Предметні тижні є ефективною формою позакласної роботи. Вони активізують пізнавальну діяльність учнів, сприяють покращенню засвоєння навчальної програми.
Основною метою проведення тижня хімії та біології є: виховання любові до предмету; активізація пізнавальної діяльності учнів; поглиблення знань учнів у різних ділянках цих наук.
Для реалізації даної мети з 23 по 27 жовтня в школі проводився тиждень хімії та біології . В рамках цього тижня були проведені заходи:
- У понеділок 23 жовтня на лінійці було оголошено про відкриття тижня біології та хімії, учнів ознайомили з планом проведення тижня, а також з конкурсами і умовами їх проведення. Учні поділилися на дві команди: «Юний біолог - проти юний хімік», які змагались протягом тижня. В цей день провели конкурс – вікторину: « Що ви знаєте краще – біологію чи хімію».
- У вівторок 24 жовтня було проведено конкурс юних біологів-хіміків. Впродовж гри між командами велася запекла боротьба, і все ж у кінці гри перемогла команда юних біологів. А далі провели розважально-пізнавальну гру «Еврика».
- У середу 25 жовтня було проведено вікторина «Година цікавої хімії та біології» між командами 8-9класів. Під час вікторини учні ознайомились з наслідками алкоголізму, наркоманії, тютюно-паління та надмірне вживання харчових добавок підлітків. Учні добре справилися з домашнім завдання придумати казку на екологічну тематику.
- У четвер 26 жовтня відбулося конкурс – захист творчих проектів учнів та розважально – пізнавальна гра «Поле чудес».
- У п,ятницю 27 жовтня було проведено Гра «Хто кращий?»
Інтелектуальна гра «Слабка ланка» (учні 9 – 11 класів)визначила індивідуальні знання кожного учня з біології та хімії, перевірила кмітливість, увагу, фантазію, вміння зосереджуватися, діяти у нестандартних ситуаціях.
По закінченню тижня проведено підсумкове засідання шкільної методичної комісії вчителів природничо-математичних дисциплін, де обговорили проведені заходи та вказали їх значення у формуванні загально навчальних компетентностей учнів.
|