У середу, 12.04.2017 н.р., на базі конференц-зали РМЦ відбулося практичне засідання РМО працівників психологічної служби Глибоцького району, яке працювало над проблемою: «Збереження психологічного здоров’я учнів в умовах навчально-виховного процесу школи ».
Слід зазначити, що організацію, проведення, досвід роботи та матеріали РМО готували та презентували працівники психологічної служби попередньо об’єднавшись у групи за відповідними категоріями: робота з вихованцями ДНЗ, з учнями початкової ланки освіти, середньої та старшої.
Зокрема, психологи ДНЗ: (Камянський ДНЗ, Глибоцький ДНЗ, Черепковецький ДНЗ, Молодійський ДНЗ) презентували методику Казкотерапії, тестування «Батьки та діти», практичне заняття «Особливості адаптації дітей 3-річного віку».
Психологи (Чагорської ЗОШ, Стерченської ЗОШ, Турятського НВК, Йорданешстської ЗОШ, Димківського НВК), які організували свою діяльність з учнями початкової школи підготували на засідання підготували уривок тренінгового заняття для педагогів «Особливості підліткового віку», діагностичні методики «Школа звірів», діагностика З.С. Карпенка «Діагностика емоційних станів», практичні рекомендації з обраної проблематики і т.ін.
Робота з учнями середньої ланки освіти, в яку входили працівники психологічної служби (Стерченської ЗОШ, Коровійської ЗОШ, Луковицької ЗОШ, Тереблеченської ЗОШ№1) підготували та провели семінар-практикум, розроблений для учнів, «Рецепт щастя», провели діагностику з працівниками ПС «Циферблат життя, «Колесо здоров’я».
Продовжили роботу психологи та соціальні педагоги (Глибоцького ліцею, Черепковецької ЗОШ, Корчівецької ЗОШ, Опришенської ЗОШ, Тарашанської ЗОШ, Кам’янської ЗОШ), які презентували роботу з учнями старшої ланки, а саме: рекомендації та матеріали виступів психолога на педагогічних радах, діагностичний блок для учнів 9-11 кл. щодо стресостійкості та емоційних станів, релаксаційні вправи, а також прийоми, форми та методи роботи під час психологічного супроводу учнів в період ЗНО.
Після виступів та презентацій матеріалів і напрацювань, працівники психологічної служби мали змогу обмінятися досвідом роботи та напрацьованою базою практичних розробок.
Методист РМЦ А.І. Колесник
|