П'ятниця, 13.12.2024, 23:07















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2020 » Вересень » 18
Проглядів матеріалу: 496 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 18.09.2020 | Комментарії (0)

     Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 4-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Моє довкілля»

Турбуємося про природу: як правильно вчиняти? Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися турбуватися про довкілля, аналізувати причини екологічних проблем і шукати шляхи їхнього розв’язання. Дитині пропонується прочитати описи 8 ситуацій і визначити, якої шкоди було або може бути завдано довкіллю в кожній з них.

Повітряні кулі: рахуємо, фантазуємо й малюємо. Це інтегроване завдання сприятиме розвитку мовної та математичної компетентності дитини, уяви та фантазії. Завдання містить 2 сторінки, де дитині пропонується відповісти на запитання та намалювати власну повітряну кулю для мандрівок.

Кросворд у малюнках «Дерева». Це завдання-кросворд допоможе дитині повторити й краще засвоїти правопис назв різних дерев, тренуючи пам'ять, увагу та дрібну моторику. Розгадавши кросворд, дитина дізнається секретне слово, яке є назвою науки, що вивчає деревні рослини.

Живе – неживе: вивчаємо природу. Це завдання спрямовано на розвиток природничої компетентності молодших школярів. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розрізняти об’єкти живої й неживої природи. Дитині пропонується вибрати зі списку слів назви об’єктів живої природи й позначити їх.

Природа протестує: вивчаємо проблеми довкілля. Цей комплект завдань спрямований на формування екологічної грамотності, компетентностей у галузі природничих наук. У кожному з 8-ми завдань дитині пропонується уявити й описати, проти чого могло б мітингувати повітря, а також тварини, рослини, водойми нашої планети.

Три «П»: учимося сортувати сміття. Це завдання спрямовано на розвиток соціальної та природничої компетентостей. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розрізняти умовно корисне сміття та таке, яке шкодить довкіллю, розумітиме різницю між поняттями «переробка», «повторне використання», «перегній».

Помічники Землі: зберігаємо природу. Це завдання спрямовано на розвиток уміння бачити проблему та знаходити шляхи її успішного розв’язання. Дитині пропонується зобразити 4 добрі справи, які можуть допомогти у вирішенні глобальних проблем людства.

Уявляємо й малюємо погоду. Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися робити висновки про можливі причини тих чи інших дій або явищ, узагальнити знання про погоду. Виконуючи завдання комплекту, дитина розвиватиме навички малювання, уяву, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

Вивчаємо дні тижня. Це завдання навчить дитину розрізняти дні тижня та пов’язувати їх із такими поняттями, як «вчора», «сьогодні», «завтра». Під час виконання завдання дитина вчитиметься орієнтуватись у часі, розвиватиме увагу, пам’ять та творче мислення.

Анаграми «Світ навколо нас». Працюючи над завданнями цього комплекту ваша дитина дізнається, що таке анаграми і навчиться їх розшифровувати. У завданнях дитині пропонується розшифрувати анаграми за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді в спеціально відведеному місці.

Одягаємося відповідно до погоди. Це завдання допоможе дитині навчитися влучно описувати погоду й підбирати відповідний одяг у кожну пору року. Працюючи над ним, дитина розвиватиме навички малювання, розширить кругозір і збагатить словниковий запас.

Вивчаємо різні погодні явища. Це ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 314 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 18.09.2020 | Комментарії (0)

      У Турятському НВК з 07.09 по 11.09.2020р. був проведений Тиждень фізичної культури та спорту в режимі он-лайн.

Було проведено конкурс малюнків «Спорт у моєму житті» серед учнів 1-7 класів.

Також серед  8-11 класів провели конкурс на краще спортивне фото «Ми майбутні олімпійці».

Класні керівники 1-11 класів проводили олімпійський урок он-лайн «Олімпійське сузір’я України», а також виховні справи «Здоровими бути - зі спортом дружити», «Сильні, сміливі, спритні».

Для учнів 5-11 класів було проведено експрес опитування на тему «Яке значення для тебе має здоровий спосіб життя?

Учні фотографували малюнки свої, анкети і спортивні фото та відправляли на електронну пошту ПО , таким чином ми й оцінювали виконану роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 325 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 18.09.2020 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024