Ми навчаємось для того, щоб удосконалювати себе.
Конфуцій
Розвиток системи освіти вимагає від педагогічної науки й практики вивчення і впровадження нових методів навчання і виховання дітей. Саме тому вчителі іноземних мов не повинні стояти осторонь від впровадження і апробації інноваційних технологій. Сучасні вчителі розуміють, що одна й та ж модель, форма проведення уроків не дає можливості дітям розкрити себе повністю, зупиняє розвиток творчого потенціалу навчання і виховання, особливо, коли це є урок іноземної мови.
З метою вдосконалення професійної майстерності, підвищення рівня загальної дидактичної та методичної підготовки педагогів 22.12.2015 року на базі районного методичного центру в конференц-залі відбувся районний семінар-практикум вчителів французької мови на тему: «Навчання говорінню. Мовний бар'єр. Розвиток діалогічного мовлення на уроках французької мови».
Під час теоретичної частини семінару вчителі розглянули наступні питання:
- «Мовний бар'єр та способи його подолання» (доповідач: Амарій Наталія Георгіївна – вчитель французької мови Сучевенської ЗОШ);
- «Розвиток іншомовних компетентностей засобами діалогічного мовлення» (презентація з елементами майстер класу) (доповідачі: Амарій Наталія Георгіївна – вчитель французької мови Сучевенської ЗОШ та Заяц Віра Петрівна – методист з іноземних мов РМЦ);
- «Підвищення мотивації пізнавальної діяльності учнів засобом педагогічного коригування» (доповідач: Заяц Віра Петрівна - методист з іноземних мов РМЦ);
- «Якісна підготовка до ЗНО – запорука успіху майбутнього випускника» (доповідач: Яценюк Доріна Степанівна – вчитель французької мови Станівецького НВК).
Під час практичної частини семінару Наталія Амарій та Віра Заяц провели майстер класи на теми: «Шляхи подолання мовного бар'єру» та «Етапи розвитку діалогічного мовлення на уроках французької мови». Вчителям було продемонстровано відеофрагменти уроків розвитку діалогічного мовлення з французької мови (автор – Амарій Н.Г.).
Вчителі розробляли власну технологічну карту уроку за обраними темами з дотриманням вимог щодо організації роботи з діалогами на уроках французької мови.
Слід відзначити, що під час презентацій кожен вчитель мав змогу продемонструвати власний рівень володіння французькою мовою, оскільки усі тренінги проводилися виключно французькою.
По завершенні практикуму вчителі затвердили методичні рекомендації даного семінару.
|