Понеділок, 23.12.2024, 12:10















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2018 » Лютий » 02

    Міністерством освіти надані рекомендації про особливості проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти.

Документом визначено особливості проведення шкільних іспитів у початковій, базовій та старший школі у 2018 році.

Державна підсумкова атестація здобувачів початкової освіти

У відомстві зазначають, що ДПА здобувачів початкової освіти цього року буде здійснена з метою внутрішнього моніторингу якості освіти у формі підсумкових контрольних робіт.

Контрольні роботи будуть проведені з двох предметів: української мови (передбачає оцінювання результатів навчання з української мови та читання) і математики.

Для проведення іспитів у 4-х класах школами мають використовуватись єдині завдання, які укладають вчителі, відповідно до затверджених МОН орієнтовних вимог до змісту завдань.

ДПА з української мови учнів, які почали вивчати її в поточному навчальному році, здійснюється за бажанням батьків.

У закладах загальної середньої освіти з навчанням або вивченням мов національних меншин учні можуть додатково проходити ДПА з третього предмета: мови національної меншини.

Результати ДПА не враховуються при виставленні річних оцінок з предметів, з яких учень (вихованець) проходив атестацію.

Державна підсумкова атестація здобувачів базової середньої освіти

Державна підсумкова атестація учнів 9-х класів буде здійснюватись у письмовій формі з трьох предметів: українська мова, математика та предмет за вибором.

Предметом за вибором за рішенням педагогічної ради може бути один із зазначених навчальних предметів: українська література, зарубіжна література, іноземна мова (англійська, німецька, іспанська або французька мова), історія України, всесвітня історія, правознавство, географія, біологія, хімія, фізика та інформатика.

У закладах освіти з навчанням або вивченням мов національних меншин третім предметом для проведення ДПА можуть бути мова національної меншини або інтегрований курс «Література».

Завдання для проведення ДПА укладатимуть учителі, відповідно до затверджених МОН орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань.

Результати ДПА не будуть враховуватись при виставленні річних оцінок з предметів, з яких проводилось атестація.

Державна підсумкова атестація здобувачів повної загальної середньої освіти

Шкільні іспити здобувачів повної загальної середньої освіти будуть проведені у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Основна сесія тестування триватиме з 22 травня до 13 червня, додаткова - з 02 до 14 липня.

Реєстрація для проходження ДПА у формі ЗНО здійснюватиметься з 06 лютого до 19 березня.

Державна підсумкова атестація у формі ЗНО буде проведена з трьох предметів: українська мова; математика або історія України (учні мають право обрати один із зазначених предметів незалежно від профілю закладу освіти); предмет за вибором.

Предметом за вибором може стати один із таких навчальних предметів: біологія, хімія, фізика, географія, іноземна мова (англійська, або німецька, або іспанська, або французька мова), математика, історія України (період ХХ - початок ХХІ століття).

Учні, які другим предметом для проходження ДПА оберуть математику, можуть обрати для проходження ДПА з третього предмета історію України і навпаки.

У закладах освіти з навчанням або вивченням мов національних меншин учні можуть додатково проходити ДПА з четвертого предмета - мови національної меншини. ДПА з мови національної меншини проводиться за ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 558 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 02.02.2018 | Комментарії (0)

Проглядів матеріалу: 1082 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 02.02.2018 | Комментарії (0)

«Буде чистою хай країна, де червона цвіте калина.

Гори, ріки і полонина – це моя Україна

Хай же буде моя країна найчарівніша, як перлина.

В моїм серці вона єдина – це моя Україна».

    Всім відомо, що одним із основних завдань сучасної школи є виховання гідного громадянина своєї держави, який може та хоче брати на себе відповідальність за власне майбуття своєї Батьківщини.

Відповідно до нового Державного стандарту, громадянська відповідальність є наскрізною лінією в усіх навчальних предметах.

Наше життя – це постійна взаємодія з природою, тож немає такої діяльності, яка б не впливала на довкілля. Нині важливою умовою узгодження дій людини із законами природи є формування особистості екоцентричного типу та створення нового порядку й вироблення правил співіснування людини з природою. Тож один із ціннісних пріоритетів нашої країни – екологічна освіта й виховання громадян. Екологічна освіта й виховання – це не лише процес цілеспрямованого впливу суспільства на учня та його позицію щодо природного середовища, а й простір міжособистісних відносин, у якому формується цілісна культура особистості та її невіддільна екологічна складова.

Унаслідок заселення людством майже всього суходолу й небачених доти масштабів господарського освоєння довкілля, почали виникати й дедалі загострюватися глобальні екологічні проблеми. Кожна з них, і особливо - всі вони разом здатні спричинити знищення всього живого на нашій планеті. Саме тому людству вже давно час бити на сполох, аби змусити всіх і кожного замислитися над результатами своєї діяльності.

Тому 31 січня на базі освітніх закладув Глибоцького району проведено лекторій : «Екологічна просвіта – одна із ключових компетенцій для української школи». Учні Коровійської ЗОШ, Молодійської ЗОШ, Глибоцького ліцею, Глибоцької гімназії, Кам′янської ЗОШ, Старововчинецького ліцею взяли участь у розмові на важливу тему глобальних екологічних проблем.

Мета нашого лекторію: привернути увагу до глобальних проблем планети, а саме – проблеми сміття та його переробки; формувати екологічну свідомість школярів і відповідальність за власні вчинки.

В роботі лекторію взяли участь перший заступник голови Глибоцької РДА Коломієць В.К., начальник управління освіти Глибоцької РДА Барарюк В.І., Федоряк М.М. – доктор біологічних наук, професор кафедри екології та біомоніторингу Інституту хімії, біології та біоресурсів Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича, Москалик Г.Г., – кандидат біологічних наук, доцент кафедри екології та біомоніторингу Інституту хімії, біології та біоресурсів Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича, методист РМЦ Блисенко О.В.

В Глибоцькому районі наразі стартує програма: «Глибоччина без сміття».

Учасники лекторію ділилися своїми напрацюваннями, обговорювали проблемні питання та шляхи їх вирішення. Представники Чернівецького національного університету ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 608 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 02.02.2018 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024