Школа – святиня і надія народу.
У школі навчають не тільки читати, писати,
рахувати, мислити, пізнавати навколишній світ,
багатства науки і мистецтва.
У школі вчать жити.
В. Сухомлинський
У сучасних умовах розвитку освіти кожен педагог, що усвідомлює потреби сучасного суспільства і власну відповідальність за якість надання освітніх послуг не тільки перед державними органами, а перш за все своїми учнями, їхніми батьками та колегами-педагогами, намагається впроваджувати у свою роботу нові освітні технології. З метою підвищення педагогічного, психологічного та фахового рівня педагогічних працівників закладу задоволення потреб щодо професійного зростання молодих спеціалістів, в закладі 22 лютого 2016 року проводився « День відкритих дверей», в рамках якого організовано відкриті уроки та позакласні заходи з предметів.
День відкритих дверей, відзначився розмаїттям тем та використанням інноваційних освітніх технологій.
Протягом цього терміну проводилися наступні заходи:
- огляд методичних розробок педагогічних працівників за навчальний рік;
- ведення конспектів занять, наявність дидактичних матеріалів, наочності;
- організовано взаємовідвідування занять.
Вчителі показали комбіновані уроки, уроки закріплення вивченого, уроки систематизації та узагальнення вивченого матеріалу. Було представлено форми і методи роботи (презентації, проектна робота) учителя з учнями на різних етапах уроку з різними віковими категоріями дітей, а саме: методики закріплення та повторення матеріалу на різних етапах уроку, актуалізації опорних знань, активізації учнів, використання різноманітних інтерактивних методик та мультимедійних засобів на уроці.
Впродовж дня педагогічної майстерності проведено калейдоскоп відкритих уроків з:
- української мови ( Оленюк В.О., 6- кл.);
- румунської літератури ( Зінкевич Д.В., 5кл.);
- фізичної культури (Вільчак Д.Д., 7 кл.);
- образотворчого мистецтва (Глопіна А.А., 5 кл.).
На уроці української мови в 6-му класі на тему: «Відмінювання кількісних числівників», вчитель Оленюк В.О. пояснював особливості відмінювання кількісних числівників, навчав учнів утворювати й правильно вживати відмінкові форми цих числівників, збагачував словниковий запас учнів, розвивав аналітичність, логічність, інформативність та самостійність, навчав співпрацювати в парах. Також, вчитель виховував повагу до книжки як джерела знань. Тип уроку був комбінованим. Учитель застосував мультимедійну презентацію, діти користувалися підручниками й картками.
На уроці румунської літератури в 5-му класі на тему: «Ion Druţă, povestirea „Vânătorii de raţe”. Subiectul povestirii. Semnificaţia finalului», вчитель Зінкевич Д.В. розкрила учням значення письменника та його творів в румунській літературі. Проаналізувала зі школярами твір, через різноманітні методи та форми роботи, а саме: методи вправ, метод бесіди, метод виразного читання, інтерактивні методи («Hexagon», «Brainstorming») тощо. Робота була проведена індивідуально, колективно та у групах. Сприяла формуванню естетичних смаків, формуванню моральних переконань, наповнила урок цікавим змістом та мовним матеріалом, що сприяло активізації навчального процесу та забезпечило належний рівень результативності роботи учителя.
На уроці фізичної культури, в 7-му класі, з теми: «Вправи для рівноваги», Вільчак Д.Д. досяг оптимальної рухової активності всіх учнів з урахуванням стану здоров’я; забезпечив диференційований підхід до організації навчального процесу відповідно до стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів; враховував мотиви та інтереси учнів до заняття фізичними вправами. Провів індивідуальну додаткову роботу, відпрацьовуючи виконання елементів вправ, ще не засвоєних окремими учнями в групах. Постійно контролював навантаження учнів під час уроку. Вчив дітей вмінню здійснювати самоконтроль за своїм організмом.
Під час уроку образотворчого мистецтва, в 5-му класі, на тему: «Що таке скульптура? Види скульптур», проведений Глопіною А.А., учні дізналися про види скульптур, її розмаїття, набули навичок ліплення скульптур. Учні отримали емоційне задоволення, радість від створення власної рельєфної композиції і бажання відтворювати свої шедеври.
Вихователь дошкільного підрозділу Головач А.І., провела з дітьми молодшої групи «Сонечко» комплексне заняття з теми «Український віночок», на якому поглиблювала й закріплювала знання дошкільнят про українське національне вбрання, про дівочий віночок як оберіг, про значення квітів та стрічок у ньому.
Вихователь групи продовженого дня Попович В. Г. провела розвиваючі ігри та творчі завдання для виявлення здібностей, інтересів та нахилів вихованців.
Психолог закладу Албу-Букатар Л.М. провела тренінгове заняття з учнями
5-го класу «Особистість дитини». Ознайомила учнів зі структурою особистості, виробила навики аналізувати свої особистісні якості та виявлення власної індивідуальності.
Усі уроки, заходи проведено на високому методичному рівні. День відкритих дверей показав, що всі працівники володіють змістом навчальних програм, методами, засобами й технологіями навчання та виховання, демократичним стилем спілкування з учнями та їх батьками.
Заключним етапом стала думка, що «Працювати разом – це успіх», яка об'єднала учасників девізом : «Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх». Учителі підвели підсумки по впровадженню в практику навчально-виховної діяльності інноваційних технологій.
У кожній людині є сонце.
Тільки дайте йому засвітити!
|