Спадщина Василя Олександровича Сухомлинського – це невичерпне джерело світла, енергії і безмежної любові до дітей. Центральне місце у методичному діалозі , що пройшов у Молодійській школі, займала проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В.О.Сухомлинського. Науково-теоретична спадщина, залишена цим видатним педагогом, дозволяє зарядитися творчістю, терпінням, життєвою мудрістю. Принципова позиція В.О. Сухомлинського - підносити, а не принижувати. Найголовніший інструмент його педагогіки - повага й любов. Послухавши притчу Василя Олександровича Сухомлинського «Про мудрого вчителя» , педагоги школи ще раз переконалися в тому, що головна заповідь справжнього вчителя – любов до дітей, бажання розуміти дитячу душу.
Чи актуальні ідеї великого педагога сьогодні?
Відповідь на дане запитання отримано об’єднанням учнівського та учительського проектів «Яким має бути вчитель у сучасній школі». В результаті опитування ми переконалися, що учні передусім цінують моральні, гуманні та професійні риси педагога. Це означає, що гуманістичні погляди В.О.Сухомлинського не втратили своєї актуальності і в наш час. Ми вважаємо, що творчість педагога є необхідністю і покликанням сьогодення.
Учителями школи складено хмаринки вчительських невдач. Однак, незважаючи на труднощі, у нас чимало вчителів, що досягають високих результатів. Стати справжнім учителем чи ні – залежить лише від зусилля тих, хто хоче, хто вчиться, самовдосконалюється. Отже, якщо говорити образно, ніяка хмара невдач не може закрити сонце педагогічної творчості.
Яку атмосферу для дітей ми створюємо сьогодні, таке суспільство будемо мати завтра, адже кожен з нас – учитель, який наповнює смислом дитячу душу.
Наше минуле багате на спогади, наше сьогодення важке і цікаве, але найголовніше те, що ми живемо поруч з майбутнім. Адже так хочеться вірити в те, що воно буде світле, здорове, процвітаюче - майбутнє, яке будуватимуть та у якому житимуть наші сьогоднішні вихованці.
Заступник директора з НВР О. В. Круліковська
\
|