Вплив особистості педагога на молоду душу становить ту силу, яку не можна замінити ні підручниками, ні моральними повчаннями, ні системою покарань і заохочень. Важливе значення має дух закладу, але цей дух живе не серед стін, не на папері, а в характері більшості вчителів і від них переходить у характер вихованців».
К.Д.Ушинський
Відповідно до річного плану роботи школи, впровадження інноваційних форм і методів навчання на уроках та виховних заходах в Купському НВК №2 відбулась педагогічна рада з порядком денним:
1. Спрямування внутрішкільної роботи на розвиток творчого потенціалу вчителя у контексті реалізації проблеми НВК :
1.1 Модель методичної роботи – нова ідея, фантазія чи реальність?
1.2 Що краще – копіювання передового педагогічного досвіду чи розвиток власних творчих надбань?
1.3 Педагогічна майстерність – це право чи обов’язок учителя?
1.4 Які можна створити «ситуації успіху» для творчої самореалізації вчителя?
1.5 Що потрібно зробити в НВК , аби забезпечити успішний рух уперед?
1.6 Побажання адміністрації НВК педагогічному колективу.
2. Про стан викладання географії та румунської мови в 5-11 класах.
3. Про стан відвідування учнями 1- 11 класів навчальних занять.
4. Стратегія виховання особистості в системі освіті Чернівецької області на 2016- 2025 року.
5. Про виконання попередніх засідань педагогічних рад.
Засідання було проведено у формі ділової гри.
Приміщення було обладнане 4 столами зі скатертинами різного кольору, на столах – кошики з фломастерами, паперові осінні листочки, пакети матеріалів: аркуші з проблемними питаннями, висловлювання видатних людей, стенд «10 золотих правил методичної роботи в школі», «Мої поради, які допоможуть досягти успіху»
Перед початком засідання педради заступник директора з НВР Кирстюк О.М. просила учителів розміститися за столами, оголосила тему засідання, запропонувала вибрати капітана команди за кожним столиком та з пакетів матеріалів з висловами видатних людей обрати девіз «свого столу», кожному капітану вручався фломастер, який відповідав кольору його команди.
Згодом Кирстюк Олена Миколаївна відмітила , що методична робота в школі направлена на виконання програми «Шлях до компетентності». Щоб покращити методичну роботу, адміністрація школи вважає за доцільне урізноманітнювати форми проведення педрад. Олена Миколаївна запропонувала розглянути дерево на дошці «Життєтворчість».
На цій педагогічні раді вчителі поділилися своїми ідеями та різними роздинками виховання підростаючого покоління.
Заступник директора з НВР Кирстюк О.М.
|