Субота, 23.11.2024, 14:40















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2020 » Вересень » 18 » «Моє довкілля»: 4-й тиждень НУШ для першого класу
08:52
«Моє довкілля»: 4-й тиждень НУШ для першого класу

     Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 4-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Моє довкілля»

Турбуємося про природу: як правильно вчиняти? Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися турбуватися про довкілля, аналізувати причини екологічних проблем і шукати шляхи їхнього розв’язання. Дитині пропонується прочитати описи 8 ситуацій і визначити, якої шкоди було або може бути завдано довкіллю в кожній з них.

Повітряні кулі: рахуємо, фантазуємо й малюємо. Це інтегроване завдання сприятиме розвитку мовної та математичної компетентності дитини, уяви та фантазії. Завдання містить 2 сторінки, де дитині пропонується відповісти на запитання та намалювати власну повітряну кулю для мандрівок.

Кросворд у малюнках «Дерева». Це завдання-кросворд допоможе дитині повторити й краще засвоїти правопис назв різних дерев, тренуючи пам'ять, увагу та дрібну моторику. Розгадавши кросворд, дитина дізнається секретне слово, яке є назвою науки, що вивчає деревні рослини.

Живе – неживе: вивчаємо природу. Це завдання спрямовано на розвиток природничої компетентності молодших школярів. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розрізняти об’єкти живої й неживої природи. Дитині пропонується вибрати зі списку слів назви об’єктів живої природи й позначити їх.

Природа протестує: вивчаємо проблеми довкілля. Цей комплект завдань спрямований на формування екологічної грамотності, компетентностей у галузі природничих наук. У кожному з 8-ми завдань дитині пропонується уявити й описати, проти чого могло б мітингувати повітря, а також тварини, рослини, водойми нашої планети.

Три «П»: учимося сортувати сміття. Це завдання спрямовано на розвиток соціальної та природничої компетентостей. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розрізняти умовно корисне сміття та таке, яке шкодить довкіллю, розумітиме різницю між поняттями «переробка», «повторне використання», «перегній».

Помічники Землі: зберігаємо природу. Це завдання спрямовано на розвиток уміння бачити проблему та знаходити шляхи її успішного розв’язання. Дитині пропонується зобразити 4 добрі справи, які можуть допомогти у вирішенні глобальних проблем людства.

Уявляємо й малюємо погоду. Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися робити висновки про можливі причини тих чи інших дій або явищ, узагальнити знання про погоду. Виконуючи завдання комплекту, дитина розвиватиме навички малювання, уяву, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

Вивчаємо дні тижня. Це завдання навчить дитину розрізняти дні тижня та пов’язувати їх із такими поняттями, як «вчора», «сьогодні», «завтра». Під час виконання завдання дитина вчитиметься орієнтуватись у часі, розвиватиме увагу, пам’ять та творче мислення.

Анаграми «Світ навколо нас». Працюючи над завданнями цього комплекту ваша дитина дізнається, що таке анаграми і навчиться їх розшифровувати. У завданнях дитині пропонується розшифрувати анаграми за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді в спеціально відведеному місці.

Одягаємося відповідно до погоди. Це завдання допоможе дитині навчитися влучно описувати погоду й підбирати відповідний одяг у кожну пору року. Працюючи над ним, дитина розвиватиме навички малювання, розширить кругозір і збагатить словниковий запас.

Вивчаємо різні погодні явища. Це завдання дозволить познайомити дитину із різними погодними явищами, потренувати її уяву, фантазію й асоціативне мислення, а також дрібну моторику та вміння підбирати потрібні кольори.

Спостереження на прогулянці: розвиваємо уважність. Це завдання допоможе дитині пригадати назви деяких істот і предметів, а також розвинути спостережливість. Завдання розвиває увагу й дрібну моторику, дозволяє збагатити словниковий запас.

Мінлива погода: вчимося описувати погоду. Це завдання допоможе дитині навчитися влучно описувати погодні явища, збагатити словниковий запас та закріпити знання про особливості різних пір року.

Позначаємо температуру та вибираємо одяг. Пропоноване завдання допоможе дитині навчитися аналізувати, орієнтуватися в навколишньому світі, порівнювати, об’єднувати, розподіляти на групи. Дитині пропонується розглянути пропоновані предмети й позначити на градусниках температуру, за якої комфортно носити намальований одяг.

Допомога птахам узимку: вирішуємо задачу й розвиваємо відповідальність. Це інтегроване завдання допоможе дитині формувати екологічну культуру й активну громадянську позицію. Дитині пропонується розглянути малюнок пташок біля годівнички й обрати для них відповідне харчування.

Знайди речення, допоможи природі. Це завдання допоможе формувати екологічну культуру дитини, розвивати увагу та вміння правильно формулювати речення. У завданні подано таблицю з літерами, дитина має вибрати з рядка лише ті літери, які не повторюються, скласти та записати з них речення.

Малюємо листочки-пташки, розвиваємо фантазію. Це завдання допоможе дитині розвивати асоціативне мислення у процесі художньо-творчої діяльності. Дитині пропонується розглянути листочки й перетворити їх на строкатих пташок.

Світ тварин: хто яку користь приносить. Це завдання допоможе дитині усвідомити різноманітність тваринного світу, формувати екологічну культуру. Дитині пропонується розглянути малюнок і поміркувати, хто з тварин яку користь приносить природі.

Прибираємо галявину, сортуємо сміття. Це завдання допоможе дитині зрозуміти основи екологічного природокористування, усвідомити важливість дотримання правил природоохоронної поведінки. Дитині пропонується допомогти прибрати сміття на лісовій галявині. Для цього потрібно провести лінію від знайденого предмета до потрібного сміттєвого контейнера.

Дивовижний ліс. Малюємо дерева. Це завдання допоможе дитині розвивати асоціативне мислення у процесі художньо-творчої діяльності, формувати екологічну культуру. Дитині пропонується розмалювати малюнки, домалювати дерева, придумати та розмалювати візерунки на їхніх кронах.

Відгадай та намалюй: природні явища. Це завдання спрямоване на розвиток логічного мислення, уяви, кмітливості, навичок читання та письма. Дитині пропонується відгадати чотири загадки на тему «Природні явища», а також намалювати та записати відповідь до кожної у спеціально відведених місцях.

Рахуємо уважно: яскрава природа. Це завдання надає дитині відмінну можливість поєднати розвиток уваги із тренуванням навичок рахунку, а також набути корисних поведінкових навичок - цілеспрямованості та посидючості. У завданні дитині потрібно почергово зосередити увагу на кожному з різновидів зображень, підібраних відповідно до категорії «Яскрава природа», та порахувати їх, а отриманий результат написати внизу сторінки.

Переглядів: 311 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024