Найвищої похвали від журі обласної конференції «Моя Батьківщина – Україна», яка відбулась 24 листопада, удостоїлись краєзнавці з Глибоцького району.
Безпосередньо захисту учнівських пошуково – дослідницьких робіт передував заочний етап їх оцінювання науковцями Чернівецького національного університету. Слід сказати, що роботи переможців цього етапу беруть участь у фіналі Всеукраїнської експедиції в м. Києві.
Глибокі дослідження та найкращі визнання виявили у більшості учнівських робіт, представлених Глибоцьким районом та Глибоцькою ОТГ.
Перші місця за окремими напрямками здобули:
• Сарафінчан Надія з Молодійської ЗОШ І-ІІІ ст. у секції «З попелу забуття», керівник роботи – вчитель історії Глевко Вікторія Миколаївна (тема роботи «Євсебій Мандичевський… довіденський період»);
• Семенюк Юлія з Чагорської ЗОШ І-ІІІ ст. у секції «З батьківської криниці», керівник роботи – вчитель української мови Козачок Наталія Степанівна (тема роботи «Вишиваний код нації»);
• Богдан Андрій з Глибоцького ліцею у секції «Козацькому роду нема переводу», керівник роботи – методист Глибоцького ЦТКСЕУМ Фера Софія Михайлівна (тема роботи «Іконографія козацьких Покров»);
• Булига Марина з Опришенської ЗОШ І-ІІІ ст. у секції «Музей – історія жива», керівник роботи – керівник гуртка Глибоцького ЦТКСЕУМ Боднарюк Микола Іванович (тема роботи «Експозиційна діяльність Опришенського музею археології та етнографії ім. Максиміліана Гакмана»);
• Дудка Павло з Глибоцького ліцею у секції «Мандрівник Буковини», керівник роботи – методист Глибоцького ЦТКСЕУМ Меленко Оксана Василівна (тема роботи «Лижний похід ІІ категорії складності Українскими Карпатами»).
Срібні нагороди отримали:
• Піцул Віоріка з Опришенської ЗОШ І-ІІІ ст. у секції «Духовна спадщина мого роду», керівник роботи – вчитель історії Боднарюк Микола Іванович (тема роботи «Західноєвропейські товарні текстильні пломби ХІV-XVIIст. на землях північної Буковини»);
• Савчук Анастасія з Коровійської ЗОШ у секції «Географія рідного краю», керівник роботи – вчитель географії Салій Михайло Васильович (тема роботи «Міграційні процеси на прикладі с.Коровія. Наш добробут і водночас біль»);
• Бірюкова Христина зі Старововчинецького ліцею у секції «Геологічними стежками України», керівник роботи – вчитель географії Гуцуляк Тетяна Іллівна (тема роботи «Дослідження зсувних процесів на території с. Старий Вовчинець за період 2017-2018 рр.»);
• Янчук Яна з Опришенської ЗОШ І-ІІІ ст. у секції «Мандрівник Буковини», керівник роботи – керівник гуртка Глибоцького ЦТКСЕУМ Сандул Дмитро Вікторович (тема роботи «Пішохідний похід І категорії складності Румунськими Карпатами: «Хребет Родна – окраса Східних Карпат»).
Вітаємо наших краєзнавців – учнів та педагогів.
Успіхи на обласній конференції свідчать, що краєзнавча робота, яку координує Глибоцький центр туризму і краєзнавства, є складовою національно-патріотичного виховання учнівської молоді у Глибоцькому районі та проводиться на високому рівні.
...
Читати далі - тисни тут
|
Сьогодні, 30 листопада конкурсанти виконували фахове тестування у номінаціях " Французька мова", "Захист Вітчизни" та "Вчитель інклюзивного класу".
Конкурс «Учитель року» покликаний зібрати кращий цвіт Глибоччини, поріднити вчителів-предметників з усіх куточків нашого району, загалом, поділитися тим, чим багаті школа і шкільне життя.
Учасникам змагань Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» бажаємо успіхів у нелегких професійних випробуваннях, великих перемог, гідних нагород і просто – везіння!
|
28 листопада проведений методичний тьюторинг для науково-педагогічних і педагогічних працівників Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та працівників методичної служби системи освіти області «Професійна підтримка педагогів закладів загальної середньої освіти в умовах впровадження Концепції Нової української школи». Модератором семінару стала І.К.Унгурян, тренер НУШ, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою ІППОЧО. Вона провела цікаві тренінги, які засвідчили креативний підхід до осмислення основних засад Концепції НУШ та стимулювали до плідної співпраці на семінарі. На тьюторинговому заході виступили: Г.В.Білянін, директор ІППОЧО, кандидат педагогічних наук; М.М.Одинак, завідувач НМЦ безперервної педагогічної освіти ІППОЧО; О.Г.Пілігач, методист НМЦ безперервної освіти ІППОЧО.
Протягом семінару обговорювалися актуальні питання та проблеми щодо підготовки фахівців до здійснення професійної підтримки педагогів закладів середньої освіти в умовах впровадження Нової української школи. Увага присутніх була зосереджена на розгляді НУШ як простору для формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу. Також було обговорено основні форми педагогічної підтримки педагогів у процесі впровадження змін. Вагоме значення у системі НУШ відведено наставнику, саме тому було проаналізовано його основні ролі; використання наставницької бесіди як одного із основних інструментів професійної підтримки педагогів; основні компоненти циклу наставництва та форму спостереження як інструменту оцінки та самооцінки професійної діяльності педагога.
|
Тижні БЖД в дитячому садку невід’ємна частина освітнього процесу. З 26 по 30 листопада в Черепковецькому ДНЗ пройшов даний тиждень.
Мета даного тижня: закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації природного, техногенного, медичного, біологічного характеру та відпрацювати стереотипи поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.
Кожна дитина почуває себе у безпеці тоді, коли знає, як правильно діяти у певній ситуації. Сьогодні, навчаючи дітей правилам безпеки життєдіяльності, ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє. Брак життєвого досвіду, беззахисність і невміння діяти в критичних ситуаціях робить дитину уразливою в усіх відношеннях.
Вихователі Черепковецького ДНЗ щоразу творчо підходять до проведення тижнів БЖД, готують наочні матеріали, дидактичні та сюжетно-рольові ігри, пишуть цікаві бесіди та розробляють інтегровані заняття…Кожен день тижня має свою тему, робота ведеться в триєдиному напрямку – ДНЗ-діти-батьки. Активну участь на протязі всього тижня брали вихованці театралізованого гуртка «Попелюшка», інсценізуючи різного роду повчальні ситуації. Результатом проведеного тижня є видимі знання дітей, які вміло демонструють їх у іграх та заданих різного роду ситуаціях.
...
Читати далі - тисни тут
|
«… музей, як спосіб пізнання світу, містить великий потенціал для особистісного розвитку, він розширює “середовище існування” дитини вже з дошкільного віку, є місцем інтелектуального відпочинку. Специфікою такого музею є те, що він «служить» своїм організаторам, які є і творцями, і “користувачами” створеного”. (В.Любарова)
Перспективним напрямом виховання учнів вважається музейна педагогіка. Вона спрямована на вирішення важливих проблем формування особистості, а саме: залучення школярів до дослідницької діяльності засобами музейної експозиції, розвиток їхніх дослідницьких умінь і творчих здібностей, вироблення здатності до самостійних суджень і оцінювання, навичок критичного мислення. Музейна педагогіка – новий, однак уже популярний напрям освітньо-виховної діяльності.
28 листопада 2018 року на базі Опришенської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся районний семінару заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів закладів освіти Глибоцького району з проблеми «Музейна педагогіка, як засіб національно-патріотичного виховання та особистісного розвитку учнівської молоді».
Завданням семінару передбачалось ознайомлення з досвідом роботи Опришенської ЗОШ І-ІІІ ст. з впровадження музейної педагогіки; опрацювання проблеми впровадження технології музейної педагогіки в освітньо-виховний процес закладів освіти Глибоцького району; формування особистісної позиції та практичної готовності учасників семінару до використання результатів наукових досліджень; формування духовних цінностей учнів на засадах етнопедагогіки.
Цікавою та змістовною була презентація власного досвіду педагога-організатора Домніки Ісопеску, яка показала значення учнівського самоврядування для провадження музейної педагогіки.
Яскравими і наглядними відбулась презентація виховного заходу «Вечорниці, як презентація фольклору села Опришени» та «Наші звичаї – наша скарбниця» організована класними керівниками Анжелою Сенюк, Домнікою Гасюк та Веронікою Величко на чолі з заступником директора з виховної роботи Валентиною Плантус.
Валентана Плантус вважає, що метою виховної роботи закладу є ознайомлювати дітей з місцевими традиціями, звичаями, з народним декоративно-прикладним мистецтвом, особливостями і мудрості етнопедагогіки. Завдяки такій емоційній і творчій діяльності в учні відбувається усвідомлення власної самобутності, значущості та гідності.
Свою майстерність показав фолькльорний ансамбль «Теленкуца» керівником якого є Веронікою Величко.
Змістовною була екскурсія музеєм археології та етнографії ім.М.Гакмана Опришенської ЗОШ І-ІІІ ст., яку провів Микола Боднарюк. Також він ознайомив присутніх з досвідом роботи Опришенської ЗОШ І-ІІІ ст. з впровадження музейної педагогіки. Підсумовуючи Микола Іванович зазначив, що використання засобів музейної педагогіки дає змогу пробудити в дітях відчуття приналежності до свого роду, до рідної землі, прагнення долучитися до культури українського народу, його історії, традицій.
Педагоги Опришенської ЗОШ І-ІІІ ст. мають змогу використовувати музейну педагогіку у освітньо-вихвному процесі, знайомити дітей з історичним минулим, традиціями, побутом нашого народу, видатними майстрами, у такий спосіб закладаючи фундамент патріотичного виховання.
Завершився семінар круглим столом, на якому заступник директорів з виховної роботи та педагоги-організатори поділились своїм досвідом роботи з впровадження музейної педагогіки. Відрадно, що збережена духовна спадщина національної культури сприяє формуванню в учнів національної картини світу, вихованню любові та шани до малої батьківщини. Бо саме крізь призму своєї культури, рідної мови дитина навчається сприймати себе у світі, інших поряд із собою, пізніше – культуру інших народів, що особливо характерно й актуально для нашого полікультурного краю.
...
Читати далі - тисни тут
|
СНІД: Я – цар, я владика пітьми.
Я – той, хто підкорить тебе.
З життя я тобі допоможу піти –
І шансу не дам врятувати себе.
З метою підвищення рівня обізнаності школярів щодо збереження власного здоров'я, надання достовірної інформації про ВІЛ/СНІД та з профілактики передачі ВІЛ, формуванню навичок здорового способу життя та толерантного ставлення до ВІЛ–інфікованих у Михайлівському НВК з 26 листопада по 30 листопада проходив Тиждень приурочений Всесвітньому дню боротьби зі СНІДом.
Протягом тижня були проведені різні профілактичні заходи, направлені на виховання у дітей та підлітків бажання дотримуватись здорового способу життя, а саме:
- проведено моніторингове дослідження щодо діагностування рівня знань про ВІЛ/СНІД, у якому взяли участь учні 8 та 9 класу;
- психологічною службою школи було організовано перегляд просвітницького фільму «Життя на повну силу» для старших та середніх класів;
- психологом школи для учнів старшої ланки була проведена інтерактивна освітня виставка «Маршрут Безпеки», метою якої було надати правдиву, лаконічну інформацію щодо того, які життєві ситуації є небезпечними з точки зору інфікування ВІЛ, а які є безпечними та не призводять до інфікування;
- бібліотекарем школи оформлено книжкову виставку
« Найсерйозніший виклик людству: СНІД».
Психологічна служба школи.
|
"Згадуйте предків своїх,
щоб історія перед вами не згасла,
і золотої нитки не згубіть."
Ольга Кобилянська
З метою вдосконалення професійної майстерності, підвищення рівня загальної дидактичної та методичної підготовки педагогів на базі Йорданештської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар учителів історії і правознавства.
З усіх куточків району поспішали на нього історики. На порозі школи їх радо, з посмішкою зустрічали директор, заступник, учні та вчителі.
Тема семінару «Навчально-виховний потенціал краєзнавчих курсів у контексті поліетнічності Глибоччини».
Розпочався семінар щирими привітаннями, які лунали з уст учнів Йорданештської ЗОШ – зворушливими до глибини душі віршами, патріотичними гаслами, милозвучними піснями, сповненими національних ідей та любов'ю до Батьківщини.
Директор школи Шапка Ф.А. привітав учасників семінару та ознайомив з візитною карткою школи, розповів про шкільне життя.
Василь Григорович Швець, методист РМЦ ознайомив учасників семінару з планом роботи, основними тенденціями інноваційних підходів до навчально-виховного процесу, здійснення методичної роботи на всіх рівнях – від шкільного до обласного.
Практична частина семінару також була різнобарвна і насичена, ілюструвала тему семінару. Цікавим та корисним для учителів був урок-факультатив "Епоха Штефана Великого (Штефана чел Маре) " в 6 класі, який провів Томюк М.І.
Урок дуже сподобався учасникам семінару, кожен отримав і задоволення і ідеї для власного досвіду.
Незабутні враження у всіх учасників семінару залишилися після відвідування музейної кімнати.
Яскравим підсумком семінару став позакласний виховний захід «Школо наша рідна».
Наприкінці семінару було підбито підсумки, вироблено методичні рекомендації учителям районного методичного об’єднання вчителів історії та правознавства.
...
Читати далі - тисни тут
|
|