Проведення предметного тижня є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії, стимулювання творчої активності учнів. Тиждень з історії – це, по суті, творчий звіт учителя. Висока ефективність Тижня в школі залежить в першу чергу від досвіду та майстерності вчителя, його вміння керувати діяльністю учнів, співпрацювати з колегами.
Одним із завдань сучасної шкільної історичної освіти є вміння учня орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроці історії просто неможливо, тому доречно проводити в школі тижні історії, які являють собою комплекс різноманітних форм позакласної роботи.
Плануючи заходи тижня історії, ми чітко сформулювали основні завдання тижня:
- активізація пізнавального інтересу учнів до історії;
- розширення й поглиблення знань та умінь учнів з предмета;
- реалізація на практиці основних принципів особистісно - орієнтованого підходу до навчання;
- створення сприятливих умов для виявлення знань та вмінь учнів у нестандартних ігрових ситуаціях.
Досягти цього неможливо без відповідного організаційно-методичного забезпечення всього комплексу заходів предметного тижня, розроблення чітких стратегічних планів, прогнозування результатів роботи, неформального підбиття підсумків.
Тиждень історії в Купському НВК №2 проводився з 25.02.19р. по 01.03.19р.
Вчитель історії: Зеленівський Георгій Іванович
|