Служба зайнятості запустила сервіс з профорієнтації. Онлайн-платформа з професійної орієнтації та розвитку кар’єри створена з метою наближення профорієнтаційних послуг центрів зайнятості до всіх, хто планує свій професійний шлях.
В МОН розробили порядок проведення аудиту шкіл. Освітнім відомством розроблений та повторно запропонований для обговорення Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти. Метою аудиту стане оцінювання якості освіти у школах.
МОН планує провести анкетування учнів училищ. Міносвіти пропонує закладам професійної освіти провести дослідження думки учнів щодо їх мотивації до здобуття освіти. Онлайн-анкетування має змінити формат роботи з абітурієнтами упродовж вступної кампанії.
МОН і профспілка розпочали діалог щодо бюджету на освіту. Представники Міносвіти та Профспілки працівників освіти обговорили вимоги профспілки, що були озвучені на акції протесту 17 жовтня. Особлива увага була приділена освітянському бюджету на 2019 рік.
Членами НАЗЯВО виявили бажання стати 119 осіб. Комісія з відбору членів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти отримала 119 заявок від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі. За результатами конкурсу до складу агентства мають відібрати 23 особи.
МОН не змінюватиме Порядок поділу класів на групи. У відомстві повідомили, що причиною відмови від затвердження нового Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів стало врахування результатів громадського обговорення проекту документа.
МОН проведе конкурс наукових робіт по-новому. Відтепер для фінансування робіт переможців не потрібно проводити тендерні закупівлі. Це має спростити та пришвидшити процедуру надання коштів ученим, чиї роботи будуть визнані кращими та отримають фінансування держави.
Розпочато прийом документів на державну премію в освіті. Комітет з Державної премії України розпочав прийом документів на здобуття Державної премії в галузі освіти 2019 року. Документи та матеріали від кандидатів або колективів приймаються за п'ятьма номінаціями.
|