Керівник сучасної школи має володіти інноваційними технологіями управління, щоб не залишитися осторонь реалій сучасного життя, повинен стати менеджером, щоб керувати педагогічною системою, її розвитком, організацією й стимулюванням професійної діяльності підлеглих, сприяти формуванню культури організації, вивчати попит на освітні послуги, забезпечувати їх якість. Зважаючи на складність управлінських проблем, особлива увага в роботі з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів має надаватися врахуванню різноманітних умов та шляхів оптимізації управлінського процесу.
Саме з цією метою Департамент освіти і науки Чернівецької ОДА у 2013 році створив Школу кадрового резерву. Навчання в ній тривало майже два роки, за які було опрацьовано вісім модулів на дистанційній платформі ІППОЧО, успішно складені тести та іспити.
Кульмінацією та завершальним етапом ШКР стало стажування в Коровійській ЗОШ І-ІІІ ступенів, де директором, який відповідає усім сучасним вимогам , є Лупуляк Ольга Георгіївна. Вона розпочала роботу з слухачами ШКР з того, що провела чітку межу між поняттями «управління» та «менеджмент» в освітній діяльності, а також на практиці допомогла закріпити всі здобуті теоретичні знання.
Вчитель історії Черепковецької ЗОШ І-ІІІ ст., слухач ШКР Барарюк В.І.
|