Писанка – символ України, одна зі стародавніх форм українського народного розпису, символ весни, сонця, повернення природи до життя. Із давніх-давен яйце, як і дерево, вважалося символом весняного пробудження природи, зародження життя, продовження роду.
З метою відродження, збереження українських народних традицій щодо виготовлення писанок, великодніх атрибутів декоративно-ужиткового мистецтва; створення умов для їх творчого і духовного розвитку впродовж березня – квітня 2018 року у Глибоцькому районі вже вдруге проводиться конкурс «Розквітай, писанко!» серед закладів освіти. а підтримки управління освіти, районного методичного центру Глибоцьким районним будинком творчості дітей та юнацтва 10 квітня 2018 року біля управління освіти організовано виставку дитячих робіт, в цей день різними барвами розквітли дерева, увінчані писанками та крашанками.
Експозиція складалася з писанкових дерев, вишиваних рушників та великодніх композицій. Різні за технікою виконання писанки, виготовлені учнями та педагогами району, дерев’яні, паперові, глиняні, прикрашені бісером, крупами, візерунками – сотні писанок та крашанок прикрасили майданчик біля управління освіти. Виконані власноруч, свої великодні дерева сюди привезли 12 закладів освіти.
|
Патріотичне виховання підростаючого покоління завжди було одним з найважливіших завдань управління освіти, школи, адже шкільні роки – найкраща пора для прищеплення любові до рідного краю, до свого народу, до історичного минулого. Саме цьому було присвячене районне засідання лідерів учнівського самоврядування, яке відбулася 11 квітня 2018 року на базі Глибоцького ліцею.
У роботі конференції взяли участь:
- Інна Юріївна Цуркан, заступник начальника управління освіти, яка привітала учасників, акцентувала увагу на важливості розвитку учнівського самоврядування району й побажала дітям-лідерам плідної роботи в атмосфері творчості і взаємопартнерства;
- Міхай Домніка Мірчівна, начальник відділу змісту виховної роботи та позашкільної освіти;
-Щур Руслан Васильович- методист районного методичного центру управління освіти Глибоцької райдержадміністрації;
- лідери учнівського самоврядування закладів освіти району.
Розпочали засідання хвилиною мовчання за тих, хто боровся за світле майбутнє та поліг за Україну. Продовженням зустрічі стали виступи лідерів, які підвели підсумки реалізації проекту "Народженні захищати Україну", під час якого учні досліджували біографічні дані, розповіді про бойовий шлях учасників антитерористичної операції на сході України. Розповіді супроводжувалися відгуками, спогадами односельців, родичів, вчителів про учасників АТО.
На засідані було обговорено екологічний проект з роздільного сортування твердих побутових відходів. Метою даного проекту є навчити учнів закладів освіти Глибоцького району бути екосвідомими.
Саме завдяки проекту усі мешканці громади дізнаються, що сміття не є однорідним, що його можна розділити на різні види: пластик, метал, скло, папір, поліетилен. Учні розкажуть батькам, для чого потрібно сортувати своє сміття та яка з цього може бути користь країні, школі та кожній окремій людині.
Також лідери учнівського самоврядування Глибоцького ліцею, Глибоцької гімназії та Червонодібровсьвого НВК поділилися досвідом сортування сміття у своїх закладах освіти.
Загалом робота конференції пройшла активно і продуктивно. Кожен із представників взяв для себе щось корисне.
Підбив підсумок заходу Руслан Васильович, подякував учасникам конференції за цікаві виступи і зазначив, що тема патріотизму дуже важлива у сучасному вихованні молоді і вона ні в якому разі не повинна бути другорядною, а також закликав всіх учасників зібрання бути активними та ініціативними в усіх аспектах шкільного та районного життя.
...
Читати далі - тисни тут
|
З метою підвищення правової свідомості учнів та інформування дітей щодо використання та захисту їхніх прав у повсякденному житті у Черепковецькій школі стартував правопросвітницький проект «Я маю право».
В рамках проекту в школі проводилися різноманітні заходи. Для учнів 10 класу було організовано правовий брейн – ринг «Правова культура - міцність держави». Для учнів 1-11 класів проведені класні години: «В країну прав», «Сторінками Загальної Декларації прав людини», « Права дитини - мої права», «Кожна дитина має право» та інші. У школі оформлені стенди, випущені стіннівки «Право очима дітей», проводилися конкурси малюнків. Постійно відбувається інформування дітей та надання практичних рекомендацій щодо захисту прав за найбільш актуальними напрямами.
Поширення знань та освітня місія сприяє залученню дітей до правової активності та правосвідомої поведінки.
Проглядів матеріалу: 446 |
Завантажив: kamenyuk70 |
Дата: 11.04.2018
|
10 квітня в Черепковецькому ЗДО відбулося свято-розвага «Веснянки», яку підготувала разом з вихованцями середньої групи музичний керівник Дубовецька Л.М. Дійство свята було у формі казки, де головними героями була дівчинка Веснянка, яка з своїми лісовими друзями шукала сестрицю Весну. Розвага відбулася в святково прикрашеній залі у піднесеному настрої присутніх.
Вихователь-методист Чорней Н.І.
|
У середу,11.04.2018р. на базі конференц-зали РМЦ відбулося засідання районного методичного об’єднання працівників психологічної служби, яке працювало над проблемою: « Попередження проявів суїцидальної поведінки в учнівському колективі».
Найвищою соціальною цінністю держави є людина, її життя та здоров’я, честь і гідність, недоторканість та її безпека (стаття 3 Конституції України). Проте соціальні негаразди, які є зараз в суспільстві, призвели до збільшення числа самогубств (майже на 50% протягом останніх десяти років). Зростає кількість суїцидів серед неповнолітніх та молоді у світі. Частота самогубств серед молоді має майже епідемічні масштаби – щодня більше 1000 молодих людей у світі намагаються здійснити суїцид. Найбільша частота суїцидів - у віці 15-24 років. За останні 40 років самогубства дітей 8 – 14 років зросли у 8 разів.
За даними Державного комітету статистики, на 100 тис. чоловік припадає 22 самогубства. Смерть від суїциду займає друге місце в Україні після природної смерті і смерті від зовнішніх причин. За даними психіатрів, серед дітей 7—14 років найбільшу кількість суїцидів здійснюють хлопчики, оскільки їхня психіка в цьому віці нестійка й більше, ніж у дівчаток, схильна до психотравм. Соціологи стверджують, що офіційна статистика самогубств значно відрізняється від реальних цифр (у 2-4 рази), оскільки в неї потрапляють тільки офіційно зареєстровані випадки. Відсутня статистика щодо випадків невдалих спроб самоушкодження, яких у 7-10 разів більше. Найбільша кількість самогубств трапляється навесні (у березні-квітні).
Саме тому, дана проблематика була обрана РМО працівників психологічної служби для подальшого вивчення та вироблення єдиного алгоритму профілактики суїцидальної поведінки шкільної молоді.
Дане засідання носило виключно практичний характер. Психологи та соціальні педагоги ділилися напрацюваннями, діагностичним інструментарієм, тренінговими заняттями, психолого-педагогічними семінарами прийомами, формами та методами роботи щодо профілактики суїциду.
Як підсумок засідання РМО об’єднання, було вирішено використовувати наступні методичні матеріали, які розміщені на офіційних сайтах Департаменту освіти і науки (вкладка «Методичний вернісаж», розділ «Психологія»), Інституту післядипломної педагогічної освіти (сторінка НМЦППСР, вкладка «Професійний інструментарій працівника психологічної служби»):
- Методичний посібник «Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення» (упорядники: Андреєнкова В.Л., Ковальчук Л.Г., Луценко Ю.А.) – К. : ТОВ «Агенство «Україна», 2017 – 76 с.
- Навчально-методичний посібник «Дорослішай на здоров’я» (автори: Лещук Н.О., Савич Ж.В., Голоцван О.А.) – К., 2016. – 214 с.
- Практичний посібник «Досвід надання допомоги дітям і сім’ям – жертвам військового конфлікту» (автори: Корнієнко І.О., Лісовецька І.М., Луценко Ю.А., Романовська Д.Д.) – К. : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017. – 152 с.
Методист РМЦ А.І. Колесник
|
Вже стало традицією Турятського НВК щовесни проводити місячник благоустрою та санітарної очистки території навчально-виховного комплексу, узбіччя, місць відпочинку, навкруг церкви.
Наведення чистоти та порядку – обов’язок кожної людини, ознака нашої культури і свідомий обов’язок громадянина. Тож давайте долучатися до заходів благоустрою та наведення чистоти не лише під час проведення подібних акцій. А головне, дотримуватись всім відомого вислову: «Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять».
|
Проектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, які на Раді Європи були визначені як основні в ХХІ столітті: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проекту. Основою методу проектів є розвиток критичного мислення, пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі. Цей метод завжди зорієнтований на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну, групову, яку вони виконують протягом певного відрізка часу. Цей підхід органічно поєднується з груповим (cooperative learning) підходом до навчання. Метод проектів завжди припускає розв’язування деякої проблеми, яка передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого – інтегрування знань, умінь із різних галузей науки, техніки, технології, творчих галузей.
Саме тому у плані роботи у Глибоцькій гімназії прогнозовано проведення тижня проектної діяльності. Учні під керівництвом вчителів упродовж навчального року працювали над різноманітними проектами , які презентували школярам гімназії під час проведення тижня.
Цікаві проекти презентували учні під керівництвом вчителів української мови та літератури. Учні 6а класу (вчитель Чугуєва Н.В.) захищали проект «Тарас Шевченко - пророк національного відродження в Україні», «Дружба – це сила»); учні 9а класу (вчитель Романюк Н.П.) працювали над проектом «Дослідження та моделювання свята «Андріївські вечорниці»; учні 8а класу (вчитель Бошелюк А.О.) досліджували у своєму проекті щоденник Олександра Довженка та його літературну та кінотворчість; учні 7а класу(вчитель Бошелюк А.О.) досліджували вживання дієприкметників у мовленні жителів Глибокої;учні 11б класу(вчитель Осіпова А.І.) свій проект присвятили дослідженню творчості М.Коцюбинського.
Учні 10 класу(вчитель Вороніна Л.А.) під час тижня проектної діяльності презентували проект із зарубіжної літератури «Українські дороги зарубіжних письменників. Цей проект було презентовано десятикласниками для школярів 5-7 класів.
Учні 8а класу (вчитель Скибінська Л.С.) презентували проекти «Історія моєї громади» та «Історія моєї школи». Обидва проекти дуже цікаві та пізнавальні.
Учениця 11а класу Влад Валерія (вчитель Герман А.В.) представила екологічний дослідницький проект «Поширення інвазивного виду слизняка іспанського (Arion lusitanicus Mabille, 1868) на території смт. Глибока».
Учні 10 ,8а класів презентували екопроекти «Життя без сміття»(вчитель Блисенко О.В.) , «Відходи в нуль» (вчитель Герман А.В.)
Проект “Дитинству – безпечні дороги!” підготувала учениця 11Б класу Стрельчук Анастасія . Керівник проекту- учитель основ здоров’я Андрон Т.О.
Під час тижня проектної діяльності було дано старт проекту «Енергоефективні школи», участь у якому гімназія виграла під керівництвом вчителя фізики Романюка В.М. Гостями гімназистів стали учні Глибоцького ліцею , які поділилися досвідом участі у проекті «Школа енергії»
Тиждень проектної діяльності у Глибоцькій гімназії відкрив для школярів нові горизонти в дослідницькій , творчій , самостійній діяльності.
Вороніна Л.А., заступник директора гімназії з НМР
...
Читати далі - тисни тут
|
|