26 квітня 2018 року на базі Черепковецької ЗОШ відбувся районний семінар вчителів історії та правознавства. Семінар відкрив Швець Василь Григорович, методист РМЦ. Проблема семінару: «Формування предметних компетентностей учнів на уроках історії засобами інноваційних технологій». Про досягнення Черепковецької ЗОШ розповів директор школи – Каменюк В.К., потім учні 4 – 6 класів зустріли всіх гостей з концертною програмою.
Цікаво та змістовно пройшов урок історії України в 11 класі на тему: «Україна в умовах незалежності» на якому було використано сучасне мультимедійне обладнання. Організував та провів його вчитель історії Карпюк О.Д.
Учасники семінару мали можливість відвідати шкільний музей історії села Черепківці та ознайомитись з навчально-матеріальною базою. Шкільний музей – це справжня скарбниця, яка зберігає традиції народу, є великою скарбницею, яка переходить нащадкам з покоління в покоління. Він презентує історичне та культурне минуле села.
Заступник з виховної роботи Колотило С.І. та педагог-організатор Ткачук Є.М. підготували позакласний виховний захід на тему: «Чорнобиль – скорбота пам’яті людської».
За круглим столом учасники семінару обмінялися думками з проблеми семінару та виробили методичні рекомендації:
- Формувати компетентну особистість випускника на уроках історії шляхом впровадження інноваційних технологій, який володітиме:
-
-
- яскравими навичками прийняття самостійних рішень перетворювального характеру;
- адекватно оцінюватиме історичну та соціально-політичну ситуацію;
- умітиме знайти різні варіанти моделювання власного і суспільного майбутнього;
- матиме здібності до активної самореалізації в різних видах професійної та громадської діяльності;
- можливістю вільно пересуватися в історичному просторі, що озброює її знанням історичного досвіду, що в результаті дозволяє правильно оцінювати сучасні політичні й соціальні процеси.
- Використовувати різні засоби (засоби демонстрації, інтернет-ресурси, підручники, наочні приладдя тощо) не просто викладати матеріал, а спочатку ставити проблему, формулювати пізнавальну задачу, а потім, розкривати систему доказів, показувати логічний шлях її вирішення учням. Вони стають немов би свідками пошуку.
- Спонукати учнів до аналізу фактів і підводити до самостійних висновків, тобто організовувати активний навчальний пошук, пов'язаний з переходом до творчого, продуктивного мислення. Процес мислення при цьому поетапно контролюється і спрямовується педагогом
...
Читати далі - тисни тут
Проглядів матеріалу: 647 |
Завантажив: kamenyuk70 |
Дата: 26.04.2018
|
Авторська іграшка «Мудра сова та совенята»
Автор: Надія Мунтян, вихователь- методист Молодійського дошкільного навчального закладу - тисни тут
|
Низько вклоняємось усім ліквідаторам аварії на Чорнобильській АЕС, які 29 років тому, не шкодуючи свого здоров’я і життя, працювали в зоні радіаційного лиха, аби якомога швидше ліквідувати наслідки трагедії, обмежити біду, тим, хто зупинив розбурхану стихію некерованої ядерної реакції і зробив вагомий внесок у справу подолання наслідків Чорнобильської катастрофи. Ви виявили героїзм, самовідданість та мужність в тих екстремальних обставинах.
Щиро бажаємо всім вам та вашим рідним і близьким міцного здоров’я, життєвої енергії, сімейного затишку, щастя, миру.
|
|