Найперша роль у гімназійній справі, звісно ж, належить учителю. Саме від його таланту, від масштабності й багатства його особистості, від його душевної щедрості багато в чому залежить духовний клімат гімназії, той моральний тип людини, що його він вирощує...
Як дбайливий садівник, він доглядає за всіма рослинами під небом, які доручено йому виростити в садку його, щоб вони протягом усього часу свого росту були добре доглянуті, оживлювались і зміцнювалися поливанням і удобренням.
“Треба самому багато знати, щоб навчати інших”, - сказав В.Короленко. Ці слова чудово розуміють педагоги Глибоцької гімназії – творчий колектив , який знаходиться у постійному пошуці над шляхами удосконалення уроку на засадах особистісно-орієнтованого навчання в умовах інноваційного простору.
Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня. Саме про особистісно-орієнтований урок та шляхи його вдосконалення говорили педагоги Глибоцької гімназії під час заняття «Відкритої педагогічної академії, яке відбулося 27 березня . Вчителі обговорили такі питання:
1. Особистісно орієнтований підхід до учнів на уроках біології та хімії (Герман А.В. , Блисенко О.В.)
2. Особистісно зорієнтований підхід у процесі викладання іноземної мови (Писарук Г.П., Шевчук А.М.)
3. Особистісно зорієнтоване виховання - виховання, орієнтоване особистістю?( Грижюк Н.М., Леонтій Е.М.)
29 березня педагогічний колектив гімназії зібрався на «Педагогічні читання». Вчителі Дудко О.О. та Драбик І.В. виступили з повідомленнями :
1. Гнат Мартинович Хоткевич, український письменник, перекладач, фольклорист, актор, режисер, композитор, музикант, педагог, автор підручника «Історія України» для початкових і середніх класів та навчально-методичних посібників із питань музичного навчання та виховання молоді, теорії та історії бандурного мистецтва.
2. Лесь Курбас, український театральний режисер, громадський діяч, актор, драматург і публіцист, педагог.
Отже, поки школярі відпочивають – педагоги навчаються!
|