Із дитинства малюк починає цікавитися загадковим світом навколоземного простору, таємницями безмежного Космосу. Підростаючи, дитина все більше захоплюється можливістю пізнання й дослідження Всесвіту силами дорослого.
Сьогодні « 12 квітня» в Черепковецькому ЗДО був проведений тематичний день - «День космонавтики». В цей день вихователі закладу ознайомлювали та закріплювали з вихованцями знання про : Сонце, Місяць, планети Сонячної системи , зорі та Сузір’я , перших космонавтів. День був насичений різними видами освітньої діяльності. Дітям було дуже цікаво, найбільше їм сподобався нетрадиційний театр на камінцях «Подорож у космос» ( авторська казка Чорней Н.І.) , а в ІІ-молодшу групу завітав Максимко ( бесіда « Похід до планетарію» за методикою «Лялька як персона») .
Вихователь-методист Чорней Н.І.
|
« Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання.
У нас не повинно бути нещасливих учнів, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. спіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися».
В. О. Сухомлинський
12квітня відбулося методичного об`єднання вчителів української мови у початкових класах шкіл з румунською мовою навчання на тему «Створення ситуації успіху на уроках української мови в початкових класах».
Семінар відкрила методист РМЦ – Є. М. Леонтій , яка акцентувала: « Успіх – це здійснення мрій ,а мрія – це власне бачення бажаного майбутнього успіху в житті .Ситуація успіху – доволі тонкий педагогічний інструмент. Ним мусить володіти кожен учитель, адже він – майстер, який бере участь у творенні найголовнішого – Людини.
Отже, головний зміст діяльності педагога полягає в тому, щоб кожен учень був успішний, це сприяє розвитку впевненості учня в собі, підвищенню самооцінки, розвитку почуття власної значимості. І головне, що необхідно вчителю — створити оптимістичну установку дитини, забути на деякий час про її недоліки, побачити тільки перспективні лінії її розвитку».
Продовжувала цю думку психолог Глибоцької гімназії Стрельчук О. В. яка провела з вчителями заняття з елементами тренінгу «Створення ситуації успіху для формування ключових компетентностей молодших школярів».
Слід відмітити активну участь вчителів, а також високий рівень презентування виступів вчителя Нижньосинівецької ЗОШ І- ІІІ ст.- Педурару А. Г.( «Методи створення ситуації успіху на уроці»); досвід вчителів Карапчівського ліцею «Створення ситуації успіху на різних етапах уроку» презентувала – Міхай А. Ч.; своїми напрацюваннями та творчими ідеями (Методичний аукціон «Я роблю це так») - поділились вчителі: Мартинюк В. І. ( Сучевенська ЗОШ І-ІІІст.),Михайлюк Н. В.( ВолоківськаЗОШ І –ІІІст.),Кожокар Н. В. ( Опришенська ЗОШ І-ІІІст.).
Далі відбувся майстер-клас на тему: «Створення ситуації успіху на уроках української мови шляхом формування ключових та предметних компетентностей», який на високому рівні провів керівник МО вчитель Грушівського НВК Оленюк В.О.
Також обговорено питання про проведення ДПА у початковій школі в 2018/2019н.р.
Методист РМЦ Леонтій Є. М. підвела підсумки та надала методичні рекомендації з теми семінару а учасники переконалися,
...
Читати далі - тисни тут
|
Фізика для нас не просто звук!
Фізика ― опора і основа
Всіх, як є, без винятку наук!
У Валякузьминській ЗОШ І-ІІ ступенів Глибоцького району вже стало доброю традицією у квітні проводити Декаду фізики, мета якої підвищити зацікавленість учнями фізикою, розширити кругозір, поглибити уявлення про використання знань із фізики у повсякденному житті. Проведенню Декади передувала велика підготовча робота. У вівторок відбулася святкова лінійка, на якій було висвітлено сучасні світові здобутки в області інформаційних технологій, проголошені заходи і цікаві події, які відбуватимуться упродовж Декади. Упродовж Декади (з 02 по 12 квітня 2019 року) проведені такі заходи: Подорож у країну «Фізика» (6 клас), лекція «Вода та її властивості.
Значення води у природі» (6-7 класи), перегляд фільму «Створення сонячної системи» (6-8 класи), екскурсія до Чернівецького планетарію до Дня космонавтики (7-9 класи), перегляд фільму про М. Теслу (7-го класу). Відбулася виставка дитячих робіт (проектні роботи, стінгазети), відеопрезентація для учнів 6-го класу «Що таке фізика?» Учні школи отримали багато цікавої та потрібної інформації, яку зможуть використовувати та застосовувати в повсякденному житті. Проведено підсумкове свято для учнів 7-9 класів «Дізнайся про себе по зірках». Захід сприяв розвитку логічного мислення учнів, уважності, спостережливості, поглибленню знань із фізики, формуванню вмінь висловлювати власні думки, прагнення успіху. 3 квітня учні 7-9 класів взяли участь у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня 2019».
Під час проведення Декади були результативно використані інтерактивні види роботи, що спонукають до розвитку пізнавальної активності учнів, підвищення інтересу до вивчення фізики. На загальношкільній лінійці, присвяченій підведенню підсумків Декади фізики, відзначені найбільш активні та ініціативні учні, які отримали грамоти та подяки. Всі заплановані заходи у рамках Декади пройшли організовано. Вони продемонстрували зацікавленість дітей у проблемах, які постали перед народом, суспільством, планетою у даний час. Школярі продемонстрували творчий підхід до висвітлення теми у своїх виступах, газетах та під час уроків. Матеріали Декади фізики узагальнені та систематизовані, зберігаються в методичному кабінеті школи в окремій теці. Декада фізики була дуже насичена та цікава. Вчитель фізики Паламар С.Д. висловлює подяку найактивнішим фізикам школи та бажає успіхів у вивченні важкої, але цікавої науки.
С.Д. Паламар,
учитель фізики
Валякузьминської ЗОШ І-ІІ ступенів
|
Базовий компонент дошкільної освіти в Україні передбачає змістову лінію «Природа Космосу», до якої входить знання та елементарні уявлення дитини про простір, який існує за межами планети Земля. У першу чергу, це те, що дитина дошкільного віку може бачити: Сонце, небосхил, зірки, Місяць.
Головним завданням змістової лінії «Природа Космосу» є формування елементарних уявлень про Космос, без якого не може бути життя на Землі. За цієї умови у дошкільнят можливо сформувати основу цілісного сприйняття світу, усвідомлення зв’язку Землі та Космосу, свого зв’язку з єдиним світом.
Вже традиційно другий тиждень квітня в Кам‘янському ДНЗ тематичний - «Я пізнаю Космос».
Ознайомлення дітей з природою Космосу педагоги здійснювали за такими напрямками:
1. Сонце — джерело світла і тепла.
2. Планета Земля — наш спільний дім.
3. Зоряне небо.
4. Сім’я Сонця.
З цією метою проведено спостереження, пошуково-дослідницьку діяльність, уявні подорожі з інопланетянами на планету Содон, читання художньої літератури про Космос, бесіди, дидактичні ігри, ігри фантазерів, розгляд картин, картинок, ілюстрацій, відгадування загадок.
Малята нашу планету Земля описували, як квітучу, рідну, гарну - спільний дім для всіх.
Вихователь-методист Домніка Балан
|
«Людство не залишиться вічно на Землі,
а в гонитві за світлом і простором
спочатку несміливо проникне за межі атмосфери,
а потім завоює собі весь навколишній простір»
К.Е. Ціолковський
Весна нас приваблює не тільки своєю красою, але й тим, що 12 квітня 1961 року, перемігши земне тяжіння стартував перший у світі космічний корабель «Восток» пілотований Ю. О. Гагаріним. Сьогодні виповнюється 58 років з дня першого підкорення людиною космосу. Першим космонавтом Юрієм Олексійовичем Гагаріним, що здійснив вікову мрію людства, зробивши свій перший виток навколо Землі. Політ тривав близько 2 годин (108 хвилин). Гагарін провів прості досліди у космосі поїв, попив, написав записку і повернувся на Землю.
Сотні мільярдів планет, зірок і галактик, тисячі світлових років - неймовірні, неймовірні простори відкрилися людству! З моменту першого польоту людини в Космос пройшло всього лише 58 років - нікчемний період часу в порівнянні з нескінченністю Всесвіту. Але тим значніше, тим грандіозніше досягнення людини, яка зуміла за земні півстоліття вийти у відкритий космос, висадити свій десант на Місяці, побачити інші світи, відправивши в космічний простір десятки чудо-апаратів, що виконують роль очей і вух людства на орбітах далеких планет і на безкрайніх марсіанських рівнинах.
Усвідомлюючи себе у Всесвіті, людина не тільки має право відчувати гордість за свої воістину великі досягнення, але і зобов'язана як ніколи раніше дбайливо ставитися до свого єдиного дому - матері-Землі. Люди, що побували в Космосі і бачили Землю з орбіти, підтвердять - наша планета не так вже й велика, як здається. Ці люди, як ніхто інший, розуміють, наскільки крихкий наш світ. Сучасна людина володіє не тільки технологіями, за допомогою яких можна виводити на орбіту багатотонні ракети, запускати супутники за межі Сонячної системи і виробляти мегавати електроенергії, але і технологіями, здатними багаторазово знищити власну планету і самих себе. З поглибленням технологічного прогресу на людство лягає велика відповідальність - якщо ми розуміємо, яке наше справжнє становище у Всесвіті, і наскільки ми незначні в порівнянні з Нескінченністю, ми не маємо права на помилку - на кону наше виживання і саме існування життя на Землі.
До святкувань приєднались і учні нашої школи. Було проведено ряд заходів.
Конкурс газет «Нас манить космічний простір». В конкурсі взяли участь учні 7-9 класів.
Виставка рефератів «Видатні сини України в ракетно-космічній галузі». 10-11класи.
Учні школи мали змогу ознайомитись з літературою, яка розповідає про відкритий космос, роботу космонавтів та космічних станцій.
Ми щиро віримо, що Україна займе вагоме місце в освоєнні космосу, оскільки дослідження в галузі космонавтики продовжують розвивати в незалежній Україні.
Зорепад
Заквітчалося небо зірками,
З ними місяць проводить розмову.
...
Читати далі - тисни тут
|
|