П'ятниця, 03.05.2024, 14:25















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » Архів новин
« 1 2 ... 247 248 249 250 251 ... 351 352 »

   Всеукраїнське громадське об’єднання «Національна Асамблея інвалідів України» та Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) проводять конкурс серед громад на встановлення 4 інклюзивних дитячих майданчиків.

 Можливості для всіх

До участі запрошуються всі бажаючі громади: територіальні громади, громадські об’єднання, державні адміністрації, навчальні заклади, реабілітаційні установи, зацікавлені у створенні інклюзивного суспільства.

Запрошуємо взяти участь у проекті та подарувати любов і піклування дітям.

Конкурс триватиме з 15 серпня до 11 вересня 2015 року.

Як взяти участь у конкурсі?

  1. Запропонувати місце для встановлення майданчика.
  2. Заповнити анкету учасника, пройти реєстрацію на сайті конкурсу .
  3. Надати фото місцевості, яку ви обрали для встановлення майданчику.

Обов'язкові вимоги

  • Даний майданчик повинен бути доступний для всіх бажаючих.
  • Організація/установа, яка подає заявку несе повну відповідальність за організацію дозволів на місце встановлення дитячого майданчика, приймання на баланс та її подальше утримання.

Більш детальну інформацію можна отримати, перейшовши по посиланню http://gurt.org.ua/news/grants/27980/bull/http://gurt.org.ua/news/grants/27980/bull/

Проглядів матеріалу: 807 | Завантажив: Микола | Дата: 21.08.2015 | Комментарії (0)

   18 та 19 серпня відбувся інтернет-марафон БЕЗКОШТОВНИХ вебінарів від ВГ "Основа"! Якщо ви з якихось причин не змогли відвідати марафон - ви можете переглянути записи всіх вебінарів за посиланням http://osnova.com.ua/news/543

Проглядів матеріалу: 548 | Завантажив: Микола | Дата: 21.08.2015 | Комментарії (0)

Мультфільми про Україну можуть бути використані на Першому уроці    Проект  Телеканалу ПлюсПлюс «Це – наше і це – твоє» налічує 12 коротких мультфільмів з оригінальною історією та цікавими фактами про Україну.

МОН України пропонує учителям як один із нових та альтернативних форматів Першого уроку 2015/2016 навчального року у початковій школі (лист МОН від 24.07.2015 №1/9-354) перегляд мультфільмів патріотичної спрямованості та їхнє обговорення разом із учнями на тему «Чим може пишатись українець?».

 Перелік мультфільмів:

  1. «Трембіта»
  2. «Літак Мрія»
  3. «Мапа»
  4. «Гасова Лампа»
  5. «Шлях з варягів у греки»
  6. «Сіль» 
  7. «Чорнозем»
  8. «Заповідник «Асканія-Нова»
  9. «Рамковий вулик»
  10. «Співочі тераси»
  11. «Гіпсова печера»
  12. «Щедрик»
Проглядів матеріалу: 541 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.08.2015 | Комментарії (0)

 9 5331 38    18 серпня 2015 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувся ряд обласних інструктивно-методичних нарад із дисциплін природничо-математичного циклу щодо організації навчально-виховного процесу в закладах загальної середньої освіти у 2015/2016 н.р.

Методистами ІППО ЧО було проведено наради із таких предметів: математика (О.Я.Біляніна); хімія, біологія, екологія (П.С.Чухненко); географія і економіка (В.М.Рибчинський); основи здоров’я і трудове навчання (Ю.М.Воскобойник); інформатика (Г.В.Скрипська); природознавство, фізика і астрономія (А.П.Андрух).

У роботі наради були розглянуті основні засади організації методичної роботи та навчально-виховного процесу із дисциплін природничо-математичного циклу в навчальних закладах у 2015/2016 н.р., акцентовано увагу на обов’язкове вивчення педагогами області основних нормативних документів щодо організації навчально-виховного процесу у 2015/2016н.р.

Під час засідань учасники інструктивно-методичних нарад мали змогу обговорити ряд проблем та шляхи їх вирішення щодо покращення навчально-виховного процесу. Зокрема, акцентувалася увага на напрямах організації науково-дослідницької роботи в 2015/2016 н.р, висвітлювалися проблеми якісної підготовки до ЗНО.

Кращі освітяни області були нагороджені грамотами Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

На завершення інструктивно-методичних нарад було підведено підсумки та затверджено ряд рекомендацій, відбувся обмін думками присутніх.

9 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 38 ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 559 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.08.2015 | Комментарії (0)

Вихователі насамперед – це практики    Інструктивно-методична нарада головних спеціалістів, методистів РМК/ММК, які ведуть питання дошкільної освіти, у формі вебінару відбулася 18 серпня 2015 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

Привітавши учасників наради, директор Інституту Григорій Білянін зауважив, що прийнято закон за яким буде спрощено процедуру відкриття дитячих садків та очікується голосування за закон, який зменшує орендну платню для приватних садків. А за минулий рік було створено 20 тисяч місць, щоб українські діти були охоплені дошкільною освітою.
«У виховному процесі  дошкільників беруть участь всі – розпочинаючи від членів сім’ї й завершуючи політиками.  Тому завданням методичної  служби є осмислення інноваційних ідей, збереження і зміцнення педагогічних традицій, стимулювання активного новаторського пошуку та удосконалення педагогічної майстерності. Одним із ключових аспектів можна назвати і процес психологізації професійної діяльності вихователя, а в результаті цього можна говорити про взаємодію психологічної і методичної служби.
Вихователі насамперед – це практики. Але зазнаючи труднощів у своїй роботі, практики намагаються подолати їх самостійно або звертаються до праць учених. Нажаль, багато наукових розробок виявляються малодоступними для практиків. Мова монографій з педагогіки, а тим більше з психології важка для сприймання та розуміння. Тому місія методиста саме і полягає в поєднанні двох просторів – науки і практики», – підсумував керівник методичної служби області.
Тамара Степанівна окреслила основний компонент змісту методичної роботи в дошкільній освіті, після чого Савчук Олена Славіківна, методист НМЦ безперервної педагогічної освіти, атестації педкадрів та освітніх закладів ІППО ЧО розповіла про особливості організації навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році. Світлана Куриш, завідувач НМЦ іноземних мов та міжнародних відносин розкрила суть компетентнісного підходу до навчання дітей дошкільного віку іноземній мові. Досвідом роботи щодо організації освітнього процесу за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» поділилась Г. Ямніцька, завідувач Селятинського ДНЗ Путильського району. Презентацію матеріалів VI Міжнародного психолого-педагогічного фестивалю «Перспектива» зробила В.Боднарюк, заступник директора Шировецького НВК Хотинського району.
Після підведення підсумків вебінару було прийнято проект рекомендацій. 
Переглянути вебінар можна перейшовши по посиланню: https://youtu.be/4B87jUf0XGI

 

Вихователі насамперед – це практики

 

Вихователі насамперед – це практики

 

Вихователі насамперед – це практики

 

Вихователі насамперед – це практики

Проглядів матеріалу: 552 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.08.2015 | Комментарії (0)

Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя   У ході роботи інструктивно-методичних нарад, проведених Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувся вебінар з методистами РМК/ММК, що відповідають за початкову ланку освіти.

Участь у вебінарі брали: Григорій Білянін, директор Інституту; Тамара Богачик, заступник директора з науково-методичної роботи; Марія Одинак, завідувач НМЦ безперервної педагогічної освіти, атестації педкадрів та освітніх закладів ІППО ЧО; методисти РМК/ММК.
Григорій Іванович під час вітального слова зауважив, що добре організований старт дасть хороший фініш, звичайно за умови системної і постійної участі у навчально-виховному процесі кожного гвинтика всієї педагогічної системи.
Цитуючи прем’єр-міністра Арсенія Яценюка, директор закладу наголосив, що якість освіти і якість школи мають стати завданням номер один, як для місцевої, так і для центральної влади.
Тому, обговорюючи новий проект Закону України «Про загальну середню освіту» ми повинні активно вносити свої пропозиції, зокрема про те, що потрібно зберегти початкову школу в кожному населеному пункті.
Нова парадигма освіти визначає нові змістовно-ціннісні орієнтири освітнього процесу. Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя, допомога в подоланні труднощів, відкриття шляху до пошуку, ініціативи й творчості.
Для того, щоб покращити зміст освіти ми повинні чітко окреслити першочергові принципи методичної служби. Кожен вчитель повинен враховувати те, що пріоритетне місце в освіті займає завдання розвитку особистості. Педагог повинен розробити власну модель навчання, яка допомагатиме вчителю забезпечувати ефективне виконання діючих програм з базових дисциплін.
«Учитель сьогодні стає не лише носієм, джерелом і транслятором інформації, а виконує функції організатора, координатора навчального процесу, спрямованого на формування особистості учня», – підсумував Григорій Іванович.
«Інструктивно-методичні наради, які сьогодні розпочали свою роботу – це своєрідна точка відліку для організації системної, плідної роботи методичної служби.
Безперечно, педагог гостро потребує таких систематичних, організованих форм роботи, які б допомагали йому без остраху, із зацікавленістю, без примусу, а з готовністю реалізувати поставлені завдання.
Організацією та розробкою цих завдань займається методична служба післядипломної освіти. Зміст методичної роботи варто реалізовувати через форми методичної роботи (колективні, групові, індивідуальні). Пріоритетну роль повинна відводитися процесу самоосвіти педагога. Нетрадиційні форми методичної роботи повинні заохочувати та розвивати особистість педагога. Однією з форм підвищення кваліфікації молодих учителів є наставництво. Майстер-класи повинні підвищувати професійну компетентність педагогічних кадрів», – зауважила Тамара Степанівна під час свого виступу.
Про особливості організації навчального процесу у початковій школі у 2015/2016 н.р. розповіла Марія Маноліївна, а А.М.Харченко, вчитель початкових класів багатопрофільного ліцею №4 м.Чернівці, переможець конкурсу «Вчитель року 2014» поділилася власним досвідом роботи «Творчість як засіб гармонійного розвитку особистості». Г.М Ткаченко., заступник керівника відділу ЦНМЛ м. Київ провела детальний аналіз навчально-методичного забезпечення початкової школи за новими програмами.
Наприкінці інструктивно-методичної наради було підведено підсумки та прийнято проект рекомендацій.
Переглянути вебінар можна по посиланню http://youtu.be/WGzVguT6mi8

Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя

 

Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя

 

Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя

 

Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя

 

 

Проглядів матеріалу: 624 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.08.2015 | Комментарії (0)

Методичні матеріали на допомогу вчителям у проведенні Першого уроку     Інститут проблем виховання НАПН України розробив і упорядкував методичні матеріали на допомогу вчителям у проведенні Першого уроку у 2015/2016 навчальному році (відповідно долиста МОН України від 24.07.2015 №1/9-354).

Матеріали містять:

  • орієнтовні конспекти уроків для учнів початкової, основної і старшої школи;
  • орієнтовну тематику уроку, що відповідає принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді;
  • цитати та висловлювання відомих людей щодо патріотизму;
  • інші додаткові матеріали, які вчителі можуть використати на уроці.

Методичні  матеріали стануть у пригоді під час підготовки та проведення Першого уроку.

Молодша школа:           

Середня школа:

  • Варіант 1 (автор Журба К.О.)                
  • Варіант 2 (автор Журба К.О.)                  
  • Варіант 3 (автор Шкільна І.М.)                             

Старша школа:

  • Варіант 1 (автор Петрочко Ж.В.)                                                         
  • Варіант 2 (автор Петрочко Ж.В.)                         
  • Варіант 3 (автор Кириченко В.І.)                         

Додаткові матеріали:

Проглядів матеріалу: 632 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 18.08.2015 | Комментарії (0)

    Відділ молоді та спорту Глибоцької РДА запрошує патріотичну молодь району та всіх небайдужих громадян на молодіжний вечір-спомин воїна АТО, героя, нашого краянина – Костянтина Лук`янюка. 17 серпня виповнюється рік, як стало битися серце нашого Кості – Герої не вмирають, поки живуть у нашій пам`яті. Прийди, щоб пом`янути разом: 17 серпня о 18.00 у сквері біля фонтану.

Проглядів матеріалу: 530 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 17.08.2015 | Комментарії (0)

Які підручники використовувати у 4-х та 7-х класах    У разі, якщо з фінансових причин нові підручники не будуть доставлені школам до початку нового навчального року, Міносвіти пропонує в навчально-виховному процесі використовувати підручники та матеріали інших років.
Про це йдеться у методичних рекомендаціях надісланих Міністерством освіти і науки України до загальноосвітніх навчальних закладів.
Рекомендації стосуються використання навчальної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах при вивченні предметів інваріантної складової навчального плану у 4-х та 7-х класах 2015/2016 навчального року.
Зокрема до листа додаються рекомендації щодо вивчення української мови, біології, фізики, географії, хімії, інформатики, іноземних мов, історії України, математики, мов та літератур національних меншин, трудового навчання, всесвітньої історії та зарубіжної літератури у 7-х класах.
Також, у рекомендаціях наголошується, що у 2015/2016 навчальному році початкова школа повністю переходить на нові навчальні програми, відповідно четвертокласники продовжують навчання і за новими предметами, такими як: «Природознавство», «Я у світі», «Інформатика». Рекомендації щодо використання навчальної літератури у початкових класах ви можете завантажити за наступним посиланням.

Проглядів матеріалу: 598 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 14.08.2015 | Комментарії (0)

2016 рік можуть проголосити роком Івана Франка     Львівська обласна державна адміністрація звернулася до Президента України Петра Порошенка із пропозицією щодо проголошення 2016 року ювілейним роком Івана Франка.

«Враховуючи значний внесок у розвиток української державності та культури, з метою гідного вшанування великого сина українського народу, письменника, літературного критика, громадського та політичного діяча та з нагоди відзначення 160-ої річниці з дня народження та 100-річчя з дня смерті, Львівська ОДА просить проголосити 2016 рік ювілейним роком Івана Франка», — йдеться у зверненні.

Для належної підготовки урочистостей та формування переліку заходів, в ОДА пропонують створити національний та обласні організаційні комітети з відзначення року Івана Франка.

Джерело: pedrada.com.ua

Проглядів матеріалу: 1022 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 14.08.2015 | Комментарії (0)

images1546

    Саме таку можливість отримають переможці Всеукраїнського проекту «Це - наше і це - твоє», який Міністерство освіти і науки України проводитиме для учнів за підтримки телеканалу ПЛЮСПЛЮС.

Співпрацю та роботу над конкурсом було обговорено під час зустрічі заступника Міністра освіти і науки Павла Полянського та директора з маркетингу сімейного телеканалу ПЛЮСПЛЮС Ірини Мельничук, що відбулася в Міністерстві освіти і науки.

У рамках проекту маленькі українці й українки зможуть розповісти, за що вони пишаються рідним краєм, та матимуть нагоду спробувати себе в якості співавторів мультфільмів.

Детальні умови Всеукраїнського проекту «Це – наше і це - твоє» буде повідомлено найближчим часом на сайтах МОН та каналу ПЛЮСПЛЮС http://plus-plus.tv/.

Проглядів матеріалу: 519 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 14.08.2015 | Комментарії (0)

Підготовка до нового навчального року на 100%

Робота за оновленими програмами!

18 серпня

№1 11.30 – 12.00 Робота за новою оновленою програмою. Фізика. 7 клас

Ненашев Ігор, головний редактор журналу «Фізика в школах України». Для вчителів фізики

№2 12.15 – 12.45 Методичний супровід викладання  курсу "Основи здоров'я" за новою програмою у 2015/2016 навчальному році

Жадан Олена, учитель Основ здоров'я. Для вчителів Основ здоров'я

№3 13.15 – 13.45 Оновлена програма. Російська мова

Коновалова Марина, головний редактор журналу “Російська мова в школах України”. Для вчителів російської мови

№4 14.00 – 14.30 Оновлена програма. Трудове навчання. 7 клас

Гаврилюк Галина, учитель трудового навчання. Для вчителів трудового навчання

№5 14.45 – 15.15 Оновлена програма. Географія. 7 клас

Андрєєва Вікторія, головний редактор журналів «Географія в школах України». Для вчителів географії

№6 15.30 – 16.00 Початкова школа. Робота за новою оновленою програмою

Баришполь Світлана, вчитель початкових класів. Для вчителів початкових класів

№7 16.15 – 16.45 Оновлена програма.  Інформатика. 4 клас

Табарчук Ірина, викладач інформатики початкової школи. Для вчителів інформатики в початковій школі

19 серпня

№8 10.00 – 10.30 Оновлена програма. Англійська мова. 4 клас

Климишина Надія, керівник розвиваючої, Для вчителів англійської мови в початковій школі

№9 10.45 – 11.45  Дидактичне забезпечення ДНЗ. Електронні інтерактивні ігри та анімовані презентації

Величко Сергій, керівник проекту «Електронний конструктор уроку». Для педагогів усіх категорій

№10 11.30 – 12.00 Мотивація через гру. Електронні тренажери

Для учителів початкової школи

№11 12.15 – 13.15 Передплата на науково-методичні журнали 2016 року

Богаєнко Ольга. Для педагогів усіх категорій та шкільних бібліотекарів

№12 13.30 – 14.00 Батьківські збори. Мистецтво взаємодії

Чистякова Ірина. Для класних керівників старшої та середньої школи

№13 17.30 – 18.00 Методичне забезпечення програми в ДНЗ

Остапенко Алла, методист с дошкільного навчання. Для методистів та вихователів ДНЗ

 

Реєстрація на вебінари обов’язкова!
Кількість глядачів обмежена!

Реєстрація  https://goo.gl/6Go2l3

Проглядів матеріалу: 823 | Завантажив: Микола | Дата: 13.08.2015 | Комментарії (0)

   66 освітніх закладів Глибоцького району працюють   над поетапним введенням в користування інформаційної системи управління освітою (ІСУО): 39 загальноосвітніх закладів (з 2012 року) - компʼютерної програми «Курс Школа» та 22 дошкільних навчальних закладів Глибоцького району (з 2014 року) - компʼютерної програми «Курс Дошкілля».

    Компʼютерна програма «Курс Школа» призначена для ведення єдиної бази даних ЗНЗ, керування шкільними процесами, розрахунку навантажень вчителів, складання розкладу занять, обліку дітей шкільного віку, автоматичного (натисканням однієї кнопки) складання обов'язкових звітів ЗНЗ-1, 77-РВК та 83-РВК, ведення електронних шкільних журналів.

    Програма «КУРС Школа» здатна враховувати відомості про інфраструктуру школи (корпуси, поверхи, кабінети, класні кiмнати і т.iн.), адміністрацію, викладацький склад, учнів, їх батьків або опікунів, дисципліни, що читаються (предмети); навчальний план школи, навчальні програми з окремих предметів, відомості про класи, їх кількість, розподіл по змінам; встановлювати розпорядок роботи школи на кожен день, а також протягом тижня, місяця, року. За допомогою програми можна скласти розклад занять - найважливіший документ планування навчального процесу і основний організаційний документ школи, який визначає роботу вчителів та учнiв, адміністрації та всього закладу в цілому і, як наслідок, поліпшується ефективність роботи школи, складаються більш комфортні умови для її плодотворної роботи.

    В системі існує 4 базові сутності, на які вона спирається : класи, предмети, кабінети, люди. Ці сутності представлені на 4 закладках. Кожна закладка має вигляд таблиці с даними.

   Ключовими перевагами програми є те, що в ній розширене поняття «Навантаження» і реалізовано керування зв’язком:

   Клас(и) – Предмет – Години - Вчитель - Кабінет,

   де:

- клас(и) – один клас або вся паралель (цілим класом або підгрупами);

- предмет – конкретний предмет;

- години – години за навчальним планом + години в цей період (семестр або чверть);

- вчитель – вчителя, що спеціалізуються на певному предметі + всі інші вчителя;

- кабінет – список кабінетів, у яких можливо викладати це навантаження, кабінети якi найбільш відповідні до предмета і вчителя + всі інші кабінети.

     Після внесення первинних (базових) даних, програма дозволяє одержати вже наближену картину розкладу. Не зважаючи на те, що система дає змогу управляти майже необмеженою кількістю кабінетів, класів, вчителів і та ін., унікальний алгоритм відразу пропонує вибірку — відсіяне, відфільтроване, максимально наближене до оптимальної кількості кабінетів і вчителів.

    Програма підтримує дві мови (українську та російську), розподіляє права та рівні доступу до даних. Надає можливість роботи як одному, так і декільком користувачам з підтримкою персоналізації інтерфейсу. Використовує новітні інтелектуальні методи надання даних.

    Список змін в останній версії «Курс школа» 0161 (30.042015)

Додано:

Доданий перехід в 2015-2016 навчальний рік.

Починаючи з 2015-2016 н.р.: Додано обмеження на кількість профілів для класу до 3 шт. включно.

Починаючи з 2015-2016 н.р.: Замість комплект класів потрібно використовувати зв'язку в навантаженнях.

Покращено управління комплект класами. (Для минулих семестрів)

Додано автоматичне виправлення надмірності даних в РУП (додаткові години на предмети і варіативна частина).

Додано обнулення профілю учня при переведенні його в інший клас.

Додана спеціальна друкована форма для РУП однокомплектной класів.

Додано очищення від дублікатів всіх типів зв'язків. (Люди, класи, предмети, кабінети).

Додано додаткове оновлення ПІБ директора при отримання або втраті посади директора, а так само при вибутті минулого директора.

Управління РУП: Врятовано частина: Видалення предмета: додано поділ за ознакою ГДНН.

Додано видалення РУП при використанні сервісу "Очищення бази".

Додана блокування вибору кардинально іншій посаді для вже створених людей.

Додано інформування при вдалому підключенні до мережевої БД, але коли закритий порт 3051.

Покращено управління профілем / спеціалізацією на формі класу.

Виправлено:

Виправлена ​​проблема входу в систему після збереження налаштувань підключення до БД.

Покращена стабільність роботи програми.

Виправлення в спливаючому меню "Закрити ВСЕ", "Закрити всі крім цього& ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 759 | Завантажив: Микола | Дата: 13.08.2015 | Комментарії (0)

    З метою здійснення контролю за фактичним станом  готовності навчальних закладів району  до роботи в новому 2015-2016 н. р. та в осінньо-зимовий період 11 серпня 2015 року розпочався об’їзд шкіл району компетентною комісією, за участі заступника голови районної державної адміністрації Іллі Костянтиновича Лопуляка та  заступника начальника управління освіти райдержадміністрації  Інни Юріївни Цуркан.

Перевіривши рівень навчально-матеріальної  бази закладів, створення належних санітарно-гігієнічних умов у навчальних приміщеннях, зовнішній стан будівель і території, відповідність їх нормам техніки безпеки та пожежної безпеки,  якість проведених ремонтних робіт, члени комісії  відзначили, що оновлено матеріально-технічну і навчально-методичну базу закладів.

Керівники навчальних закладів і члени комісії запевнили, що школи із нетерпінням чекають початку нового навчального року, а оновлені коридори і класи готові зустріти учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 669 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 12.08.2015 | Комментарії (0)

Книжковий автобус мандруватиме Україною   22 серпня у Києві почне свої мандри дитяча бібліотека українських книжок «на колесах»

Організатор проекту автобуса-бібліотеки: Благодійний фонд «Фундація Дарини Жолдак», автобус для проекту надано «Київпастрансом».

Книжкобус — так зветься мобільний хаб, який подорожуватиме Україною з метою популяризації книгочитання.

У межах проекту містами України із однієї точки до іншої пересуватиметься Книжкобус, перевозячи з собою книжки та інтерактивне обладнання. Маршрут автобуса з книжками має охопити всі регіони України, насамперед ті села та містечка, де з доступом до книжок великі проблеми.

За словами організаторів, у Книжкобусі до дітлахів та їхніх батьків приїдуть не лише найкращі дитячі книжки українських авторів, а й волонтери, які читатимуть діткам, спілкуватимуться з батьками, вчителями й бібліотекарями.

Програма маршруту книжкової бібліотеки у Київі передбачає різні активності, зокрема інтерактивні лекції, читання, поетичні вечори, презентації книжок, зустрічі з авторами, серії прослуховування аудіокнижок, скайп-презентації з авторами, вечірні кіноперегляди в парках, майстер-класи тощо. Всередині Книжкобуса під час зупинок у парках та біля шкіл тричі на день проводитимуть 40-хвилинний урок, на якому дітям розповідатимуть, як, де і які варто читати книжки.

Проглядів матеріалу: 532 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 11.08.2015 | Комментарії (0)

З 2016 року Україна перейде на 12-річну середню освіту  З наступного навчального року Україна перейде на 12-річну середню освіту. Про це повідомив в ефірі телеканалу ICTV Міністр освіти і науки Сергій Квіт.

С. Квіт наголосив на тому, що в усьому світі термін навчання становить 12 років. «Тільки 12, тут не може бути жодних дискусій», — підкреслив він.

Окрім того, МОН України планує ввести державну підсумкову атестацію з української та іноземної мов, історії та математики в наступному навчальному році.

Джерело: pedrada.com.ua

Проглядів матеріалу: 473 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 11.08.2015 | Комментарії (0)

Збільшено час на вивчення іноземних мов у школах     Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.08.15 № 855 «Про внесення змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів» збільшено години на вивчення іноземних мов за рахунок варіативної складової.

Зокрема, у 2015/16 навчальному році буде збільшено кількість годин на вивчення іноземної мови з 2-х до 3-х на тиждень у 6-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (за новим стандартом).

Також, з 2-х до 3-х годин на тиждень буде збільшено час на вивчення іноземних мов у 8-му класі шкіл з українською мовою навчання (за попереднім стандартом)

У 10-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (універсальний профіль) кількість годин вивчення іноземної мови збільшено з 3-х до 3,5 годин.

 

Проглядів матеріалу: 576 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 10.08.2015 | Комментарії (0)

Визначено норми тривалості робочого часу на 2016 рік     Мінсоцполітики розрахувало норми тривалості робочого часу на 2016 рік. Про це йдеться у листі Мінсоцполітики від 20.07.2015 № 10846/0/14-15/13.

Так, у наступному році на 1 травня (неділя) припадатиме два свята — День міжнародної солідарності трудящих та Пасха (Великдень). Але перенесенню підлягатиме лише один святковий день — неділя (1 травня) на вівторок (3 травня).

Окрім цього, на вихідний (неділя) також припадатиме й Трійця (19 червня). Відповідно вихідний день має бути перенесений на 20 червня 2016 року.

Проглядів матеріалу: 664 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 07.08.2015 | Комментарії (0)

Проектом закону "Про освіту" передбачений мінімальний показник наповнюваності класів у базовій профільній школі на рівні десяти учнів. Про це повідомила перший заступник міністра освіти і науки Інна Совсун в інтерв’ю Українській правді. Життя

"Розумієте, ми витрачаємо дуже велику частку грошей в дуже малокомплектні школи, які ні якості освіти не забезпечують, та ще дорожчі в розрахунку на одного учня в 5-10 разів, ніж міські школи. Але весь процес закриття малокомплектних шкіл триватиме кілька років. Це неможливо одразу передбачити і чітко сказати, коли буде і як. Зараз у нас більше половини шкіл – це школи в сільській місцевості. Загалом по країні третина шкіл – це школи з наповнюваністю класів менше 5 дітей", - наголосила Інна Совсун.

Вона також повідомила, що у зв’язку з цим доведеться вирішувати питання кількості вчителів.

"Так, це дуже складні речі. Але всі країни, які працювали над підвищенням рівня якості освіти, йшли на це. Якщо ми встановлюємо якісь нормативи щодо наповнюваності школи, це автоматично означатиме і звільнення вчителів", - сказала перший заступник міністра.

"У нас припадає 8 дітей на одного вчителя, у сільській місцевості взагалі 6. У Європі – 13-15. Це одна з причин того, чому сьогодні не вистачає грошей на все. Тому що ми витрачаємо більшу частину грошей на утримання малокомплектних шкіл, ми нераціонально використовуємо ті кошти, які є на сьогодні в системі", - повідомила Інна Совсун.

За її словами, при скороченні кількості шкіл, кожна конкретна школа отримуватиме більше коштів. Однак рішення про закриття шкіл прийматимуть місцеві органи влади.

"І тут уже питання того, наскільки вони готові самі це робити. Якісь із них готові йти на такі кроки й укрупняти мережу, інші - воліють відмовчуватись і робити вигляд, що цієї проблеми не існує. Проте відповідальність тут дійсно більшою мірою лежить на місцевих органах влади", - зазначила Інна Совсун.

За матеріалами http://osvita.ua/school/reform/47560/

Проглядів матеріалу: 705 | Завантажив: Микола | Дата: 05.08.2015 | Комментарії (0)

      Усі ми хочемо, щоб наші діти мали мету в житті: чи то побудування сім'ї, чи покращення якості освіти в інших країнах. Але, на диво, сьогодні є багато молодих людей, які живуть безцільно. У своїй книзі "Шлях до мети: як допомогти нашим дітям знайти своє покликання в житті" психолог зі Стенфордського університету Вільям Деймон каже про те, що тільки 20 % молоді віком від 12 до 26 років знайшли щось значуще, чому вони хотіли б присвятити своє життя.


Ще 25 % молодих людей "дрейфували", не маючи навіть розпливчастої мети чи якогось плану, щоб виділити для себе якийсь один напрям; решта ж знаходилися приблизно посередині. То що ж це значить – мати мету і як ми можемо врятувати наших дітей від цього дрейфу?

"Мета, – каже Деймон, – складається із двох компонентів: по-перше, це те, що має сенс і значення для самої дитини, а не те, що кимось нав'язується їй. По-друге, це те, що має значення для всього світу. Це не може бути метою, що просто стосується мене, це повинно бути якимось чином залучено у світ, взаємодіючи з ним, намагаючись перетворити його та знайти в цьому сенс своєї значущості". Тобто не бажання змінити світ, а прийняття рішення зробити когось щасливим у результаті своєї роботи.

Річард Вейсборд, викладач Гарвардського університету, у своїй новій книзі "Батьки, якими ми збираємось бути» відобразив те, чого навчився в дітей, а саме ідеалістичного погляду на світ. Використовуючи ідею ідеалізму як «вірування та прагнення до кращого й більш справедливого світу", Вейсборд виявив, що більшість старшокласників хотіли би зробити свій внесок в існування світу в тому чи іншому масштабі, і що природа їх ідеалізму знаходиться під сильним впливом того, що вони щойно вивчили у школі. У коледжі ідеалізм часто формується виходячи з останніх актуальних подій – чи то Дарфурський міжетнічний конфлікт у Судані, чи СНІД в Африці. І багато дітей засмучуються через необхідність участі в реалізації проектів подібної (нав'язаної) тематики, які потрібні їм під час вступу в коледж. Вейсборд називає ці проекти "свого роду громадськими "олімпіадами", де учні змагаються між собою за складання профайла, який був би набагато кращим, ніж в інших".

Діти розвивають своє бачення мети вже в початковій школі або в юному дорослому житті. І хоча ви не можете примусити дитину знайти свою мету, але можете спрямувати її до неї. У сучасному світі без об'єднуючих рухів, боротьба це за громадянські права чи Друга світова війна, часто важко знайти щось, чим можна захопитись по-справжньому. Навіть ситуація з робочими місцями зараз дуже неоднозначна – діти не вливаються в сімейний бізнес, – відкладаються шлюби, ідея родини стає ще більш невловимою.

"Саме через те, що все так складно, дуже важливо, щоб дитина виробила хороший внутрішній компас, – каже Деймон. – Діти, які його не мають, дійсно лише безпорадно борсаються, тому що в житті немає нічого готового, до чого можна просто підійти і взяти його".

Тож як ви можете допомогти своїй дитині знайти мету? Ось кілька рекомендацій, які посприяють цьому почину.

Моделюйте це в родині

"Потужне бачення мети розвивається тоді, коли ти перебуваєш у родині, яка живе й дихає ідеалізмом і метою", – каже Вейсборд. За обіднім столом, при поході в церкву чи під час волонтерської діяльності розповідайте дітям про свою роботу й цілі, розповідайте про те, чому для вас це важливо і що це означає для вас.

Заохочуйте їхні інтереси

Дізнайтесь у ваших дітей, чим вони цікавляться, чим захоплюються, й допоможіть слідувати цим інтересам, навіть якщо це зовсім не те, що ви собі уявляли або хотіли би бачити. По дорозі остерігайтесь "олімпіад", допоможіть вашим дітям знайти такі види діяльності, які дозволять їм домогтись реальних змін, навіть якщо це виявиться підходящим есе для коледжу.

Зрозумійте, що вони, швидше за все, за вами не підуть

"Більшість дітей, які мають чітке уявлення про цілі, не отримали його у своїх батьків, – каже Деймон, – але думка батьків має вирішальне значення в підтримці й мотивуванні на пошук мети".

Будьте наполегливими

Якщо ваша дитина не цілеспрямована й нічим не зацікавлена, хоча розмовляти з дітьми іноді важко – якщо ви станете тиснути на них для отримання додаткової інформації, вони можуть закритися. Проте Деймон рекомендує продовжувати делікатно натискати на них, і, рано чи пізно, вони відгукнуться. Зволікання – це не проблема. Кожному, щоби зрозуміти себе в такі моменти, потрібно більше часу.

"Батькам доводиться довго очікувати, – каже Деймон. – Будьте терплячими й наполегливими і продовжуйте пропонувати знову і знову, і з часом діти зможуть зробити свій вибір".

osvita.ua

Проглядів матеріалу: 616 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 05.08.2015 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024