Період входження педагога-початківця у професію вирізняється напруженістю і є дуже важливим для його особистісного і професійного розвитку. Саме Школа молодого вихователя спрямована допомогти педагогу-початківцю обрати правильний шлях для професійного зростання та вдосконалення. Від того, як минатимуть перші роки вихователя-початківця, залежить стабільність педагогічних кадрів, їх якісний склад, результативність освітнього процесу в навчальному закладі.
31 жовтня 2017 року на базі РМЦ відбулося засідання Школи молодого вихователя ДНЗ.
Зорієнтувати молодих фахівців у освітньому процесі, дати практичні поради, допомогти адаптуватися до обраної професії. Формувати професійну компетентність педагогів, ознайомити їх з особливостями Базового компонента, розвивати вміння аналізувати та планувати власну діяльність відповідно до вимог Державного стандарту. Сприяти розвитку педагогічної творчості, майстерності та винахідливості. Така мета школи молодого вихователя.
В засіданні взяли участь педагоги дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів району. Вели засідання методист РМЦ Лариса Петрик та керівник Школи - вихователь-методист Черепковецького ДНЗ Наталя Чорней.
Слухачами школи було розглянуто ряд питань, а саме:
- організація режимних процесів, освітньо-виховної роботи з дітьми та планування освітнього процессу;
- самоосвіта вихователя.
Завдяки таким інтерактивним методам, як «Карусель», «Формування робочих груп», «Обговорення інформації в робочих групах» було створено комфортні умови діяльності для учасників, що сприяло їхній активності.
Під час вправи «Пісочний годинник» вихователі висловили свої очікування від заняття. Н.Чорней звернула увагу слухачів на планування навчально-виховної роботи з дітьми згідно Базового компонента дошкільної освіти, програми «Дитина» та ведення документації відповідно Інструкції про ділову документацію дошкільного навчального закладу. Методист РМЦ Л. Петрик надала рекомендації щодо створення розвивального середовища в групах ДНЗ.
Цікаво пройшла рольова гра «Один день з життя вихователя», в якій учасники виконували певні ролі: діти, батьки, вихователь, помічник вихователя.
Також було проведено анкетування молодих педагогів щодо їх запитів, проблем, досягнень. За результатами проведення заходу слухачі отримали детальні методичні рекомендації.
Засідання відбулося в дружній атмосфері, сприяло удосконаленню професійної майстерності педагогів.
|