Неділя, 05.05.2024, 21:36















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » Архів новин
« 1 2 ... 310 311 312 313 314 ... 351 352 »
    Гуртківцями Глибоцького районного центру туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді було здійснено велопохід по церковних храмах Глибоцького району. Такий похід було проведено вперше. 
Глибоцький район насичений пам'ятками дерев'яної архітектури. Тут зосереджені найдавніші храми хатнього типу (культових споруд характерних для Буковини і півночі Молдови). Поряд з дерев'яними будівлями збереглися цінні пам'ятники кам'яного зодчества, адже в першій чверті XIX століття у великих населених пунктах споруджувалися купольні храми, а в невеликих селах — простіші, безкупольні.

Учні мали змогу побувати в кожному селі свого району. Велопохід було пройдено за 8 днів із загальною протяжністю 205 км. 

 

Проглядів матеріалу: 561 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 18.08.2014 | Комментарії (0)

     Міністерство освіти і науки України (МОН) рекомендує у навчальних закладах спланувати цикл уроків про мужність і героїзм в ім’я свободи, незалежності та демократичного розвитку нашої держави. Про це йдеться в листі МОН від 13.08.2014 № 1/9-412.

Такі уроки стануть фундаментом формування в дітей та молоді сучасної національної ідентичності на кращих прикладах мужності і звитяги, які проявили нині захисники Батьківщини, на героїці сучасної боротьби за незалежність і цілісність держави.

Темами цих уроків мають бути мужність українських військових та добровольців, їх вірність українському народові, готовність віддати життя за мир і спокій в Україні, а також героїзм простих українців, які з перших днів антитерористичної операції допомагають забезпечувати війська захисним спорядженням, ліками, продовольством та, не зважаючи на ризик, вивозять із захоплених міст і сіл мирних громадян. Варто згадати і про українців, які приймають у себе родини, що вимушені покинути свої рідні домівки.

На вибір навчального закладу можна влаштовувати зустрічі з учасниками бойових дій, волонтерами, відвідання військовослужбовців, які отримали поранення внаслідок виконання бойових завдань у межах проведення заходів антитерористичної операції та проходять реабілітацію, виступи дитячих творчих колективів, написання листів солдатам у межах Всеукраїнської акції "Лист пораненому" , що триває.

pedrada.com.ua

Проглядів матеріалу: 700 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 15.08.2014 | Комментарії (0)

    11 серпня 2014 року відбулася чергова зустріч заступника Міністра освіти і науки Павла Полянського з книговидавцями й експертами щодо впровадження нової схеми відбору навчальних підручників.

Під час зустрічі розглянуто проект Положення про конкурсний відбір підручників для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів; наповнення, функціювання та доступність, зворотній зв'язок для користувачів депозитарію (електронного порталу), на якому, після висновку конкурсної комісії розміщуватимуться версії підручників для вільного вибору вчителем.

Звертаючись до учасників засідання, Павло Полянський наголосив, що всі рішення щодо видруку підручників мають бути розміщені у вільному доступі. «Всі рецензії, всі протоколи, всі рішення, все без винятку має бути у відкритому доступі», - підкреслив Павло Полянський.

На думку заступника Міністра освіти і науки, такі кроки, по-перше - викликатимуть довіру до роботи комісії з відбору підручників, по-друге - зменшать кількість запитань і конфліктних ситуацій. «Така відкритість спонукатиме тих, хто зголоситься бути рецензентами, експертами дбати про своє експертне реноме: що вони пишуть, які вердикти вони виносять», - наголосив заступник Міністра. Він також звернув увагу учасників засідання, що робочі групи з розроблення ключових завдань щодо видруку підручників максимально повинні уникати конфліктів інтересів.

Павло Полянський також звернувся до розробників депозитарію та видавців з проханням розмістити адаптовані текстові варіанти підручників для сліпих та слабозорих дітей.

Увесь пакет змін та інновацій у царині підручникотворення, запропонований робочими групами, має бути презентований громадськості у середині серпня вже цього року.

Нагадаємо, під час попередніх зустрічей книговидавців та експертів було визначено три ключових завдання: розроблення електронної порталу для розміщення версій підручників, створення незалежної агенції з експертизи підручників; а також – розроблення змін до нормативних документів, санітарних норм і правил тощо. Ці кроки дозволять забезпечити якість підручників, прозорість їхнього відбору та право шкіл і вчителів обирати, за яким підручником навчати дітей.  

Проглядів матеріалу: 562 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 14.08.2014 | Комментарії (0)

    Виїзний прийом громадян уже став традиційним у роботі керівників. Його важливість особливо відчутна сьогодні не тільки тому, що суспільно-політичні та економічні проблеми в країні зумовлюють різного роду труднощі у житті громадян, а й через те, що на хвилі формування нового громадянського суспільства в Україні, громадяни прагнуть брати участь у вдосконаленні роботи освітньої галузі краю.

11 серпня на базі Глибоцького відділу освіти відбувся виїзний прийом громадян  директора Департаменту освіти  і науки Оксани Палійчук, забезпечувати який допомагала головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої, спеціальної освіти та соціального захисту Ельвіра Дорогова.  Понад 10 осіб, переважна більшість з яких  –  освітяни району, звернулися з пропозиціями щодо підвищення якості навчання і виховання дітей, проблемними робочими питаннями, для вирішення яких їм було надано роз’яснення та консультації.

Здійснення прийому громадян у такий спосіб засвідчило правильність обраного формату роботи і необхідність його подальшої реалізації.

Проглядів матеріалу: 581 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 13.08.2014 | Комментарії (0)

    На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 04.08.2014 № 1/9-392 «Про Всеукраїнську акцію «Лист пораненому» просимо долучити учнів навчальних закладів області до участі в акції.

 Сьогодні десятки тисяч патріотів нашої держави знаходяться на передовій, захищаючи від терористів свободу, незалежність та територіальну цілісність України. На жаль, сотні з них отримали поранення і знаходяться на лікуванні у шпиталях та лікарнях. Всім їм, як ніколи, потрібна увага, добре слово, повага та любов не байдужих людей.

Міністерство освіти і науки України спільно з Міністерством оборони України розпочинає Всеукраїнську акцію «Лист пораненому».

Просимо сприяти участі дітей та учнівської молоді в акції та забезпечити передачу листів, малюнків, власних виробів, відвідання військовослужбовців, які отримали поранення внаслідок виконання бойових завдань в рамках проведення заходів антитерористичної операції та знаходяться на лікуванні, проходять реабілітацію у військових медичних закладах Міністерства оборони України.

Перелік військових медичних закладів -тисни тут

Проглядів матеріалу: 731 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 13.08.2014 | Комментарії (0)

Нова форма бланку звіту ЗНЗ-1Управління освіти Глибоцької РДА інформує, що у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України № 809 від 09.07.2014  року "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02 липня 2012 року № 766" (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 липня 2014 року за № 872/25649), внесено до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02 липня 2012 року № 766 «Про затвердження форм звітності з питань загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 липня 2012 року за № 1208/21520, такі зміни:

     1) у розділі I форми звітності № ЗНЗ-1 «Звіт денного загальноосвітнього навчального закладу»:

     після графи 8 доповнено графою 9 такого змісту: «з гр. 7 в інклюзивних класах».

     У зв’язку з цим графи 9-13 вважати відповідно графами 10-14;

     у графах 12, 13 цифру «9» замінено цифрами «10»;   

     слова та цифри «З рядків 01-03 граф 2 і 9» замінено словами та цифрами             «З рядків 01-03 граф 2 і 10»;

     слова та цифри «З рядка 15 граф 2 і 9» замінено словами та цифрами «З рядка 15 граф 2 і 10»;

     слова та цифри «З рядка 15 графи 9» замінено словами та цифрами «З рядка 15 графи 10»;

     слова та цифри «З рядка 15 графи 10» замінено словами та цифрами «З рядка 15 графи 11»;

     слова та цифри «з графи 10» замінено словами та цифрами «з графи 11»;

     слова та цифри «з графи 11» замінено словами та цифрами «з графи 12»;

     доповнено розділ словами та цифрами такого змісту:

      «У навчально-реабілітаційних центрах з рядка 15 графи 2, в інклюзивних класах з рядка 15 графи 9 кількість учнів: розумово відсталих (36) _____, сліпих (37) _____, зі зниженим зором (38) ____ , глухих (39) _____, зі зниженим слухом (40) _____, з порушенням опорно-рухового апарату (41) _____, з тяжкими порушеннями мовлення (42) _____, із затримкою психічного розвитку (43) ____, зі складними вадами розвитку (44) _______»;

    у рядку 18 розділу ІХ слова «Інших кабінетів» замінено словами «у т.ч. в яких використовується операційна система з відкритим кодом»;

     2) в Інструкції щодо заповнення форми звітності № ЗНЗ-1 «Звіт денного загальноосвітнього навчального закладу»:

     у розділі ІІІ:

     у пункті 3.8 слово і цифри «7 і 8» замінено цифрами «7-9»;

     у пункті 3.9 слова та цифру «за графою 9» замінено словами та цифрами «за графою 10»;

     у пункті 3.10 слова та цифри «Графи 10 і 11» замінено словами та цифрами «Графи 11 і 12»;

     у пункті 3.11 слова та цифри «У графі 13» замінено словами та цифрами «У графі 14»;

     у пункті 3.18 слово та цифру «графи 9» замінено словом та цифрами «графи 10»;

     у пункті 3.19 слово та цифри «графи 10» замінено словом та цифрами «графи 11»;

     у пункті 3.20 слова та цифри «граф 10 і 11» замінено словами та цифрами «граф 11 і 12»;

     доповнено розділ новим пунктом такого змісту:

     «3.23. Дані за рядками 36-44 наводять навчально-реабілітаційні центри про кількість дітей у них, а також загальноосвітні навчальні заклади, в яких організовані інклюзивні класи, про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку в цих класах.»;

     пункт 6.4 розділу VI викладено в такій редакції:

     «6.4. Рядок 15 заповнюють спеціальні загальноосвітні школи (школи-інтернати), спеціальні класи, організовані при денних загальноосвітніх навчальних закладах.

Новий бланк звіту ЗНЗ-1 та повний текст наказу Міністерства освіти і науки України можна викачати по посиланню: Тисни тут

Проглядів матеріалу: 2251 | Завантажив: освіта | Дата: 12.08.2014 | Комментарії (0)

  Кабінет Міністрів України вніс зміни до своєї постанови «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004 № 1591.

Добові норми харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку збільшено відповідно до реальних фізіологічних потреб дітей різного віку з урахуванням підвищеної фізичної активності.

Згідно з прийнятими змінами, норми харчування у закладах оздоровлення та відпочинку встановлюються, враховуючи такі критерії:

  • вік дитини(до 10 років включно та 11–17 років включно);
  • тип закладу (праці та відпочинку, наметові містечка; позаміські стаціонарні дитячі центри; заклади санаторного типу; табір з денним перебуванням).

Зазначено також, що норми харчування (кількість грамів споживання продуктів) та перелік продуктів залежатимуть від фізичних навантажень дітей у різних типах дитячих закладів. Енерговитрати дитини повинні покриватися достатнім енергозабезпеченням за рахунок адекватної кількості білків, жирів і вуглеводів, що і передбачено постановою.

Планується збільшити норми споживання м’яса, м’ясопродуктів та риби, а також свіжих овочів, фруктів та соків для дітей усіх вікових груп. Для дітей старшої вікової групи (11–17 років включно) збільшити норми споживання масла, круп, бобових та макаронних виробів.

Норми почнуть діяти з 1 січня 2015 року.

pedrada.com.ua

Проглядів матеріалу: 645 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 12.08.2014 | Комментарії (0)

Комунальна обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів «Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей» оголошує набір обдарованих учнів, які мають досягнення з вивчення тих чи інших предметів, певні здобутки у спорті, творчі здібності та діти соціально-незахищених категорій (діти з багатодітних та малозабезпечених сімей, діти-сироти, напівсироти, діти, позбавлені батьківського піклування) з Чернівецької області у 8, 9 та 10 класи на 2014/2015 навчальний рік.

У ліцеї створенні найсучасніші умови для успішного навчання та проживання учнів: просторі навчальні кабінети забезпечені мультимедійним обладнанням, комп'ютерні класи оснащені сучасною технікою.

Кімнати спального корпусу облаштовано необхідними меблями, доступом до мережі Інтернет. В закладі п’ятиразове харчування.

Прийом документів розпочнеться з 1 червня 2014 р. і триватиме до 30 серпня 2014 р. за адресою м. Чернівці, вул. Винниченка, 119.

Для вступу до ліцею необхідні наступні документи:

  • Заява батьків або осіб, які замінюють;
  • Копія свідоцтва про народження дитини;
  • Копія паспорта та ідентифікаційного коду одного з батьків;
  • Довідка про склад сім’ї;
  • Акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї;
  • Табель успішності;
  • Особова справа;
  • Фото 3х4 (2 штуки);
  • Документи, що підтверджують статус сім’ї;
  • Довідка про стан здоров’я (форма 086-У).

Додаткова інформація за телефонами: (0372) 521808; 52212; моб. 0996362376. м. Чернівці, вул. Винниченка, 119, електронна пошта: oblinter119@ukr.net

Проглядів матеріалу: 1796 | Завантажив: ToniaRMC | Дата: 11.08.2014 | Комментарії (0)

      21–23 жовтня 2014 р. у Київському Палаці дітей та юнацтва (вул. І. Мазепи, 13) відбудеться Шостий Міжнародний форум-презентація «Інноватика в сучасній освіті».

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.06.2014 № 605-р виставці «Інноватика в сучасній освіті» надано статус міжнародної та включено до переліку виставок, що проводяться в Україні в 2014 році.

 

 

Проглядів матеріалу: 542 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 11.08.2014 | Комментарії (0)

Під головуванням заступника Міністра – керівника апарату Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Григорія Семчука відбулася селекторна нарада.

У ній взяли участь заступник голови-керівник апарату Чернівецької обласної державної адміністрації Роман Марчук, директор Департаменту інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації Андрій Павлюк, заступник директора Департаменту фінансів обласної державної адміністрації Юрій Чобан, представники місцевих рад, комунальних підприємств та енергопостачальних компаній області.

Під час зібрання обговорено заходи, спрямовані на зменшення споживання природного газу теплопостачальними підприємствами на період опалювального сезону 2014/2015 років.

Розроблено наступні організаційні заходи: зниження температури теплоносія і відключення котелень у вихідні дні у загальноосвітніх навчальних закладах, перегляд температурного графіку котельні Південна-1 м.Чернівці на 105-70 Сº, жорстке дотримання оптимального горіння палива згідно режимних карт, недопущення витоків теплоносія з теплових мереж, виконання регулювання внутрішньобудинкових систем опалення м.Чернівці.

Заходами інвестиційної програми МКП «Чернівцітеплокомуненерго» передбачено переоснащення котелень міських, дитячих та навчальних закладів із заміною 25 котлів у м.Чернівці та переоснащення 2,04 км теплової мережі.

До технічних заходів також включено: виведення 1 котельні в м.Чернівці з експлуатації з переведенням споживачів на автономне опалення, встановлення регулятора температури повітря та економайзера в котельні КП «Новоселицька міська тепломережа» в м. Новоселиця.

«Заходи з переведення на альтернативні види палива будуть здійснені у 4 райцентрах, містах Новодністровськ та Чернівці, тобто на усіх 6 підприємствах теплокомуненергетики, а саме: заміна 7 застарілих газових котлів на 5 твердопаливних та 2 енергозберігаючі. Також заплановано встановлення 2 електрокотлів та впровадження технології електричного теплоакумуляційного обігріву шляхом будівництва 2 автономних котелень у м. Хотин», - зазначив заступник голови-керівник апарату обласної державної адміністрації Роман Марчук.

Також в області передбачені тимчасові антикризові заходи, впровадження яких потребує прийняття відповідних рішень та нормативних актів, а саме: збільшення до 7 тижнів тривалості зимових канікул у навчальних закладах за рахунок скорочення тривалості осінніх та весняних канікул та інтенсифікації навчального процесу; перенесення початку опалювального періоду 2014-2015 років на 01.11.2014 та його завершення 31.03.2015; зниження температури опалювальних приміщень на 2 градуси.

Загалом впровадження всіх заходів на загальну суму 23098,46 тис. грн. дасть змогу зменшити споживання природного газу на 9114,07 тис м. куб., або 19,76% від загального об’єму, спожитого за минулий опалювальний період. 

 

За матеріалами http://www.bukinfo.com.ua/show/news?lid=48766

Проглядів матеріалу: 1802 | Завантажив: освіта | Дата: 11.08.2014 | Комментарії (0)

DSCN9682     Хотинська фортеця посідає помітне місце в середньовічній європейській історії. Вона у свій час була однією з наймогутніших у Східній Європі, під її стінами не раз сходилися численні армії й вирішувалaся доля європейських народів.

Наші знання про минуле Хотинської фортеці значною мірою спираються на археологічні матеріали, які суттєво доповнюють дані писемних джерел. Особливо цінними є дані археології стосовно найдавніших періодів історії пам’ятки.

 Вже декілька років поспіль в археологічних роботах в Хотині, і в першу чергу на території фортеці, разом з професорами та студентами факультету історії, політології та міжнародних відносин ЧНУ ім. Юрія Федьковича, активну участь беруть гуртківці «Юні археологи» Глибоцького ЦТКСЕУМ на базі Опришенської ЗОШ.

DSCN9599Завдяки проведенню літнього оздоровчого наметового табору Глибоцьким ЦТКСЕУМ гуртківці мають нагоду практично закріпити набуті знання на протязі року під час навчання в гуртку, та відпочити на березі Дністра біля фортечних стін могутньої цитаделі.

Цього року археологічна експедиція ЧНУ ім. Юрія Федьковича проводила археологічні дослідження на території Хотинської фортеці. Так, розкопки здійснювалися безпосередньо в середині замку – цитаделі біля Північної та Ковальської веж. Тут було виявлено кам’яні мурування та численний цікавий матеріал нового часу: фрагменти керамічного посуду, кахель, бронзові та срібні монети, чавунні ядра і гранати, свинцеві кулі, скляні гранати, турецькі та козацькі люльки.

Останні виготовлені особливо старанно і часто мають клейма з арабськими ієрогліфами чи символами або ж покриті зеленою поливою. Особливо цікавий матеріал виявлено на території Нової фортеці поблизу церкви Олександра Невського.

Тут на глибині 1.7 – 2.8 м. виявлені культурні нашарування Трипільської та давньоруської культур. На цьому ж місці  зафіксовано християнське поховання XVII століття. Мета цьогорічних досліджень: ознайомлення та опанування студентів і учнів основних етапів процедури археологічних досліджень, а також науково рятівні роботи на тих ділянках фортеці, які в майбутньому мають переплануватись.

Гуртківці надали суттєву допомогу експедиції по виявленню нових археологічних артефактів.

Фортеця неохоче відкриває свої таємниці, але завдяки наполегливій праці все більше і більше білих плям з історії цитаделі поповнюються новими відомостями про будівництво та розвиток  в далекі  минулі часи. Кожні проведені експедиції вже на протязі багатьох років спонукають юних дослідників до нових пошуків і відкриттів. 

DSCN9566

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCN9617

DSCN9499

DSCN9585

Проглядів матеріалу: 591 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.08.2014 | Комментарії (0)

     11.08.2014р. з 14.00 до 17.00 год. в приміщенні управління освіти Глибоцької райдержадміністрації виїзний прийом громадян буде проводити

Палійчук Оксана Михайлівна – директор Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації.

Проглядів матеріалу: 621 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.08.2014 | Комментарії (0)

У шкільну програму з історії України внесуть зміни

   На сайті Міністерства освіти і науки України (МОН)  з’явилась інформація про повторне громадське обговорення програми з історії України для старших класів (перше обговорення відбулось у травні-червні 2014 року).

У МОН запропонували проект змін до шкільної програми для 10-11-х класів з історії України, який буде повторно винесено на розгляд Колегії Міністерства освіти і науки України для схвалення.

Пропозиції до проекту програми можна надсилати до 20 серпня 2014 року на адресу: r_yevtushenko@mon.gov.ua.

pedrada.com.ua

Проглядів матеріалу: 556 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 06.08.2014 | Комментарії (0)

  З метою вивчення читацьких інтересів користувачів дитячих бібліотек України (учнів 5–9 класів) було проведено опитування «Краща книга року — 2013».

Моніторинг проводили серед читачів та бібліотекарів Національної бібліотеки України для дітей, Кримської республіканської установи «Дитяча бібліотека ім. В.Орлова», центральних та міських бібліотек для дітей м. Києва та м. Севастополя, а також обласних, районних, міських та сільських бібліотек для дітей.

Серед респондентів 1400 учнів 5–9 класів (з-поміж них — 64% дівчат) та 570 бібліотекарів-експертів. Учні відповідали на такі запитання:

  • яка з прочитаних у 2013 році книжок справила на них найбільше враження;
  • яка книжка, на їхню думку, заслуговує на найвищу нагороду в номінації «Краща книга року – 2013».

До десятка книг, які у 2013 році найбільше вразили читачів дитячих бібліотек, увійшли як сучасні, так і класичні книжки, як українські, так і іноземні, а саме:

  • «Тореадори з Васюківки» Всеволода Нестайка (названо 31 раз);
  • «Робінзон Крузо» Даніеля Дефо (26);
  • «Гаррі Поттер» Джоан Ролінґ (23);
  • «Русалонька із 7-В» Марини Павленко (20);
  • «П’ятнадцятирічний капітан» Жуля Верна (17);
  • «Буба» Барбари Космовської (16);
  • «Біле Ікло» Джека Лондона (15);
  • «Айвенго» Вальтера Скотта (14).
  • «Ерагон» Крістофера Паоліні (13);
  • «Пригоди Тома Соєра» Марка Твена (10).

У списку найкращих книжок 2013 року опинилася перелічені вище та «Острів скарбів» Р. Л. Стівенсона (14 разів), «Мій друг Юрко Циркуль та інші» Валентина Бердта (12), «Дивовижні пригоди в лісовій школі» Всеволода Нестайка (11).

Проглядів матеріалу: 664 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 05.08.2014 | Комментарії (0)

Цифрове видавництво МЦФЕР регулярно проводить вебінари для фахівців дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів України. Адже наша мета — сприяти професійному зростанню освітянської спільноти. У цьому нам активно допомагають наші лектори — експерти у галузях дошкільної та шкільної освіти.

Хочемо повідомити Вам про низку вебінарів, що відбудуться у серпні-вересні цього року. Ми розуміємо, що наразі представникам освіти досить складно брати участь у освітніх заходах за додаткові кошти, тож усі анонсовані у цьому листі заходи відбудуться на безоплатній основі.

 

18 серпня — вебінар «Тарифікація-2014». Лектор Олена МОРЄВА має 40 років практичного досвіду роботи, зокрема в органах управління освітою, а також більше 1000 фахових публікацій у ЗМІ. Є постійним автором напрямів «МЦФЕР: Головбух» та «МЦФЕР: Освіта».

20 серпня — вебінар «Соціально-психологічна допомога в сучасному соціокультурному контексті». Лектори — провідні фахівці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України — Людмила ЛИТВИНЕНКО, керівник Кризового центру медико-психологічної допомоги; Людмила ЦАРЕНКО, фахівець Кризового центру медико-психологічної допомоги та Яна ОМЕЛЬЧЕНКО, дитячий психотерапевт.


28 серпня — вебінар «Формуємо майстерність вихователя щодо розвитку мовлення дошкільників». Лектори — Олена НИЗКОВСЬКА, методист вищої категорії сектору дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; Наталія ГАВРИШ, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти ЛНУ ім. Т. Шевченка, д-р пед. наук, професор.

16 вересня — вебінар «Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах: нормативно-правове забезпечення». Лектори — Світлана НЕРЯНОВА, головний спеціаліст сектору дошкільної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України; Олена ШВАЧОВА, методист вищої категорії Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

18 вересня — вебінар «Казкотерапія: розвиток позитивного образу Я дитини». Лектор — Ольга БАЙЄР, доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО, канд. психол. наук.


Ознайомитися докладніше з програмами вебінарів та умовами участі в них Ви можете на порталі освітян України «Педрада».

 

Проглядів матеріалу: 1159 | Завантажив: освіта | Дата: 04.08.2014 | Комментарії (0)

       Суспільно-політична ситуація та події останніх місяців, окупація Російською Федерацією Криму, збройні акції російських терористів у східних регіонах України обумовили тему Першого уроку 2014/2015 навчального    року – «Україна – єдина країна».

Метою Першого уроку є формування в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави.

Під час уроку мають бути реалізовані такі завдання:

ознайомити учнів з основними історичними подіями становлення державності України;

формувати відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу;

формувати готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни;

виховувати повагу до державних символів, шанобливе ставлення  до традицій українців та представників інших національностей, що населяють країну.

Форми і методи проведення Першого уроку можуть бути різноманітними і мають стати творчим доробком кожного педагога, але обирати їх слід  з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів. Глибшому та усвідомленому сприйняттю теми сприятиме відповідне оформлення місця проведення уроку: зображення державних символів, географічна карта України, портрети відомих українців, афоризми про патріотизм, боротьбу за свободу тощо.

Доцільними будуть наявність елементів державної символіки в одязі вчителя та учнів, як то жовто-блакитні стрічки, та використання національного вбрання, що підкреслить єдність народу України.

На урок можна запросити гостей – громадських, наукових, культурних діячів, представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, батьківської громади, відомих українців. Живе спілкування з гостями, зокрема, з людьми, які є гордістю України (певного регіону, міста), має велике виховне значення.

Основний зміст Першого уроку має бути спрямований на утвердження єдності України, нероздільності її території та народу, що її населяє. Важливо акцентувати увагу дітей на тому, що Крим і Донбас – це Україна, що люди, які мешкають на цих територіях, – громадяни України.

Під час проведення Першого уроку вчитель має сприяти усвідомленню учнями спільності інтересів усіх громадян держави в розбудові України, необхідності інтелектуального, творчого та фізичного розвитку кожної особистості задля розквіту держави в цілому, формуванню міжнаціональної толерантності.

На уроці доцільно звернутись до подій минулого та сьогодення, що засвідчили прагнення українського народу до вільного, щасливого, заможного життя: існування могутньої Київської держави Володимира Великого, Ярослава Мудрого, створення першої християнської республіки в Європі – Запорізької Січі, започаткування власної державності в Українській Народній Республіці, проголошення в 1991 році незалежності України, прояву громадянської активності під час Помаранчевої революції 2004 року, і, звичайно, Революції гідності, що призвела до політичних та суспільних змін в Україні, подвигу українських військових та добровольців у боротьбі із російськими бойовиками, які тероризують східні регіони України.

У цей момент уроку доцільно оголосити хвилину мовчання з метою вшанування пам’яті Героїв Небесної сотні, воїнів та інших загиблих у боротьбі за свободу, цілісність та єдність нашої держави.

Вчитель має акцентувати увагу на тому, що патріотизм – це звичайний стан повсякденного життя людини, який виявляється не тільки під час надзвичайних ситуацій. Важливо, щоб учні ідентифікували себе з українським народом, прагнули жити в Україні, розуміли необхідність дотримання конституційних та правових норм, володіння державною мовою, шанобливого ставлення до історії, культури та традицій українського народу.

При підготовці до Першого уроку для учнів початкової та основної школи рекомендуємо використовувати методичні матеріали, розроблені Черкаським та Рівненським обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти. Зазначені матеріали розміщено на сайтах Міністерства освіти і науки України (www.mon.gov.ua), Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (www.iitzo.gov.ua).

Заступник Міністра                                                                  Павло Полянський

Проглядів матеріалу: 1284 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 01.08.2014 | Комментарії (0)

    1 серпня о 12.00 год. завершується прийом заяв від абітурієнтів на вступ до вищих навчальних закладів, крім ВНЗ Донецької та Луганської областей, в яких прийом заяв закінчиться о 12.00 год. 15 вересня (для тих, хто не проходить співбесіду, творчі конкурси, складає вступні екзамени).

Всього станом на 09.00 год. 31 липня в Єдиній державній електронній базі з питань освіти за освітньо-кваліфікаційними рівнями молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста, магістра зареєстровано 2 039 414 заяв.

Рейтинг ВНЗ за кількістю поданих заяв (за освітньо-кваліфікаційними рівнями  молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста, магістра):

1. Львівський національний університет імені Івана Франка – 57 624 заяви

2. Київський національний університет імені Тараса Шевченка – 55 284 заяви

3. Національний університет «Львівська політехніка» – 52 981 заява

4. Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» -  49 643 заяви

5. Національний авіаційний університет – 43 142 заяви

6. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова – 36 776 заяв

7. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара – 34 995 заяв

8. Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна – 30 102 заяви

9. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича – 27 468 заяв

10. Київський національний торговельно-економічний університет – 27 420 заяв

Проглядів матеріалу: 700 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 01.08.2014 | Комментарії (0)

    Міністерство освіти і науки України у контексті нових викликів, що постали перед країною, рекомендувало педагогічним працівникам переглянути практику виховної роботи та захисту дітей у навчальних закладах. 

Зокрема, йдеться про те, що 2014/2015 навчальний рік є особливим з точки зору ведення виховної роботи: є діти, які загинули на Майдані, були поранені у збройних сутичках на Сході України, через соціально-політичну кризу втратили батьків.

Педагоги і психологи  можуть зробити багато для того, щоб заспокоїти учнів і допомогти їм адекватно ставитися до подій. Постійний контакт із вчителями та друзями допоможе дітям відновити відчуття безпеки. У такі часи відданість, співчуття та навички вчителя стають особливо важливими та потрібними.

Не завжди доречно радити дітям "забути про це". Дорослим необхідно бути завжди  готовими  до діалогу зі своїми учнями – вони повинні відчувати, що вчителі готові їх вислухати, допомогти проаналізувати відчуття та досвід.

Цьогоріч потрібно бути готовими до  непростих запитань з боку учнів,  дітям  важливо почути відповіді на їхні "чому?". Діти  мають безпосередній стосунок до того, що відбувається в країні: їхні батьки мобілізовані й застосовують зброю, працюють волонтерами. Варто надавати дітям чіткі пояснення зрозумілою їм мовою, не давати нездійсненних обіцянок, але потрібно розповідати учням, що держава і громадянське суспільство роблять усе можливе для відновлення миру та порядку в країні, відбиття зовнішньої агресії проти України.

Більш детально з рекомендаціями можна ознайомитися у листі МОН «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році» від 25.07.2014 № 1/9-376

Проглядів матеріалу: 700 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 30.07.2014 | Комментарії (0)

    У Чернівецькій області завершилась ІІ табірна зміна в спортивно-оздоровчому таборі «Буковинка», який розташований у прекрасному селі Репуженці, Заставнівського району. Цього року тут оздоровились 104 учні-спортсмени з Глибоцької ДЮСШ. I зміна тривала з 14.06.2014р. по 04.07.2014р., де оздоровилося 42 учні Глибоцької ДЮСШ, а у ІI зміні, яка розпочала роботу 07.07.2014р. і тривала  до 27.07.2014 р., оздоровилося 62 учні. Багато дітей вже неодноразово оздоровлюються в таборі зі своїми друзями, спортсменами.

Кожний день табору розпочинається з ранкової зарядки, діти залюбки беруть участь в різноманітних культурно-розважальних заходах, спортивних змаганнях. Проводяться дворазові тренування з обраного виду спорту, групові та індивідуальні заняття з психологом. Можливість побути на свіжому повітрі, поплавати у водах річки Дністер, повноцінне харчування додає кожному учневі сил та наснаги.

Проглядів матеріалу: 1033 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 28.07.2014 | Комментарії (0)

   У Міністерстві освіти і науки України (МОН) за участі заступника міністра освіти Павла Полянського, книговидавців та експертів  було обговорено питання функціонування електронного порталу, що має дати змогу вчителям самостійно обирати підручники для навчання.

Одним із головних принципів електронного порталу є максимально спрощена процедура замовлення підручника. Електронні версії підручників будуть загальнодоступними . На сайті  можна буде ознайомитися зі змістом усіх підручників та обрати один із них для наступного навчального року. Кожна школа повинна буде зареєструватися на порталі для того, щоб замовити підручники, а також отримати доступ до електронних версій обраних підручників.

Інструкції для користування порталом будуть підготовлені до 15 серпня. А вже наприкінці серпня педагоги зможуть перевірити його роботу в тестовому режимі. Окрім того, разом із МОН робоча група продовжує роботу над проектом положення про відбір підручників (4-х і 7-х класів) для порталу та над технічними вимогами до процедури веб-замовлення.

За матеріалами : pedrada.com.ua

Проглядів матеріалу: 669 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 25.07.2014 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024