29 січня 2014 року за
підписом заступника Міністра освіти і науки Бориса Жебровського надіслано
інструктивно-методичні матеріали керівникам регіональних управлінь освіти і
науки, ректорам (директорам) інститутів післядипломної педагогічної освіти,
директорам шкіл про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів
початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист МОН від 28.01.2014
№1/9-74).
Прес-служба
Міністерства освіти і науки України (МОН) нагадує, що оцінювання знань, умінь і
навичок учнів 1-4 класів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти
і науки від 21.08.2013 №1222 "Про затвердження орієнтовних вимог
оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної
середньої освіти".
Звертаємо увагу на те,
що оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально: у 1 класі з
усіх предметів інваріантної складової; у 2-4 класах з предметів: "Сходинки
до інформатики", "Музичне мистецтво", "Образотворче
мистецтво", інтегрованого курсу "Мистецтво", "Основи здоров’я",
"Фізична культура".
При оцінюванні знань,
вмінь і навичок учнів 2 класу (І семестр) за рішенням педагогічної ради замість
балів використовуються словесні (вербальні) оцінки. (за матеріалами http://www.osvita.org.ua/news/75706.html?from=subscribe )
|