Книга – це найбільше відкриття людства. Щоб чогось добитися в житті, потрібно бути грамотною, професійно підготовленою, духовно багатою людиною, і в цьому допомагає армія бібліотекарів, що служать у храмах науки.
З метою формування в учнів бережного ставлення до книг, підвищення читацької культури підростаючого покоління, вдумливого читання та любові до художнього слова, відповідальності за правильне й раціональне використання книг, виявлення кращих читачів, розвитку творчого потенціалу дитини з 25 по 29 березня 2019 року в Тарашанській ЗОШ І-ІІІ ст. проходив Тиждень бібліотеки. Протягом тижня проведено багато цікавих та змістовних заходів, конкурсів, у яких учні показали свої знання, вміння, навички та творчі здібності. Оформлено книжкову виставку «Країна казкова – країна книжкова», організовано рейди-перевірки збереження підручників «У кого підручнику краще живеться», акцію «Подаруй сучасну українську книгу бібліотеці», демонстрація малюнків «Казка знов ожила».
Спільно з учнями 2-го класу (класовод Александрюк н.І.) було проведено свято:
«Хай вся Україна читає,
Бо книга усіх нас єднає».
|
Казки - це завжди щось хвилююче і таємне, в будь якому віці вони нас вчать. Слухаючи їх у дитинстві, людина несвідомо накопичує цілий «банк життєвих ситуацій», тому дуже важливо, щоб усвідомлення «казкових уроків» починалося з раннього віку, з відповіді на запитання: «Чого нас вчить казка?»
В Черепковецькому ЗДО 27 березня відзначали Міжнародний день театру. З дітьми були проведені бесіди про театр, пригадані правила поведінки в ньому, а також інсценізувалися казки вихователями та дітьми з використанням традиційних та нетрадиційних видів театру.
|
З метою психологічної профілактики здоров’я педагогів, розвиток самоусвідомлення, саморефлексії, самоаналізу, як необхідних складових здоров’я педагога практичний психолог Димківського НВК Постевка Д.-М.М. провела тренінгове заняття на тему: «Емоційне вигорання педпрацівників»
Під час заняття психолог проінформувала педагогів про наявні методи профілактики і боротьби із СЕВ (синдромом емоційного вигорання), ознайомила присутніх з порадами НУШ «Стоп вигоранню!» щодо сприяння формуванню практичних навичок володіння собою в різних ситуаціях, збагачення психологічною компетентністю педагогів з даного питання. Було використано багато ефективних інтерактивних форм навчання, означено причини, прояви та наслідки СЕВ, міжособистісну взаємодію учасників навчально-виховного процесу з питань психологічної профілактики здоров’я педагогів.
Також наводились приклади з досвіду роботи викладачів, проводились тренінгові вправи з цієї проблеми, наведено фрагменти відеоматеріалів. Отриманою інформацією вчителі зможуть скористатись у навчально-виховному процесі.
Проведення таких занять забезпечує включення педагогів у творчий пошук, підвищує продуктивність праці педагогічних працівників, активізує навчально-методичну діяльність, забезпечує безперервність освіти вчителя.
|
|