Відповідно до статті 11 закону України «Про дорожній рух», листів Міністерства охорони здоров’я України від 22.01.2016 № 3.23/1589, Міністерства освіти і науки України № 1/9-121 від 10.03.2016, на виконання річного плану роботи ДНЗ на 2015-2016 н.рік було організовано та проведено Тиждень знань та безпеки дорожнього руху з 16.05.16 по 22.05.2016 р.
1. Для підготовки та проведення тижня знань безпеки дорожнього руху вихователями були розроблені заходи щодо формування основ безпечного поводження дітей та дорослих на дорогах та вулицях села ,міста, розроблені перспективні плани роботи по виконанню правил дорожнього руху в усіх вікових групах.
2. Була проведена нарада «Організація і планування роботи із навчання дітей і дорослих правил дорожнього руху» на якій було вирішено визначати другий вівторок кожного місяця днем зеленого вогника.
Вихователям вікових груп було запропоновано внести до порядку денного батьківських зборів такі питання:
- у молодшій групі «Роль дорослих у навчанні дітей правил поведінки на вулицях»;
- у середній групі «Права та обов’язки учасників дорожнього руху»;
- у старшій групі «Дисципліна на вулиці-запорука безпеки пішохода».
3. З усіма працівниками дошкільного навчального закладу були проведенні інструктажі з правил дорожнього руху.
Своєчасно була організована методична допомога для педагогів по підготовці та проведенню тижня: розроблені методичні рекомендації для педагогів по організації роботи з дітьми та батьками з зазначеного питання, пам’ятки з охорони життя та здоров’я дітей, маршрути прогулянок та екскурсій, складена картотека рухливих, сюжетно-рольових та дидактичних ігор, які дозволили педагогам вдумливо та творчо спланувати роботу з дітьми та батьками. Оформлені матеріали у папку «Зелений вогник». Педагогами закладу були розроблені поради для батьків щодо формування безпечної поведінки дітей та дорослих на дорозі та попередження травматизму на вулицях.
Велику увагу приділили роботі з дітьми. в роботі використовували комплексні заходи, які справляли найбільший вплив на малят, викликали у них інтерес та несли у собі корисну пізнавальну інформацію. під час прогулянок, екскурсій, піших переходів, постійно звертали увагу на проїжджу частину вулиці: який транспорт рухається, де саме він може їздити, для чого тротуар, перехід «зебра», світлофор; закріплювали правила поведінки на зупинках місцевого транспорту. була організована та проведена спортивна розвага «Поради світлофора».
|