Друга половина ХХ – початок ХХІ століть характеризується різким збільшенням в усьому світі числа самогубств і замахів на власне життя. Переважно це стосується дітей та молоді. У наш час суїцид визначають, як усвідомлений акт позбавлення себе життя, скоєний під впливом психотравмуючих ситуацій, при яких особисте життя, як вища цінність, втрачає для людини сенс.
Виходячи з вищезазначеного, нагадую, що одним із головних завдань, які стоять перед працівниками психологічної служби – це збереження психічного та духовного здоров’я і безперрервний психологічний супровід усіх учасників навчально-виховного процесу школи.
Саме тому, у середу, 03.04.2019р., на базі РМЦ управління освіти Глибоцької РДА відбулося чергове засідання РМО працівників психологічної служби району, яке працювало над проблемою: «Психолого-педагогічний супровід профілактики суїцидальних тенденцій серед шкільної молоді».
На засіданні психологи та соціальні педагоги мали можливість поділитися та обмінятися досвідом роботи з даної проблематики та виробити єдиний алгоритм психологічного супроводу профілактики суїцидальних тенденцій шкільної молоді.
Під час засідання РМО, а воно носило практичний характер, застосовувалися пристендові тренінгові заняття, психодіагностичні методики та вправи, арт-терапевтичні вправи, мультипрезентації та відеоролики.
Активну участь у роботі РМО прийняли працівники психологічної служби Старововчинецького ліцею (В.В. Каменюк, Чапля А.І.), Глибоцької гімназії (Стреільчук О.В.), Станівецького НВК (Анкуца О.І.), Червонодібровського НВК (Арманаш О.Д.) та ін.
По завершенні роботи психологи та соціальні педагоги виробили наступний перспективний план профілактичної роботи в закладах освіти щодо запобігання суїцидальної поведінки
- два рази в рік (вересень, січень) проводити цикл заходів:
- розглядати на нараді при директорі (інший формат) питання «Про результати профілактичної роботи щодо збереження цінності життя та оцінки суїцидальних ризиків у школярів» (доповідають практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники 9-11 класів).
- Додати до плану роботи школи освітньо-профілактичні заходи для педагогів, батьків (затвердити наказом по школі, призначити відповідальних – заступники, психолог).
- Здійснювати діагностичну роботу з визначення основних факторів формування суїцидальної поведінки в учнів (ознаки депресії, тривожності; самооцінка; стану соціального благополуччя в сім’ї та школі; образ майбутнього та ін.).
- Посилити індивідуальну роботу з батьками учнів, які за результатами соціально-психологічних досліджень мають ознаки емоційного та соціального неблагополуччя.
Слід зазначити, що засідання РМО працівників психологічної служби району пройшло у творчій та плідній атмосфері.
Методист РМЦ Колесник А. І.
...
Читати далі - тисни тут
|
Міжнаро́дний день дитя́чої кни́ги — свято, встановлене з ініціативи та за ухвалою Міжнародної ради дитячої книги. Відзначається воно щороку 2 квітня — в день народження великого казкаря Ганса Крістіана Андерсена.
У наш складний і бурхливий час, коли стрімко зростає потік інформації, що його дістає дитина з усіх можливих джерел, твори дитячих письменників проходять випробування на подальше життя. Зважаючи на це, педагоги нашого закладу постійно оновлюють, збагачують книжкові осередки груп, а в середній групі №2 функціонує міні - музей Книги, де малята частенько розглядають та «читають» улюблені книжечки. Сьогодні міні-музей поповнився новими цікавими книжками, які презентувала малечі вихователь Юлія Глобак разом із чудовою розповіддю про чарівний світ книжок, які мають пізнавальне та виховне значення .
« Яка радість тримати нову книжку у своїх руках! Спочатку ви не знаєте, про що ця книга. Ви опираєтеся спокусі відкрити останню сторінку. І як чудово книжка пахне! Неможливо розділити цей запах на компоненти: чорнило, клей … ні, зовсім ні. Існує особливий книжковий запах, захопливий і унікальний. Краєчки деяких сторінок будуть склеєними – так, ніби книжка ще не прокинулася. А прокинеться вона тоді, коли ти почнеш читати…»
А завершилась розповідь читанням казки Г.Х. Андерсена «Дюймовочка».
|
2 квітня на базі РМЦ відбувся районний семінар-практикум вчителів англійської мови з проблеми: «Classroom management. Emotions in the classroom».
Під час семінару Ліліана Ворніку (вчитель англійської мови Волоківської ЗОШ Волоківської ОТГ) презентувала методи роботи з учнями початкової школи («Teaching Skills for young learners»). Також Ліліана Іванівна розповіла про участь у міжнародному проекті “SAME – Solidarity Action Day Movement in Europe”, завдяки якому троє учнів Волоківської ЗОШ протягом двох тижнів побували Німеччині (м.Любек) та мали змогу продемонструвати свої знання англійської мови під час тренінгів.
Практичну частину семінару проводили Інна Гончар (вчитель англійської мови Волоківської ЗОШ Волоківської ОТГ) та Віра Заяц (методист з іноземних мов РМЦ). Інна Гончар презентувала колегам види діяльності, які допомагають підтримати позитивний настрій у класі (спільний флешмоб, a tresured gift тощо). Віра Заяц продовжила тему позитивного настрою учнів під час уроків англійської мови провівши для вчителів району тренінг з використання storytelling: «Storytelling as one of the means of collaboration». Педагоги ознайомилися із кубиками Рорі, метафоричними картками «Хабітат», «Дідусеві казки», попрактикувалися у складанні історій за допомогою таких видів діяльності як “One sentence story”, “Complete the story”, “Create a Funny Story” (діалог з використання певних слів; один із партнерів мав розказати іншому цікаву історію, використовуючи дані слова; завдання партнера – слухати та рахувати скільки слів було використано), “Blind Drawing” (учасники обирали один із предметів у залі і намагалися намалювати його на папері, дивлячись на об’єкт, а не на папір, потім презентували свої малюнки, складаючи історію).
На завершення Зоя Балан (вчитель Глибоцького ліцею Глибоцької ОТГ) презентувала посібник «Successful Steps to Writing Poetry”, в якому наведено зразки планів занять для “Poetry Club”, поради щодо складання віршів (хоку, акро віршів, білих віршів, сонетів тощо) та розповіл
...
Читати далі - тисни тут
|
|