Вівторок, 10.12.2024, 14:19















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2018 » Листопад » 30 » Методичний тьюторинг "Професійна підтримка педагогів закладів загальної середньої освіти в умовах впровадження Концепції Нуш"
15:30
Методичний тьюторинг "Професійна підтримка педагогів закладів загальної середньої освіти в умовах впровадження Концепції Нуш"

     28 листопада проведений методичний тьюторинг для науково-педагогічних і педагогічних працівників Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та працівників методичної служби системи освіти області «Професійна підтримка педагогів закладів загальної середньої освіти в умовах впровадження Концепції Нової української школи». Модератором семінару стала І.К.Унгурян, тренер НУШ, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою ІППОЧО. Вона провела цікаві тренінги, які засвідчили креативний підхід до осмислення основних засад Концепції НУШ та стимулювали до плідної співпраці на семінарі. На тьюторинговому заході виступили: Г.В.Білянін, директор ІППОЧО, кандидат педагогічних наук; М.М.Одинак, завідувач НМЦ безперервної педагогічної освіти ІППОЧО; О.Г.Пілігач, методист НМЦ безперервної освіти ІППОЧО.

Протягом семінару обговорювалися актуальні питання та проблеми щодо підготовки фахівців до здійснення професійної підтримки педагогів закладів середньої освіти в умовах впровадження Нової української школи. Увага присутніх була зосереджена на розгляді НУШ як простору для формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу. Також було обговорено основні форми педагогічної підтримки педагогів у процесі впровадження змін. Вагоме значення у системі НУШ відведено наставнику, саме тому було проаналізовано його основні ролі; використання наставницької бесіди як одного із основних інструментів професійної підтримки педагогів; основні компоненти циклу наставництва та форму спостереження як інструменту оцінки та самооцінки професійної діяльності педагога.
 
 
Переглядів: 407 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024