4 грудня 2014 в Нижньосиньовецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів була проведена педагогічна рада на тему « Розвиток позитивної навчальної мотивації учасників НВП як важлива умова покращення якості освіти та розвитку творчого мислення школярів». Директор школи Панчук Олена Іванівна відзначила , що мотивація до навчання – одна із головних умов реалізації навчально-виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але є рушійною силою удосконалення особистості в цілому. Формування мотивації у учнів до навчально-пізнавальної діяльності є однією з головних проблем сучасної школи. Мотив - це внутрішнє спонукання особистості до того або іншого виду активності, пов'язане із задоволенням певної потреби.
Заступник директора з НВР Лерка О.Є. презентувала теоретичні аспекти позитивної мотивації у формі інформдайджеста, кожен учитель засвоїв за допомогою тезауруса ключових понять та методу "цеглинка до цеглинки" основні поняття проблеми. Педагоги школи активно обговорювали способи та методику формування в учнів позитивної мотивації. Цікавою була інформація керівників МО вчителів початкових класів Зегрі Т.С., МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу наук Педурару А.Г. та МО вчителів природничо-математичного циклу наук Сташеску В.В. На практичній частині під час вправи «Моделюю мотивацію»,вчителі склали мотивацію вступного уроку з української мови (5-й кл.),з французької мови (6-й кл.). з математики (7-й кл.).,з природознавства (1-4 кл). Методом «незакінчених речень» закріпили інформацію, отриману на педраді. Знати, що таке мотивація, які її види існують, їхні характерні риси, психофізичні проблеми мотивації навчальної діяльності, вміти сформулювати мотиваційну частину уроку, створити на уроках ситуацію зацікавленості теоретичним матеріалом, використовувати способи виховання в учнів почуття обов'язку і відповідальності та багато іншого ми повинні для того, щоб спроектувати і провести ефективний урок. Заступник директора з навчально-виховної роботи Лерка О.Є. підготовила для всіх вчителів пам'ятку «З чого починається ефективний урок». По другому питанню педради була зачитана аналітична довідка про стан викладання біології в 6 -11 класах.
|