У сучасних умовах модернізації національної освіти значну роль відіграє система методичної роботи, головною метою якої є не лише надання методичної допомоги педагогічним кадрам у розвитку їх професійної майстерності, але і активізація творчого потенціалу кожного педагога.
Проблеми роботи школи в умовах реалізації Концепції "Нова українська школа" були обговорені педагогами на розширеному засіданні методичної ради Чагорської школи, яке відбулося 27 лютого 2018 року.
Доповідь заступника директора з НВР Козачок Н.С. «Компетентнісний підхід – стрижень наукових інновацій у навчанні» була присвячена обговоренню Концепції Нової української школи.
Голова методичного об'єднання вчителів початкових класів школи Постайчук Ю.М. поділилися інформацією про підготовку педагогічних працівників щодо роботи в умовах Нової української школи , яка відбулася що 16 , 17 лютого 2018 року на базі Коровійської ЗОШ І- ІІІ ступенів.
Вчителі Бордіян Н.В., Ізмайлова К.В., Петруняк О.В. поділилися досвідом роботи з впровадження сучасних освітніх технологій у навчально-виховний процес, з розвитку професійних компетентностей учителів початкових класів.
Про застосування комп’ютерних та тестових технологій на уроках в основній школі розповіли вчителі української мови та літератури Михайлеску С.М.,Ганущак Д.Г..
Вчитель історії Яловко В.С. поділився з присутніми методичною інформацією з курсів підвищення кваліфікації при Чернівецькому ОІППО.
Після обговорення доповідей та повідомлень вчителі мали змогу пройти тест “Як добре ви знаєте закон “Про освіту”.
|
Англійська - мова світу. І це прекрасно! Це дає можливість побачити світ.
Підвищення освітнього рівня і якості володіння англійською мовою, розвиток творчої активності учнів, активізація всіх форм позакласної роботи, підвищення інтересу до мови, розвиток загального кругозору, підвищення культурного рівня – мета проведення Тижня англійської мови (далі – Тиждень) у школі. Кожного року Тиждень іноземної мови показує, що інтерес до вивчення англійської мови учнями нашої школи не знижується. Всі класи із задоволенням беруть участь у заходах. Предметний Тиждень має велике загальноосвітнє, виховне та розвиваюче значення. Він не тільки поглиблює й розширює культурологічний кругозір школярів, але й сприяє розвитку їхньої творчої активності, естетичних смаків і, як наслідок, підвищує мотивацію до вивчення мови і культури іншої країни. Так важливо бути налаштованим на позитив і вирити у себе.
Тиждень англійської мови у Валякузьминській ЗОШ І-ІІ ступенів проходив з 19 по 23 лютого 2018 року. Програма була насиченою і різноманітною. Головним принципом проведення Тижня було залучення учнів усіх класів, незалежно від рівня знань іноземної мови, пропонуючи їм посильні завдання.
Розпочався Тиждень з урочистої лінійки на тему «Англійська мова – мова міжнародного спілкування», під час якої учні 8 класу Грінчук Є. та Штефанович О. розповіли про роль іноземної мови у світі та її значення для сучасної людини. Неординарним виявилося те, що несподівано на відкриття Тижня завітали персонажі з улюблених мультфільмів, казок та оповідань: Міккі Маус (Олександрюк А., учениця 4-А кл.), Гарі Поттер (Пентелейчук А., учениця 6 кл.), Меррі Поппінс (Черней Д. (учениця 4-А кл.). Навіть сама королева Єлізавета ІІ (Швець А., учениця 6 кл.) завітала та зачитала наказ по школi. Вчитель англійської мови Токар І. Б. ознайомила учнів із планом провення Тижня.
У перший день Тижня "День емоцій та вражень" вчитель англійської мови організувала виставку кращих малюнків "Улюблений персонаж мультфільма". Перемогу здобули: учнi 4-Б класу – Слободян Є., Костик О., Рошило М., Меус К., Рус Я.; учениця 3 класу – Делiцой С. Найкреативнiшими були: Пiпеля А., Гушул А. – учнi 2-го класу; Плешка К. – учениця 4-А класу. Проведено конкур
...
Читати далі - тисни тут
|
27.02.22018 року на базі районного методичного центру управління освіти Глибоцької РДА відбувся семінар – практикум для вчителів французької мови з проблеми: «Рамка безперервного професійного розвитку вчителів. Складові професійної діяльності вчителів».
Для вчителів району Віра Заяц, методист з іноземних мов РМЦ, провела тренінг «Професійна компетентність сучасного педагога». Під час тренінгу вчителі вели дискусію про те, яким має бути сучасний учитель з точки зору батьків, учнів та колег. Обговорили такі поняття, як «Компетентність», «Компетентна людина», «Компетентний вчитель» та «Компетенція».
Після тренінгу методист ознайомила вчителів французької мови з Рамкою безперервного професійного розвитку вчителів та її складовими.
В ході семінару педагоги обмінювалися ідеями щодо самовдосконалення та саморозвитку, досвідом роботи з учнями різновікових категорій. Дійшли висновку, що кожен сучасний учитель повинен усвідомити себе як інноваційну особистість шляхом самоаналізу власного «Я», відходу від стереотипів, відкритості до нового досвіду і готовності до змін. Нинішній школі потрібен педагог-психолог, дослідник, науковець, актор, здатний креативно вирішувати професійні завдання, співпрацювати з іншими та вести за собою. Одним словом той, хто любить і розуміє дітей.
Всі учасники семінару отримали сертифікат.
|
|