У п’ятницю, 19.04.2019р. на базі Димківського НВК, Глибоцького району був проведений районний семінар вчителів румунської мови та літератури (румунської і зарубіжної). Тема над якою працювали вчителі «Формування ключових компетентностей педагога як складова підвищення професійної майстерності на уроках румунської мови та літератури (румунської і зарубіжної). Робота розпочалася з ранкового кола та з ознайомленням плану діяльності. Нестандартною формою виявилося те, що Міхай Д.М., головний спеціаліст управління освіти Глибоцької РДА та вчитель румунської мови та літератури (румунської і зарубіжної) цього закладу приготувала дискусійну панель Факт-Чекінг (Кажуть що…..А як вважаєте ви?) та очікування вчителів від сьогоднішньої майстерні. Педагоги були заінтригованими, всі з нетерпінням чекали, що буде далі.
А наступним кроком стали відвідування творчих майстерень під назвою літературна кав’ярня. Показові уроки були проведені у 6–му та 10-му класах. Головною метою стало поглиблення знань про життя і творчість румунських письменників рідного краю які вивчаються за шкільною програмою. У класі панувала атмосфера справжньої кав’ярні. Матеріал підготовлений для семінару був дуже насичений та різнобарвний, учні продемонстрували гарне володіння рідною мовою, захоплення поезією письменників другої половини ХХ ст. віртуально подорожуючи рідними стежками справжніх митців рідного слова. Учні дослідили і синтезували матеріал: уривки документальних фільмів, інтерв’ю на основі реальних подій, презентації.
Важливим етапом роботи став виступ методиста НМЦ суспільно-гуманітарних дисциплін ІППОЧО, Говорнян Л.С. з теми «Особливості вивчення рідної мови в контексті НУШ».
Таким чином, було підкреслено, що процес розвитку професійної майстерності педагогічних працівників є цілісним і водночас динамічним, оскільки передбачає адаптивність у підходах до змісту та вибору форм і методів у організації навчального процесу. Органічною складовою розвитку професійної майстерності педагогічних працівників у процесі підвищення їх кваліфікації є особистісне та практичне спрямування навчання в системі підвищення кваліфікації. Результатом навчання в системі підвищення кваліфікації є динаміка фахової компетентності, яка виражається в прирості знань, умінь, навичок, досвіду особистісного саморозвитку, творчої діяльності, емоційно-ціннісних відносин, ціннісно-світоглядної спрямованості.
Бажаємо і надалі плідної праці всім педагогам краю!
|