З метою підвищення професійної майстерності сучасного педагога-практика, формування позитивного ставлення до професії вихователя 13 листопада на базі Черепковецького дошкільного навчального закладу відбулося чергове засідання районної Школи становлення педагога-дошкільника.
Розпочалася робота школи з візитки закладу, екскурсії-огляду групових приміщень. Учасники ознайомились з умовами перебування дітей та сучасним навчально-матеріальним забезпеченням кожної вікової групи.
На засіданні Школи розглянуто низку питань, щодо організації роботи з розвитку гри як основної діяльності дитини. Адже відомо, що гра є найважливішою самостійною діяльністю дітей дошкільного віку. На ефективність організації ігрової діяльності впливає особистість педагога, знання ним педагогіки та психології. Керівництво іграми дітей передбачає необхідність ураховувати основні вікові та індивідуальні особливості їхнього розвитку, а також розвитку їхньої ігрової діяльності в усі вікові періоди.
Переглянувши практичну роботу з дітьми, а саме театралізовану казку «Ріпка»; дидактичні ігри: «Чарівний мішечок», «Сонечко»; конструктивно-будівельну гру «Хатинка для лисички»; народні ігри: «Жовта осінь тут ходила», «Подоляночка», « Мак»; Рухливі ігри: «У ведмедя у бору», «У лісочку на горбочку», «Хто швидше?», вихователі-початківці мали змогу дізнатися більше про нові форми і методи навчання малечі, про планування і організацію проведення ігрової діяльності у дошкільних закладах та про удосконалення роботи з батьками.
Поглибили знання педагоги на майстер-класі вихователя закладу «Організація та проведення сюжетно-рольової гри «Магазин»
У рамках засідання керівником школи Оленою Ропчан була проведена ділова гра «Використання ігор у ДНЗ» під час якої педагоги закріпили вміння працювати підгрупами та навички підготовки для більш ефективної діяльності в навчальному процесі. Вихователі не тільки висловлювали свої думки, але й обґрунтовували їх, вирішували усі питання, які перед ними ставилися.
Слухачі Школи становлення педагога-дошкільника відмітили практичну спрямованість засідання.
|