Проведення предметного тижня є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії, стимулювання творчої активності учнів. Тиждень з історії – це, по суті, творчий звіт учителя. Висока ефективність Тижня в школі залежить в першу чергу від досвіду та майстерності вчителя, його вміння керувати діяльністю учнів, співпрацювати з колегами.
Тиждень історії має стати дієвою формою організації навчання, виховання, поглиблення рівня знань учнів, сприяти їх розвитку та поширенню світогляду. Водночас зміст заходів, що проводяться, має бути тісно пов'язаний за змістом з основним програмним курсом. Проведення Тижня історії – це не тільки розваги для учнів, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між вчителем і учнем виникає тісне спілкування, що дозволяє їм краще пізнати один одного.
Від того, наскільки цікавими, різноманітними змістовними будуть заходи, наскільки активно братимуть участь у їх підготовці і проведенні учні та вчителі, залежить успіх цього важливого заходу. Заохочення школярів до участі в підготовці та проведенні предметного тижня спонукає їх, з одного боку, до творчої дослідницької праці, з іншого – сприяє тому, що епізодичний інтерес формує сталий пізнавальний інтерес школярів та як наслідок творчу активність.
Успіх предметного тижня багато в чому залежить від рівня його підготовки. Тому підготовка до нього має розпочатися не менше ніж за місяць. Важливим моментом є вчасне інформування учнів і вчителів про тему, форму, час, місце та відповідальних за його підготовку.
Одним із завдань сучасної шкільної історичної освіти є вміння учня орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроці історії просто неможливо, тому доречно проводити в школі тижні історії, які являють собою комплекс різноманітних форм позакласної роботи.
Плануючи заходи тижня історії, ми чітко сформулювали основні завдання тижня:
- активізація пізнавального інтересу учнів до історії;
- розширення й поглиблення знань та умінь учнів з предмета;
- реалізація на практиці основних принципів особистісно - орієнтованого підходу до навчання;
- створення сприятливих умов для виявлення знань та вмінь учнів у нестандартних ігрових ситуаціях.
Досягти цього неможливо без відповідного організаційно-методичного забезпечення всього комплексу заходів предметного тижня, розроблення чітких стратегічних планів, прогнозування результатів роботи, неформального підбиття підсумків.
Тиждень історії в Купському НВК №2 проводився з 12.02.18р. по 16.02.18р.
Вчитель історії: Зеленівський Георгій Іванович
|