З математикою, тобто із застосуванням математичних методів і знань щодо розвитку творчих та інтелектуальних здібностей - доводиться мати справу кожній людині, і не тільки в роки навчання, а й після закінчення школи. Сформувати повноцінну логічно-математичну компетентність учнів та реалізувати завдання початкового навчання математики неможливо без належної уваги до формування творчих та інтелектуальних здібностей молодших школярів. З цією метою, 6 березня, на базі Опришенської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум вчителів других класів з проблеми «Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей на уроках математики – ключ до успішного навчання молодших школярів».
Привітала всіх учасників та ознайомила присутніх з планом роботи семінару методист РМЦ – Є. М. Леонтій. Екскурс по навчальному закладу проводив директор школи Боднарюк М. І., який детально розповів про історію школи та про здобутки та напрацювання всього педагогічного колективу. Учасники семінару мали можливість відвідувати урок математики у 2 класі, якого проводила вчитель Семенюк А. І. Усі були вражені творчою атмосферою на уроці, ґрунтовними знаннями і вміннями дітей, креативним підходом вчителя щодо використання прийомів і методів для досягнення мети уроку. Це був справжній сучасний урок-аукціон. В рамках семінару були присутніми на святі весни та добра, де учні другокласники разом з Анжелою Іванівною показали , що вони не лише на відмінно знають математику, але й дуже талановиті.
Керівник МО презентувала майстер – клас «Творчість вчителя – передумова з розвитку творчих та інтелектуальних здібностей молодших школярів».
Підводячи підсумки семінару, методист РМЦ, директор школи та заступник з НВР у своїх виступах наголосили, що перед сучасною освітою на передній план виступає завдання інтелектуального та творчого розвитку. Для реалізації даної мети особистість повинна мати достатній рівень розвитку всіх видів пам'яті, уваги, уяви, мислення та мовлення,вміння приймати рішення, доводити твердження і спростовувати їх. Вміння логічно мислити - це необхідна умова розвитку інтелекту особистості. Тому, систематичне використання на уроках математики спрямованих на розвиток логічного та творчого мислення, розширює математичний кругозір молодшого школяра, дозволяє учням більш впевнено орієнтуватися в найпростіших закономірностях навколишньої дійсності, активніше використовувати математичні знання в повсякденному житті.
Творча атмосфера семінару сприяла плідній співпраці, вчителі мали можливість висловити думки та обмінятись досвідом роботи проблеми щодо розвитку творчих та інтелектуальних здібностей на уроках математики . Під час обговорення колеги неодноразово відмічали, що набули багато цікавих ідей для своєї подальшої роботи. На завершення семінару з урахуванням зауважень та пропозицій учасників були прийняті методичні рекомендації.
|