«Я вчу учнів не лише
відповідати на запитання – а ставити їх.
Так ми вчимося. Хоча, я б сказав, радше спілкуємось»
Паул Пшенічка
Фізика - одна з найпрекрасніших наук. Вона показує нам, який великий і водночас близький до людини світ, в якому ми живемо. Фізика дає змогу людині відчути свою велич, надзвичайну силу свого розуму, робить її наймогутнішою істотою у світі.
Згідно плану заходів Року фізики у школі, вчителем Факас В.В. було проведено для колег відкрите заняття з фізики у 7-Б класі на тему: «Коливальний рух. Характеристики руху. Маятники».
Урок розпочався на позитивній нотці та пройшов у тісній співпраці педагога та учнів. Учителем чітко поставлені мета та завдання. Перевірка знань проводилась через самостійну роботу учнів на уроці.
Вероніка Василівна вдало мотивувала значимість даної теми у подальшому житті. Подача нового матеріалу розпочалася із перегляду фотоматеріалів, де мова йшла про руйнування мосту через постійні коливання.
На уроці були використані такі методи навчання як словесний, наочний та частково пошуковий. Проводилися демонстрації коливального руху та маятників, де учні з власних спостережень робили висновки. Учителька подавала матеріал, використовуючи приклади з повсякденного життя, на високому рівні володіючи змістом, варіативністю пояснення, практичними уміннями.
Пояснюючи матеріал, Вероніка Василівна постійно націлює вихованців на зв'язок отриманих знань із навколишнім світом. Наводить приклади з урахуванням потреб часу. Формує в учнів такі якості, як працьовитість, наполегливість, логічне мислення. Привертає увагу дітей до аналізу завдань, самооцінки на уроці.
Матеріал був викладений грамотно, послідовно. У роботі з підручником зроблено акцент на головному. Більшість учнів класу були активними. Мета, яка була поставлена на початку уроку, – досягнута.
Кожен урок фізики у нашому закладі – це окреме поєднання фотоматеріалів, мультимедійної презентації, реальних та віртуальних дослідів та відеофільмів, яке залежить від теми, мети, завдань уроку та його типу. Обсяг матеріалу проведених уроків з фізики – різний, оскільки в окремих випадках учитель включає до уроку додатковий матеріал, який допомагає обрати найбільш доступний для розуміння учнів варіант пояснення. Учні з цікавістю працюють на уроках фізики, усвідомлюючи значимість вивчених тем у подальшому житті.
|