Читання - найкраще навчання.
( Народна мудрість )
Нова українська школа – це школа самореалізації особистості, школа життєтворчості, школа культурного виховання – особистісно орієнтована школа. Центром інновацій до адаптації нових вимог нової української школи є районний методичний центр.
Сьогодні, 25вересня 2019 року на базі РМЦ відбувся районний семінар вчителів 1-х класів шкіл з румунською мовою навчання з проблеми: «Форми, методи, види роботи для формування навичок читання, підтримування інтересу першокласників до навчання». Розпочала роботу семінару завідувач РМЦ Намака О.С., яка акцентувала увагу на те, як зробити урок ефективним у розрізі концепції НУШ. Вчителями розглянуто таки питання:
1.Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.
2.Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе ( обмін досвідом).
3. Реалізація наскрізних умінь на уроках навчання грамоти.
4.Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках румунської та державної мови :технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення).
5.Презентація інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.
- Адаптація учнів першого класу .
7.Методичні рекомендації « Як зробити урок інтересним, ефективним в розрізі концепції НУШ, вироблення вміння читання з розумінням, формування інтересу до книги ».
Слід відмітити активну участь у роботі семінару керівника РМО Пуюл В.В.(Тереблеченська ЗОШ І-ІІІст.), Цугуй Р. В. ( Купський НВК№1), Коркодел В. В.(Димківський НВК),Міхай А. Ч.( Карапчівський ліцей) , Русу К. Г. ( Опришенська ЗОШ І-ІІІст),Зегрю Т. С. ( Нижньосиньовецька ЗОШ І-ІІІст.), Божеску М. Ф.( Йорданештська ЗОШ І- ІІІст.).За круглим столом вчителі поспілкувалися з колегами щодо адаптації учнів першого класу у своїх закладах та обмінялися власними ідеями.
|