Тиждень педагогічної майстерності вчителів початкових класів та української мови шкіл з румунською мовою навчання, який проводився на базі РМЦ з 28жовтня по 3 листопада працював під девізом: «Трудність полягає не у сприйнятті нових ідей, а у відмові від старих уявлень». Реалізація основних завдань у рамках тижня передбачала:
- активізацію методичної роботи, розвиток творчої діяльності, професійної майстерності та компетентності педагогів;
- пропагування передового педагогічного досвіду;
- обмін педагогічним досвідом.
Відкрила Тиждень педмайстерності завідувач РМЦ О. Намака, яка зауважала, що «кожний вчитель знає: усе закладене в початковій школі стає в пригоді для подальшого навчання, можна порівнювати діяльність педагога з працею садівника. Адже садівник , щоб виростити гарну квітку, вчасно поливатиме і підживлюватиме її – лише тоді вона розкриється красивою. Так і святий обов’язок вчителя- не загубити жодної дитини, дати їй можливість розкрити все найкраще, закладене природою, школою, сім’єю. Ми допомагаємо своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірімо, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро».
Робота Тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів - це проведення пристендових уроків з української мови (вчитель Просіцької ЗОШ- Семенович О. І., Купського НВК - Богданюк М. Р., Багринівської ЗОШ – Кушнір Ю. М., Привороківської ЗОШ – Мокан В. Г.) , математики ( вчитель Волоківської ЗОШ –Антош О. І.) майстер- класів, (Магас Г. І., Шапка О. І., Зегря В. Г., Унгурян М. І.,Петрович Т. Р., Зегря Т. С. ), методичних лабораторій ( Оленюк В. О., Божеску М. Ф., Коркодел В. В.)
Був представлений Вернісаж педагогічних сюжетів , де присутні ознайомились з кращими зразками педагогічного досвіду(Іонець А.В.- Просіцька ЗОШ , Фретеучан Л. Г. – Сучевенська ЗОШ, Баш Р. В. – Просіцька ЗОШ , Василаш А.Г.- Тереблеченська ЗОШ , Марку В. В. – Купський НВК, Тарица С. Л. –Купський НВК №2). Учасники Тимжня педагогічної майстерності в ході засідання «Самоосвіта - один із шляхів підвищення професійної майстерності» під час фахового тренінгу , який проводила Е. Леонтій, теоретично обґрунтували роль самоосвіти вчителя у його педагогічній діяльності. Реалізувати сучасні педагогічні ідеї в практичну сприяли метод «Мозковий штурм», вправа «Дерево життя», «Криголам».
Тиждень педагогічної майстерності закінчився, але продовжуватиметься праця вчителів, які пробуджують творчість і пізнання, підтримують інтерес та бажання вчитися. Наші вчителі ще раз довели, що вони - справжні фахівці своєї справи.
|