В Глибоцькому ліцеї відбувся фестиваль-конкурс патріотичної пісні «Струни серця». Програма фестивалю складалася з 20 вокальних номерів (5-11-х класів). Тематика фестивалю присвячена нашим захисникам воїнам АТО.
Поважне журі: Богдан Л.В., ОпаєцьК.К. та Бабина О.О. виставляли бали по критеріях:
- відповідність репертуару;
- виконавська майстерність та масовість;
- сценічна культура.
Всіх колективи нагороджені грамотами та відзнаками.
|
Щорічний благодійний "Осінній ярмарок" у нашому ліцеї провели члени учнівське самоврядування під керівництвом Президента школи Балан Юлії 25.10. На столах можна було побачити неперевершені кулінарні шедеври. А продавали їх учні, батьки з класними керівниками. Зібрані кошти віддадуть на допомогу воїнам АТО.
- Це традиційний щорічний ярмарок, до якого готуються заздалегіть учні, батьки та вчителі, - розповідає заступник директора з виховної роботи Максимюк В.В.:" Ми його проводимо уже багато років поспіль. Ярмарок благодійний і всі діти хочуть допомогти нашим захисникам. Такі заходи спрямовані на те, щоб виховати чуйних та добрих дітей. Я сподіваюсь, що наші учні навіть коли закінчать школу теж займатимуться благодійністю."
|
Традиційно під час осінніх канікул проводиться тиждень фахової педагогічної майстерності вчителів початкових класів ЗНЗ району . З 30 жовтня по 02 листопада у професійному колі успішно працювали вчителі 1–4 класів з проблем: «Сучасний урок -основа ефективної та якісної освіти. Основні вимоги до сучасного уроку», «Самоаналіз уроку як невід’ємна складова педагогічної майстерності вчителя», : «Інтеграція навчального процесу, як сучасно-освітня технологія» .
Методисти РМЦ Микитюк Т. О. та Леонтій Е. М. зауважили, що з уроку починається навчально-виховний процес, уроком він і закінчується. Усе інше відіграє хоча й важливу, але допоміжну роль, доповнюючи й розвиваючи все те, що закладається на уроках. « Кожний новий урок – це сходинка в знаннях і розвитку учня, новий внесок у формування його розумової й моральної культури, у розвиток ключових і предметних компетентностей.Урок – не самоціль. Це інструмент виховання й розвитку, формування компетентної життєтворчої особистості. І якщо ми хочемо перевести навчання в режим розвитку, ми повинні досконало опанувати цим інструментом, навчитися більш раціонально його використовувати, досконало освоїти керування ним.»
Робота Тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів - це вернісаж педагогічних сюжетів, де вчителі Оленюк В. О.( Грушівський НВК), Савчук Л. Т.( Тереблеченська ЗОШ), Божеску А. Ч.( Карапчівський ліцей), Петрович Т. Р. (Опришенська ЗОШ), Мігуца М. І. (Кам’янська ЗОШ), Воробець В. І. (Кам’янська ЗОШ),Крецу М. П. ( Коро-війська ЗОШ), керівник МО-Усата О. В.( Коровійська ЗОШ) презентували проекти «Сучасний урок - основа ефективної та якісної освіти. Основні вимоги до сучасного уроку» та «Самоаналіз уроку як невід’ємна складова педагогічної майстерності вчителя».
Тему«Інтеграція навчального процесу, як сучасно-освітня технологія» презентували:керівник МО – Білійчук А. І. (Кам’янська ЗОШ), Цуркан І. Г. (Глибоцька гімназія), Дещук М. П. ( Новововчинецька ЗОШ), Шапка О. І. (Йорданештська ЗОШ№1) .
На високому методичному рівні продемонстровано інтегровані прис-тендові уроки вчителями Царик М. М. (Глибоцька гімназія), ( Оленюк В. О. ( Грушівський НВК), Калинюк О. М. (Михайлівський НВК), Косован Ю. М. (Багринівська ЗОШ), Топало Н. В.( Старововчинецький ліцей),Унгурян М. І. (Нижньосинівецька ЗОШ),Каменюк С. І. ( Старововчинецький ліцей),Цугуй Р. В.(Купський НВК №1).
Майстер-класи проводили вчителі: Гушу А. В. (Нижньосинівецька ЗОШ) та Крайської Д. Г.( Глибоцька гімназія).
З оглядом новин фахової преси, навчально-методичної фахової літератури та інтернет -ресурсів ознайомили : Зубаль Н.М.(Валякузьмінська ЗОШ),Козак І.М.( Нововчинецький НВК),Городник М. В. (Корчівецька ЗОШ),та керівник МО-Остафійчук О. К.(( Глибоцька гімназія).
З упевненістю можна стверджувати, що більшість педагогів на високому рівні володіють сучасними освітніми методиками і технологіями, активно використовують і поширюють їх у професійному середовищі.
Таким чином, кожен вчитель початкових класів протягом Тижня майстерності мав змогу поспілкуватись з колегами, методистами та збагатитися новими ідеями.
|
Заняття з фізичного виховання - невід’ємна складова з життя дошкільника, яка забезпечує гармонійний різнобічний розвиток юної особистості (повноцінний фізичний розвиток і міцне здоров’я). Завдання дорослих — ство¬рити для цього необхідні умови, мотивувати і спонукати малят до рухливих ігор і розваг, до турботи про здоров’я своє та близьких людей. Успішність реалізації цього завдання значною мірою залежить від вдалої організації роботи і цікавого заохочен¬ня дітей, зокрема, використанням нестандартного фізкультурного обладнання. Тому, 01.11.2017р в Черепковецькому ДНЗ був проведений колективний перегляд фізкультурного заняття з нетрадиційним обладнанням - «Подорож до Африки». Мета даного колективного перегляду – показати педагогам, наскільки ефективною та результативною є дана форма роботи.
Під час заняття вихованці фантазували разом з вихователем (літали на уявному літаку, долати різні перешкоди: колючу стежину, квасолеву галявину, перетинали калюжі, ходили тоненькими стежинами, а також разом з лікарем Айболитом проводили самомасаж). Не менш захопливою для малюків була і релаксія. Слід зауважити, що такий вид заняття приносить дітям величезне задоволення і заохочення.
|
Представники МОН України, на чолі з Міністром Лілією Гриневич, відповіли на запитання експертів Венеційської комісії – вони стосувалися різних підходів до навчання дітей з різних меншин, строків та інструментів імплементації мовної статті Закону «Про освіту». Зустріч відбулася сьогодні, 31 жовтня 2017 року, в приміщенні МОН.
Експерти із занепокоєнням сприйняли запропонований підхід, коли для кожної національної меншини індивідуально визначаються умови імплементації статті.
Лілія Гриневич пояснила, що освіта в школах кожної з меншин має свої потреби, щоб на виході отримати відповідну якість. Зокрема, йшлося про те, що польська та болгарська мови належать до слов’янської групи, тому тут потрібен один підхід, а угорська та румунська – це мови іншої групи, і підхід має бути вже іншим.
«Знаєте, є жарт про те, як зайцю, пташці та черепасі дали завдання за однаковий час пробігти певну дистанцію. На цьому прикладі очевидно, що уніфікований підхід для всіх – хибний шлях. Наша ціль – привести всіх українських дітей до певного рівня оволодіння українською мовою на етапі закінчення загальної середньої освіти, враховуючи потреби тієї чи іншої групи», – зазначила Лілія Гриневич.
Обговорювались також інструменти, що дозволять якісно імплементувати статтю.
«Зараз ми сконцентровані на розробці нових програм, підручників та підготовці курсів для підвищення кваліфікації вчителів у школах з мовою навчання національних меншин», – повідомила Міністр.
Вона додала, що у цих процесах Україна активно залучатиме представників своїх меншин та педагогів зі шкіл, які працюють з тими дітьми, для яких державна мова не є материнською.
Експерти подякували за вичерпну довідку обґрунтування необхідності запровадження статті 7 Закону «Про освіту», яка враховує усі аспекти – від історичних передумов до правового обґрунтування. З документом можна ознайомитися за посиланням.
«Зараз я відчуваю, що ми змогли озброїти експертів Венеційської комісії реальними аргументами стосовно статті 7 нового Закону «Про освіту», – зазначила за результатами зустрічі Міністр.
Експерти Венеційської комісії перебувають в Україні з 30 до 31 жовтня. Протягом цього часу вони зустрічаються з представниками національних меншин в Україні, представниками МЗС, МОН України та депутатами ВРУ.
|
|