Ефективність роботи освітнього закладу перебуває в прямій залежності від рівня професіоналізму та творчого підходу до роботи його керівників, а тому успішна організація роботи із молодими кадрами - дає змогу майбутньому керівнику, підвищувати свій рівень компетентності щодо теоретичних і практичних аспектів управління, організації освітнього процесу, відповідно до сучасних вимог, вироблення організаторських здібностей.
27 лютого на базі Кам’янського закладу дошкільної освіти відбулося чергове засідання Школи молодого керівника за участю методиста РМЦ Л.Петрик та керівника ШМК М. Катренюк на тему: «Основи управління дошкільним закладом».
Керівник ШМК Марія Катренюк зосередила увагу присутніх на сучасних формах та методах управління в контексті діяльності керівника ЗДО; розвитку управлінської компетентності керівника та вимогах до сучасного керівника закладу.
Слухачі обговорили питання принципів, методів, функцій управління закладом освіти, форми засідань педагогічної ради, алгоритм підготовки до засідання педради.
Також в теоретичній частині районного засідання Л.Петрик презентувала освітній проект: «Контроль. Щоб ніщо не залишилось поза увагою», метою якого є створення ефективної системи плановості та контролю адміністративно-господарської діяльності закладу дошкільної освіти.
У практичній частині заходу слухачі переглянули форми роботи з дошкільниками:
- ранкову гімнастику на степ-платформах (інструктор з фізкультури І.Г. Федорюк);
- спостереження та праця в куточку природи в старшій групі № 1 (вихователь Г.В. Карлійчук);
- заняття «Бережемо папір – бережемо ліс» (Дошкільнятам освіта для сталого розвитку) в старшій групі №3 (вихователь Ю.Д. Ковальчук);
- економічний Брейн – ринг в старшій групі №2 (вихователь М. Г. Грижук).
Вихователь-методист закладу Домніка Балан провела з педагогами інтерактивний практикум «Соціально-фінансова освіта дошкільників», в ході якого педагоги обмінювались знаннями щодо завдань, форм та методів формування первинного економічного досвіду дошкільників, вирішенні економічних ситуацій, презентували дидактичні посібники, виготовлені власноруч.
Обмін думками під час самоаналізу та аналізу переглянутих режимних моментів стало чудовою нагодою підвищення професійної майстерності не тільки педагогів, які показали практичну роботу з дітьми, а також і слухачів школи, які спостерігали за заходами.
Цікаві форми проведення засідання Школи спонукали кожного з учасників заходу зробити аналіз отриманої інформації, визначити особисті плани на майбутнє.
|