Період входження педагога-початківця у професію вирізняється напруженістю і є дуже важливим для його особистісного і професійного розвитку. Саме Школа молодого вихователя спрямована допомогти педагогу-початківцю обрати правильний шлях для професійного зростання та вдосконалення.
На базі Глибоцького закладу дошкільної освіти «Сонечко» 14 лютого 2018 року відбулося чергове засідання районної школи молодого вихователя під керівництвом методиста районного методичного центру Л. Петрик та вихователя-методиста Черепковецького ЗДО Наталі Чорней на тему: «Педагогічна творчість як основа формування педагогічної майстерності вихователя».
Вихователями закладу «Сонечко» були проведені заняття з логіко-математичного розвитку у старшій групі на тему: «Математична країна» (вихователь Горпиняк О.І.) та з фізичного розвитку у старшій групі на тему: «Зростаємо дужими» (інструктор з фізичного виховання Яценюк М.С.). Обидва заняття були проведені методично правильно, продумані його структурні елементи, чітко складений програмовий зміст відповідав вимогам програми та віку дітей.
Під час майстер-класу, який провела вихователь закладу Аліна Петрук, педагоги ознайомились з паперовою філігранню – квілінгом та виготовили вітальну листівку в техніці квілінг «Квіткова композиція».
Яскравого колориту засіданню надала презентація самобутнього «Театру на фартусі», який представила керівник Школи Наталя Чорней, що докорінно змінює традиційний погляд на організацію дитячої театральної діяльності.
Для створення ляльок, казкових персонажів Н. Чорней використала різноманітні природні та залишкові матеріали. На фоні яскравих декорацій вона майстерно маніпулювали ляльками-акторами, доповнюючи їхні дії мімікою, жестами, використовуючи засоби мовленнєвої виразності.
Засідання Школи відбулося в дружній атмосфері взаєморозуміння та взаємоспілкування, сприяло удосконаленню педагогічної майстерності молодих вихователів.
Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти «Сонечко», на базі якого організовувався методичний захід, створив сприятливі умови для творчої педагогічної діяльності учасників Школи.
|