У вівторок, 25.08.2015р., на базі конференц-зали управління освіти Глибоцької РДА відбулася інструктивно-методична нарада працівників психологічної служби Глибоцького району.
Відкрила засідання методист-психолог РМЦ – А.І. Колесник де ознайомила психологів та соціальних педагогів з основними завданнями та трудовими задачами, які плануються у 2015-2016н.р.
Серед перспективних напрямків запланованої роботи обрали:
- Підвищення психологічної культури і компетентності педагогічних працівників та батьків; (шляхом проведення психологічних мінімумів);
- Оновлення профілактичної та корекційної роботи з дітьми, які схильні до девіантної, аддиктивної поведінки;
- Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованості учнів;
- Психолого-педагогічний супровід навчання дитини з особливими потребами.
- Психологічний супровід духовно-морального виховання усіх учасників навчально-виховного процесу.
- Профілактична та корекційна робота спрямована на зняття стресів, посттравматичних стресових розладів.
Наступним етапом наради методистом-психологом був презентований майстер-клас Основи моделі BASIC-PH – «Міст над прірвою». Основний аспект даної моделі – включити людину в активну позицію, згадати ситуацію переживання травматичної події, втрати та подумати, що тоді допомогло впоратися з ситуацією та як знайти правильні шляхи щоб опанувати себе. Дану модель доречно використовувати в роботі з учасниками АТО та їх сім’ями.
Голова РМО працівників психологічної служби – Каменюк В.В. обговорила з присутніми специфіку засідань РМО у 2015-2016н.р.
Підводячи підсумки рекомендацій, слід зазначити, що Чернівецький НМЦ ППСР ІППО ЧО, методист-психолог РМЦ, рекомендують працівникам психологічної служби закладів освіти Глибоцького району, в роботі використовувати матеріали методичного посібника «Профілактика посттравматичних стресових розладів: психологічні аспекти» (Романовська Д.Д., Ілащук О.В.). Адже у посібнику розкрито особливості діагностики, профілактики та корекції травматичного та посттравматичного стресового розладів. Запропоновано широкий спектр практичних рекомендацій, які будуть ефективними в роботі шкільних психологів (соціальних педагогів) з педагогами, учнями, батьками та іншими особами, що постраждали у ситуації соціально-політичної кризи в країні з метою подолання стресу та запобігання віддалених ефектів та наслідків посттравматичних симптомів.
|