У Волоківській школі проведено виховний захід для майбутніх першокласників, з нагоди Дня прапора.
Ми різні з материнської колиски,
Та всі ми діти щирої землі.
В родині вільній всі ми - українці
Ми України доньки і сини.
23 серпня в Україні відзначається День Державного Прапора. Державний прапор є символом сувернітету України. Прапор виник дуже давно, ще за язичницьких часів. В українців прапор дуже шанували: обов’язково захищали під час бою, наче живу людину; честь нести прапор доручалася тільки найдостойнішим воякам тощо.
Державний прапор як символ країни є втіленям національної єдності, честі та гідності, традицій державотворення, історії та сьогодення. Під ним українці йшли до проголошення самостійної України, до перемоги. Це прапор миролюбства.
Державний прапор нашої Батьківщини має синьо-жовту барву. Ці кольори не випадкові. Тисячоліттями наші предки вважали їх священними. Синій колір – це колір води, без якої не було б життя, не дозрів би хліб, це колір ясного, чистого неба. Жовтий колір – це колір вогню, жовтогарячого сонця, без лагідних променів якого немає життя на землі; це колір пшеничної ниви, хліба, зерна. Це символ достатку українського народу.
Святкування Дня Державного Прапора в Україні спрямовано на вшанування багатовікової історії українського державотворення, державної символіки незалежної України, виховання поваги громадян до державних символів України.
На передодні святкування дня державного прапора та незалежності нашої рідної держави, майбутні учні перших класів, під керівництвом класоводів отримали урок патріотичного виховання на тему: «Щасливі ми, що народилися і живемо у такій чудовій, багатій, мальовничій землі, у нашій славній Україні». Під час даного уроку учні поглиблювали знання про значення державного прапора, гімн України, державного герба. Наші маленькі патріоти під музикою державного гімну України підняли державний прапор. В класах вони вивчали уривок із державного гімну, згадали значення кольорів, що складають державний прапор. Урок закінчився молитвою за мужніх воїнів, які захищають нашу славну Україну.
Я хочу, щоб цвіла моя країна,
Ця Богом дана дивная краса.
Цвіти, мужній, моя маленька батьківщино,
Бо ти на світі є така одна!
|
У вівторок, 25.08.2015р., на базі конференц-зали управління освіти Глибоцької РДА відбулася інструктивно-методична нарада працівників психологічної служби Глибоцького району.
Відкрила засідання методист-психолог РМЦ – А.І. Колесник де ознайомила психологів та соціальних педагогів з основними завданнями та трудовими задачами, які плануються у 2015-2016н.р.
Серед перспективних напрямків запланованої роботи обрали:
- Підвищення психологічної культури і компетентності педагогічних працівників та батьків; (шляхом проведення психологічних мінімумів);
- Оновлення профілактичної та корекційної роботи з дітьми, які схильні до девіантної, аддиктивної поведінки;
- Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованості учнів;
- Психолого-педагогічний супровід навчання дитини з особливими потребами.
- Психологічний супровід духовно-морального виховання усіх учасників навчально-виховного процесу.
- Профілактична та корекційна робота спрямована на зняття стресів, посттравматичних стресових розладів.
Наступним етапом наради методистом-психологом був презентований майстер-клас Основи моделі BASIC-PH – «Міст над прірвою». Основний аспект даної моделі – включити людину в активну позицію, згадати ситуацію переживання травматичної події, втрати та подумати, що тоді допомогло впоратися з ситуацією та як знайти правильні шляхи щоб опанувати себе. Дану модель доречно використовувати в роботі з учасниками АТО та їх сім’ями.
Голова РМО працівників психологічної служби – Каменюк В.В. обговорила з присутніми специфіку засідань РМО у 2015-2016н.р.
Підводячи підсумки рекомендацій, слід зазначити, що Чернівецький НМЦ ППСР ІППО ЧО, методист-психолог РМЦ, рекомендують працівникам психологічної служби закладів освіти Глибоцького району, в роботі використовувати матеріали методичного посібника «Профілактика посттравматичних стресових розладів: психологічні аспекти» (Романовська Д.Д., Ілащук О.В.). Адже у посібнику розкрито особливості діагностики, профілактики та корекції травматичного та посттравматичного стресового розладів. Запропоновано широкий спектр практичних рекомендацій, які будуть ефективними в роботі шкільних психологів (соціальних педагогів) з педагогами, учнями, батьками та іншими особами, що постраждали у ситуації соціально-політичної кризи в країні з метою подолання стресу та запобігання віддалених ефектів та наслідків посттравматичних симптомів.
|
26 серпня 2015 року на базі Глибоцької ЗОШ відбулася інструктивно-методична наради для вчителів історії та правознавства щодо організації навчально-виховного процесу в 2015/2016 н.р.
У роботі наради розглянуто основні засади організації методичної роботи та навчально-виховного процесу, акцентовано увагу на обов’язкове вивчення педагогами району основних нормативних документів щодо організації навчально-виховного процесу у 2015/2016н.р.
Під час засідань учасники інструктивно-методичної наради мали змогу обговорити ряд проблем та шляхи їх вирішення щодо покращення навчально-виховного процесу. Зокрема, акцентувалася увага на навчально-методичному забезпеченні учнів, веденню шкільної документації вчителями.
На завершення інструктивно-методичної наради було підведено підсумки та затверджено ряд рекомендацій, відбувся обмін думками присутніх.
|
Літо приносить радість і веселощі в життя кожної дитини. Особливо коли поруч багато друзів і енергійних педагогів. От і це літо запам’яталось маленьким вихованцям Глибоцького ДНЗ «Сонечко» веселими і цікавими розвагами.
Професійний досвід і фантазії фізінструктора Яценюк М.С., музичних керівників Копилець Л.К. та Гандюк Д.М., вихователів всіх вікових груп перетворили звичайне літо в цікавий, корисний і змістовний відпочинок.
Діти охоче брали участь в розвагах на теми ОБЖД, охорони природи, музично-літературних та спортивно-оздоровчих заходах. Протягом літа були проведені розваги «Веселий город», «Вогонь друг – вогонь ворог», «Пригоди на дорозі», «Бджілки в гості завітали», «Цілющі скарби рідної землі», драматизації казок на новий лад «Ріпка» та «Колобок», спортивні змагання «День бігу», «Мала літня олімпіада» та «Олімпійські надії». Важко назвати вихователів, що працювали над створенням цікавої літньої казки – всі працювали захоплено і відповідально.
Поряд з фізкультурно-оздоровчою роботою колектив ДНЗ працював над підготовкою закладу до нового навчального року: проведений косметичний ремонт всіх груп, в якому допомагали батьки. Коштами селищної ради замінено 7 металопластикових вікон, придбано 58 двохярусних ліжок та 5 шаф для інвентаря, замовлено нові шафи для дитячого одягу в 5 груп, проводиться капітальний ремонт трьох санвузлів в корпусі № 1, який плануємо закінчити до вересня. Вже сформовані списки середніх груп і готуємось до прийому 62 нових дітей.
Колектив працює над розробкою перспективних планів навчально-виховної роботи і проведення першої педради, яка спрямує педагогів на новий рівень виховання гармонійної особистості дитини.
Завідувач ДНЗ В.Г. Букатар
|
Система освіти має великий вплив на виховання підростаючого покоління. Основне її завдання – формування позиції громадянина, соціальної активності, емоційної стійкості, комунікабельності та толерантності. Проблема формування культури міжетнічного й міжконфесійного спілкування актуальні для всіх країн.
Протягом кількох найближчих років в українських навчальних закладах впроваджуватиметься новий факультативний курс «Культура добросусідства», спрямований на відвернення міжнаціональних конфліктів, протидію розвиткові негативних етнічних стереотипів і зниження агресивності в суспільстві.
У дитсадку формування почуття патріотизму починається з любові до близьких, до рідного села/міста, з поваги до культури своїх сусідів, з відповідального ставлення до природи рідного краю тощо. ІППОЧО розроблена програма «Буковинський віночок» для дітей 5-го, 6-го років життя та методичні рекомендації, в яких відображено етнічні, історичні, природничо-кліматичні та соціокультурні особливості районів нашої області. У Глибоцькому районі на базі Молодійського ДНЗ, Петричанського НВК, Глибоцького ліцею Програма буде проходити апробацію упродовж 2015/2016 н.р.
За сприяння Офісу Верховного комісара ОБСЄ у справах національних меншин на базі ІППОЧО педагоги закладів, де буде проходити апробація програми взяли участь у методичних семінарах-тренінгах для педагогічних працівників дошкільних та початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів із залученням авторського колективу комплекту програм та методичних посібників спецкурсу «Культура добросусідства» під керівництвом М.А. Араджионі. Інтегрований курс «Культура добросусідства» призначений для ознайомлення дітей з етнічними, мовними, ментальними особливостями регіону, в якому вони мешкають, формування в дітей навичок конструктивної комунікації й успішної взаємодії в колективі. Курс «Культура добросусідства» передбачає системний підхід до проведення цілеспрямованої виховної роботи з формування соціальної компетентності не тільки в дітей, а й у їхніх батьків; є єдиним в Україні наскрізним курсом – від ДНЗ до вишів.
Методист РМЦ Лариса Петрик.
|
|