26 квітня 2018 року на базі Черепковецької ЗОШ відбувся районний семінар вчителів історії та правознавства. Семінар відкрив Швець Василь Григорович, методист РМЦ. Проблема семінару: «Формування предметних компетентностей учнів на уроках історії засобами інноваційних технологій». Про досягнення Черепковецької ЗОШ розповів директор школи – Каменюк В.К., потім учні 4 – 6 класів зустріли всіх гостей з концертною програмою.
Цікаво та змістовно пройшов урок історії України в 11 класі на тему: «Україна в умовах незалежності» на якому було використано сучасне мультимедійне обладнання. Організував та провів його вчитель історії Карпюк О.Д.
Учасники семінару мали можливість відвідати шкільний музей історії села Черепківці та ознайомитись з навчально-матеріальною базою. Шкільний музей – це справжня скарбниця, яка зберігає традиції народу, є великою скарбницею, яка переходить нащадкам з покоління в покоління. Він презентує історичне та культурне минуле села.
Заступник з виховної роботи Колотило С.І. та педагог-організатор Ткачук Є.М. підготували позакласний виховний захід на тему: «Чорнобиль – скорбота пам’яті людської».
За круглим столом учасники семінару обмінялися думками з проблеми семінару та виробили методичні рекомендації:
- Формувати компетентну особистість випускника на уроках історії шляхом впровадження інноваційних технологій, який володітиме:
-
-
- яскравими навичками прийняття самостійних рішень перетворювального характеру;
- адекватно оцінюватиме історичну та соціально-політичну ситуацію;
- умітиме знайти різні варіанти моделювання власного і суспільного майбутнього;
- матиме здібності до активної самореалізації в різних видах професійної та громадської діяльності;
- можливістю вільно пересуватися в історичному просторі, що озброює її знанням історичного досвіду, що в результаті дозволяє правильно оцінювати сучасні політичні й соціальні процеси.
- Використовувати різні засоби (засоби демонстрації, інтернет-ресурси, підручники, наочні приладдя тощо) не просто викладати матеріал, а спочатку ставити проблему, формулювати пізнавальну задачу, а потім, розкривати систему доказів, показувати логічний шлях її вирішення учням. Вони стають немов би свідками пошуку.
- Спонукати учнів до аналізу фактів і підводити до самостійних висновків, тобто організовувати активний навчальний пошук, пов'язаний з переходом до творчого, продуктивного мислення. Процес мислення при цьому поетапно контролюється і спрямовується педагогом
- Поєднати продуктивні інноваційні методики із традиційними, мотивовано моделювати уроки різних типів і структур. Він ґрунтується на:
- неординарному мисленні, здатності до постійного пошуку;
- знанні педагогом індивідуальних уподобань кожної дитини;
- організації навчання шляхом постійної, активної взаємодії всіх учнів класу;
- створенні на уроці оптимальних умов, за яких природні здібності кожного знайдуть шлях до зовнішнього вияву, сприятимуть формуванню ключових та предметних компетентностей.
Усю діяльність учнів спрямовувати на формування ключових та предметних компетентностей - належного рівня знань, умінь, навичок, цінностей; широко впроваджувати різні моделі активного навчання від проблемного викладу навчального матеріалу вчителем і розв’язання проблемних завдань до самостійної пошуково-дослідницької роботи учнів.
Директор Черепковецької ЗОШ – Каменюк В.К.
|