Згідно плану науково-методичної роботи у Глибоцькій гімназії відбулося чергове засідання постійно діючого семінару «Шляхи вдосконалення педмайстерності», яке пройшло у формі дискусійної панелі «Нова українська школа. Хто? Як? Де?».
Інформаційним приводом до дискусії став великий суспільний резонас щодо майбутнього української школи серед батьків , учнів , вчителів. Учасниками НУШ є всі дійові особи навчально-виховного процесу: МОН, вчителі , батьки , учні. Саме тому членами дискусійної панелі стали чотири групи педагогів гімназії групи , які представляли МОН , учнів , вчителів , батьків. Велику роль під час проведення дискусійної панелі зіграла всюдисуща преса , яка упродовж дискусії задавала запитання всім учасникам .
Організаторами та ведучими методичного заходу сталиВороніна Л.А. (заступник директора з науково-методичної роботи) та Остафійчук О.К.(заступник директора з початкових класів).
Спікерами груп були Крайська Д.Г., Шевчук А.М., Скибінська Л.С., Цуркан І.Г., Андрон Т.О., Писарук Г.П..
Педагоги жваво обговорювали НУШ, дискутували , виконували різні вправи: «Факт-чекінг», «Мона Ліза» , «Акровірш», « А ми - сучасні…? »,«За досвідом до Фінляндії» , «Фінансова круговерть» ,«Діамант методичних пріоритетів НУШ »,«Інтелектуальна картапамяті НУШ», «Даймонд» . Вчителі обговорили 10 навичок , яким треба навчити дітей сьогодні , щоб вони були затребувані завтра, багато говорили про компетентнісні підходи у Новій українській школі.
Методичний захід посприяв вдосконаленню педмайстерності вчителів Глибоцької гімназії. Це надзвичайно важливо , адже українська школа стоїть на порозі великих змін.
|