За річним планом роботи Тарашанської ЗОШ І – ІІІ ст. та задля покращення своєї професійної компетентності в передатестаційний період в рамках «Тижня професійної майстерності» Микитюк Зоряна Ярославівна провела відкритий урок у 7-му класі з географії «Північна Америка».
Вчитель у проведенні даного уроку використала колективний спосіб навчання як організаційну структуру навчально-творчого процесу, в якій переважає форма організації навчання в парах змінного складу. Така форма організації надає можливість працювати колективно, співпрацювати, і водночас формує самостійність мислення розвиває мову та інші індивідуальні здібності учнів, одночасно підвищуючи якість знань, умінь і навичок.
Одним із питань які промінчиком тягнулись через усі етапи уроку вважаю це те що висвітлювалось питання української діаспори як простір збереження та продовження традицій. Учні доклали великих зусиль у віднайдені інформації про життя українців у еміграції. Розкрили окремі постаті емігрантів які опікувалися збереженням культурних джерел, велику увагу приділяли системі української освіти а саме те, що в США було організовано у 80-ті роки понад 60 українських шкіл, виникли художні об’єднання, об’єднання українських літераторів. Згадали і про сьогоднішнє життя заробітчан, бо не в одного мама закордоном.
Америка, Америка, яка ти невдобна:
Роблять в тобі українці , як тая худоба.
Америка, Америка, яка ти немила:
Не одного чоловіка з жінкою розвела.
А в неділю пораненько дзвони задзвонили,
А ми, бідні, в чужім краю сльозами ся вмили.
Задзвонили на станції дзвони та тоненько,-
Плачуть люди в Америці дуже жалібненько:
Лишив тата, лишив маму й молоду дівчину,
А сам пішов в Америку – мало не загинув.
Лишив жінку, лишив діти, лишив рідну мати,
А сам пішов в Америку свій вік марнувати.
Якби мати такі крила, щоб ся вгору знести,
Відвідав би тата й маму, ще й ріднії сестри.
Якби море не глибоке, щоб хвиля не била,
Відвідав би жінку й діти, всю свою родину.
ЗНВР Тарашанської ЗОШ І – ІІІ ст.
Дерменжі Уляна Ігорівна
|