Тенденції розвитку освіти в Україні зумовили необхідність впровадження інноваційних процесів в освітній системі, заміну старих шаблонних освітніх моделей новими, нестандартними, творчими, прогресивними і водночас дієвими та адаптованими до сьогодення.
Хрестоматійним став вислів К. Д. Ушинського про те, що «вчитель як фахівець живе доти, поки вчиться». Сприяти педагогу в цьому — провідна функція внутрішньошкільної методичної роботи ліцею. Варто пам’ятати про системно-інтегрований підхід до змісту методичної діяльності, суттєвим структурним компонентом якого залишається теоретичне навчання педагогів нашого навчального закладу.
Воно реалізується через проведення різноманітних методичних заходів. 26 березня 2019 року педагогічний колектив Старововчинецького ліцею провів творчу наукову дискусію «Проектна діяльність учнів – одна з форм самостійної творчої роботи» — колективне обговорення питання, яке викликає суперечки, обмін думками, адже саме така форма методичної роботи посилює наукову спрямованість роботи педагога.
Найактивнішими учасниками заходу стали вчителі математики ліцею Турянська Ольга Василівна (вища категорія, «старший вчитель») та Тюфтій Світлана Михайлівна (вища категорія, «старший вчитель»), які беззаперечно переконали присутніх у результативності використання на своїх уроках методу проектів та поділилися досвідом з організації такого методу навчання.
Проведення таких дискусій забезпечують включення великої кількості педагогів у творчий пошук, підвищують продуктивність праці педагогічних працівників, активізують навчально – методичну діяльність, забезпечують безперервність освіти вчителя.
|