"У людства повинно бути
майбутнє
І воно може бути світлим
Нерозв’язаних проблем не
існує…."
М. Реймер
Дбайливе
ставлення до природи є справою і внутрішньодержавною і міжнародною. Це
ставлення виявляється в особистій причетності й відповідальності за збереження
і примноження природних багатств, в усвідомленні особливостей і екологічних
проблем довкілля.
Беручи
до уваги екологічну ситуацію в Україні, зокрема в нашому районі освітяни
запроваджують проектну технологію на екологічну тематику. Упровадження проекту
передбачає в учнів формування екологічного світогляду, культури, виховання
дбайливого ставлення до середовища.
Захищати природу можна по різному. Можна кричати увсебіч про екологічну катастрофу і при цьому тільки
констатувати факти зникнення видів тварин чи рослин. А можна навчити дитину не
лише любити все живе, а й дати їй інструменти для захисту довкілля, і тоді
вона, ставши дорослою, не буде топити відходи в океані, не буде працювати над
поверненням річок в інший бік, не буде залишати напризволяще домашню тварину.
Одним
з головних орієнтирів сьогодення безумовно, є екологія, в усіх її проявах: на
конкретних уроках природознавства, біології, годинах спілкування чи доглядом за
шкільним зеленим садом.
Для розуміння сутності екологічних знань
звичайно є вивчення самого себе, створення своєї екології душі. Тільки людина з
чистою душею, яка веде здоровий спосіб життя, здатна зрозуміти сучасні
екологічні проблеми. Що ж робити? Це дуже просто. Слово – це велика сила. Одним
із загальновизнаних завдань середньої школи є зміна стереотипів мислення,
переоцінка цінностей у свідомості учнів .
З 3-го по 7-го лютого в нашій школі був проведений тиждень біології
та природознавства. Почався тиждень виступом агітбригади учнів 9-10 кл. інформаційним вісником
«Попередження захворювань органів
дихання та травлення».
Вдало
проведений урок у 8-му класі на тему:«Особливості процесів життєдіяльності риб.
Значення риб у житті людини» вчителем Дамаскін Л.Г. За допомогою різних форм і
методів інноваційного навчання учні повністю відкрили зміст теми як для себе
так і в цілому. Учні відкрились новим враженням, навчились працювати в групах.
Вчитель
Гринчук А.Г. провів з учнями 5-х та 6-х класів вікторину «Цікаве
природознавство». Також учні 5-6-х класів брали участь у конкурсі малюнків
«Чарівний світ природи».
Наприкінці тижня
вчителька хімії та біології Дамаскін Л.Г. провела з учнями 8-го
класу цікаву подорож «Сторінками Червоної книги України».
ЗДВР Унгурян М.І.
|