МОН розробило положення про обрання директорів шкіл. Проектом документа визначено загальні засади проведення конкурсів на посади директорів шкіл, етапи їх проведення, умови участі у конкурсах тощо. Обговорення триватиме до 23 лютого.
Частина вступників до магістратури складе ЗНО з іноземної. МОН продовжує практику впровадження вступних іспитів у формі ЗНО при вступі до магістратури. Спектр напрямів, для вступу на навчання на які, необхідно надати результати ЗНО, охоплюватиме 15 спеціальностей.
МОН вкотре нагадує учням і студентам про паспорт. Відомство звернулось до керівників шкіл, коледжей та вишів з проханням роз’яснити особам, які планують в 2018 році продовжити навчання в закладах вищої та професійної освіти необхідність отримання паспорту.
Вступ 2018: оприлюднені спеціальності українських вишів. Інформаційною системою «Вступ.ОСВІТА.UA» оприлюднені дані про освітні програми, на які буде проводитись прийом вступників на навчання у закладах вищої освіти в 2018 році.
Уряд пропонує імплементувати мовну статтю до 2023 року. Кабінет Міністрів схвалив розроблений МОН проект закону, що має внести зміни до положень закону «Про освіту» та продовжити період для імплементації мовної статті на 3 роки – до 2023 року.
Затверджено нове положення про вибір підручників. Документ визначає порядок відбору підручників для 5-11 класів та встановлює вимоги до оформлення проектів підручників, порядку подання їх на конкурс, опис першого і другого етапів, а також підбиття підсумків конкурсу.
Вчителі інклюзивних класів одержать надбавки. Вчителі підготовчих класів спеціальних шкіл, а також педагогічні працівники і помічники вихователів в інклюзивних класах отримають надбавки. Відповідне рішення було ухвалено Кабінетом Міністрів.
Моніторинг знань учнів 4-х класів проведуть у квітні-травні. У 2018 році участь у дослідженні якості початкової освіти візьмуть 9 500 учнів із 368 шкіл. Одним із завдань моніторингу є фіксація результатів, а також їх відслідковування у майбутньому.
17 тисяч вчителів англійської відвідають кваліфікаційні курси. Учителі, які навчатимуть першокласників з 1 вересня, пройдуть курс обов’язкового підвищення кваліфікації. Курс відбуватиметься за методикою змішаного навчання – частина курсу буде дистанційною, частина – стаціонарною.
Громади зможуть впливати на вивчення своїх мов. За словами заступника міністра освіти Павла Хобзея, школи зможуть самостійно визначати, скільки годин необхідно відвести на вивчення рідної мови, а скільки – на іноземну.
|