Четвер, 21.11.2024, 19:20















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 14
Гостей: 14
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2020 » Вересень » 14 » «Мої друзі»: 3-й тиждень НУШ для першого класу
13:24
«Мої друзі»: 3-й тиждень НУШ для першого класу

   Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 3-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Мої друзі»

Спілкуємося й шукаємо спільне. Це завдання допоможе дитині більше дізнатися про своїх співрозмовників і співрозмовниць, розвинути комунікативні навички. Дитині пропонується опитати своїх однокласників (одногрупників), а потім виявити серед них людей з відповідними інтересами.

Формуємо дружнє оточення. Це завдання допоможе дитині навчитися якісніше вибирати своє оточення, відстежувати ознаки дружньої і недружньої поведінки, розвинути емоційний інтелект.

Моє ім’я: аналізуємо звуко-буквений склад слова. Це завдання сприятиме розвитку уваги, аналітичного мислення, фонематичного слуху, навички письма, збагаченню словникового запасу учнів і учениць. Виконуючи завдання, дитина розвине навички звуко-буквеного аналізу.

Створюємо комікси №2. Це завдання допоможе дитині на мить стати художником та створити власний комікс. Воно містить два малюнки, на яких зображено початок та завершення історії про безпритульного собаку. Дитині пропонується придумати, як розвивалися події в історії, та відповідно до цього намалювати ще 2 малюнки, а потім розмалювати їх.

Створюємо комікси №5. Це завдання містить малюнок, на якому зображено початок історії про хлопчика, що шукає друзів. Дитині пропонується придумати, як розвивалися події в історії, та відповідно до цього намалювати ще 3 малюнки, а потім розмалювати їх.

Створюємо комікси №7. Це завдання містить малюнок, на якому зображено початок історії про хлопця та дівчину. Дитині пропонується придумати, як розвивалися події в історії, та відповідно до цього намалювати ще 3 малюнки, а потім розмалювати їх.

Вивчаємо емоції за виразом обличчя. Цей комплект завдань допоможе дитині поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

Рахуємо склади й вчимося читати. Цей комплект завдань допоможе дитині відпрацювати навички читання, зрозуміти, що таке «склад», і навчитися виділяти склади в словах. Дитині потрібно розглянути малюнки, прочитати слова й порахувати склади в них, а потім біля кожного малюнка розмалювати стільки квіточок, скільки складів містить його назва.

Рахуємо склади у назвах малюнків. Завдання допоможе попрактикуватися у поділі слів на склади, сприятиме збагаченню словникового запасу. Дитині пропонується розглянути малюнки, порахувати склади у назвах цих малюнків і розмалювати кружечки біля відповідних цифр.

Розмірковуємо, що означає бути справжніми друзями. Це завдання допоможе дитині осмислити поняття «дружба». Дитині потрібно прочитати й поміркувати над значенням тверджень, що характеризують поняття «дружба», а також оцінити свою готовність бути справжнім другом/справжньою подругою, поставивши позначки у відповідних комірках.

Розповідаємо про себе за допомогою різних кольорів. Це завдання сприятиме пізнанню дитиною себе, розвитку емоційного інтелекту. Дитині пропонується розказати про себе за допомогою кольорів. У процесі виконання завдання дитина вчитиметься розпізнавати свої емоції й емоції інших людей, пояснювати реакцію на життєві події.

Коло питань: дізнаємося одне про одного. Це завдання допоможе дитині більше дізнатися про своїх співрозмовників і співрозмовниць, розвинути навички читання й додавання. Завдання сприяє розвитку емоційного інтелекту, комунікабельності, уяви

Вподобання друзів: збираємо та систематизуємо інформацію. Цей комплект із 8-ми завдань допоможе дитині дізнатися більше про своїх друзів (знайомих), навчитися збирати й впорядковувати дані. Завдання сприяє розвитку дрібної моторики й збагаченню словникового запасу.

«Прямокутники»: тренуємо увагу та логіку. Це завдання-головоломка допоможе дитині потренувати увагу, логіку та зорову пам’ять, а також добре вивчити таке геометричне поняття, як прямокутник, навчившись вирізняти його навіть у складних перетинах фігур.

Освіта.ua

Переглядів: 327 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024