Майбутнє особистості, сім’ї, держави,
людського суспільства і цивілізації в цілому значною мірою залежить від
того, які цінності закладаються в душі молодого покоління.
У
процесі виховання молодого покоління особливе значення має духовно-моральний аспект. Його важливість у сучасному суспільстві сьогодні стоїть гостріше і актуальніше, ніж будь-коли раніше. Останнім часом
вплив деструктивних сил на молодь стає все більш глобальним, і їх дія –
все більш організованою.
У
сучасних умовах з’явилась необхідність вивчення Біблії, необхідність
яка диктується проблемами морально-етичного виховання молоді.
ХХІ
ст. відзначається особливим поширенням Біблії. За перекладами на інші
мови Біблія посідає перше місце в світі. Біблія і за тиражем посідає
перше місце в світі.
У
сучасних умовах, коли Біблія стала доступною і про неї заговорили на
різних рівнях і в різних формах, розмову слід поставити на наукову
основу і розпочинати знайомство з Біблією та її вивчення необхідно у
сучасній школі. Це забезпечить учням не лише духовну підготовку, але й
сприятиме ріст їхньої загальної культури.
З
цією метою в Багринівській ЗОШ І-ІІІ ступенів вчитель
Лазареску Зіна проводила з учнями 7-х класів круглий стіл на тему
«Вчимося пізнавати Біблію», де учні дізнались про історичну та виховну
роль умов написання Біблії та морально-етичний потенціал життя авторів
біблійних текстів, про структуру Біблії та про допоміжні знаки на полях
біблійних текстів.
Ці
знання вони використовують надалі для участі у конкурсі «Знавці
Біблії». Метою проведення конкурсу є пропаганда християнських
цінностей та удосконалення роботи щодо вивчення Біблії, виховання
духовно-багатої, національно-свідомої особистості; залучення школярів до
вивчення курсів духовно-морального спрямування; інформування
педагогічної громадськості, батьків про предмети духовно-морального
спрямування.
Координаторами
конкурсу виступають Департамент освіти і науки, молоді та спорту
облдержадміністрації, спільно з Міжнародною Місією Милосердя та
Доброчинності «Ковчег» та Чернівецькою Біблійною Семінарією.
|