Завершальним етапом психологічної та практичної підготовки
учнів до трудової діяльності є їх правильна професійна орієнтація.
Професійна орієнтація - система навчально-виховної роботи,
спрямованої на засвоєння учнями знань про соціально-економічні й психофізіологічні
умови правильного вибору професії, формування в них уміння аналізувати вимоги
різних професій до психологічної структури особистості, а також свої професійно
значущі якості, шляхи й засоби їх розвитку.
Днями до Черепковецької ЗОШ І-ІІІ
ступенів завітали працівники Глибоцького районного центру зайнятості. У своїй лекції для
учнів 11-го класу вони наголосили на тому ,що правильний вибір професії зумовлює
моральне задоволення, позитивну самооцінку, високу продуктивність праці, якість
продукції. Він є точкою, в якій сходяться інтереси особистості та суспільства,
поєднання особистих і загальних інтересів.
А також визначили що завдання
профорієнтації полягає в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх
вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного
самовизначення; формування вміння зіставляти свої здібності з вимогами щодо
набуття конкретної професії, складати на цій основі реальний план оволодіння
професією, а також забезпечення розвитку професійно важливих якостей
особистості.
Компонентами профорієнтаційної роботи є професійна
інформація, професійна діагностика, професійна консультація, професійний
відбір, професійна адаптація.
Педагог організатор
Барарюк В.І.
|