Середа, 08.05.2024, 18:33















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » Архів новин
« 1 2 ... 311 312 313 314 315 ... 351 352 »

   За статистикою до депресивних станів схильні 40% дітей у перехідний віковий період. Канадськими вченими на чолі з Кетрін Себістон було проведено опитування 850 підлітків у віці 12-17 років. Запитували, чи займаються вони такими видами спорту, як баскетбол, футбол, легка атлетика, гімнастика, боротьба.

Під час дослідження було виявлено, що ті учні, які активно займалися спортом, практично не мали схильності до депресії та стресу.

Спортивні навантаження сприяють зміцненню психічного здоров’я, виробленню серотоніна, який підвищує настрій. Це сприяє природному позбавленню від тривоги і депресії. Важливо, що спорт допомагає не лише підліткам, а й дорослим людям подолати пригнічений настрій і хронічну астенію.

За матеріалами сайту: pedrada.com.ua

Проглядів матеріалу: 714 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 24.07.2014 | Комментарії (0)

   22 липня 2014 року, директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Оксана Палійчук зустрілася з буковинськими засобами масової інформації щодо питання про проведення тижневих лінійок та викладання предметів морально-духовного спрямування в навчальних закладах області, а також про педагогічних працівників пенсійного віку.

Як повідомила Оксана Михайлівна, з метою виховання в учнівської молоді поваги до Конституції, Державного Прапора, Герба та Гімну України наказом Департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації від 13.06.2014 № 498 рекомендовано щотижневе проведення шкільних організаційних лінійок на початку та на завершення навчального тижня.

«На лінійках обов’язково у понеділок здійснюється підняття Державного прапора з виконанням Державного Гімну України, у п’ятницю – опускання Прапора і виконання Гімну. Під час проведення лінійок керівники навчального закладу, представники учнівського самоврядування оголошують план роботи навчального закладу на тиждень, по завершенню – підводять підсумки всієї роботи.

Одним з елементів лінійки може бути проведення спільної молитви, про що протягом останніх років неодноразово зверталися з пропозицією до органів управління освітою батьки та представники громадських організацій. Молитва – важливий елемент духовного життя віруючої людини, яка має потужний морально-виховний, об’єднуючий потенціал, здійснює позитивний вплив на емоційно-вольову сферу людини. Молитва повинна бути спільною для представників усієї шкільної громадськості. Тому, найкращим варіантом є Молитва за Україну, так званий "духовний гімн" України («Боже Великий, Єдиний, нам Україну храни», сл. О. Кониського, муз. М. Лисенка). Текст молитви – слова-прохання благословення у Всевишнього, подяки Всевишньому, які можуть бути складені під керівництвом педагогів і самими дітьми («Боже, благослови у здоров’ї, мирі та злагоді здобувати знання»). Звичайно, до запровадження виконання молитви на лінійках учнів потрібно підготувати. Підкреслюю, що проведення спільної молитви може бути започатковане тільки за згодою батьківської та педагогічної громадськості», – наголосила керівник освітньої галузі краю.

Щодо викладання предметів морально-духовного спрямування, директор Департаменту зауважила, що «Стан духовної культури і моралі суспільства як у цілому світі, так і в Україні, викликає занепокоєння. Корозія усталених духовних цінностей стала наслідком прагматизації життя, пропаганди насилля, нехтування правовими, моральними, соціальними нормами і виросла до масштабів глобальної соціальної проблеми.

Відсутність у частини молоді навичок конструктивного спілкування, загальних принципів розуміння сутності найпростіших соціальних процесів і явищ призводить до конфліктів, стресових ситуацій, неадекватної соціальної поведінки і, як наслідок, до «втечі від реальності» в алкоголізм, наркоманію, віртуальне комп’ютерне середовище».

Оксана Палійчук розповіла про результати опитування учнівської молоді та керівників навчальних закладів в Україні, що проведено у 2010 році в межах міжнародного проекту – «Здоров’я та поведінкові орієнтації учнівської молоді України». Вони свідчать про те, що:

- досвід куріння цигарок мають від 20% до майже 78% опитаних (залежно від їхнього віку і місця навчання), пробували хоча б коли-небудь курити 55% опитаних хлопців і 41 % дівчат, перші спроби куріння серед хлопців найчастіше відбувалися в 11-річному віці, рідше – у молодшому віці, серед 7-8% опитаних перші спроби курити зробили в 13-15 років, 11 % учнівської молоді курять щодня, а 4% - хоча б раз на тиждень;

- 46% респондентів вживали алкоголь протягом останнього місяця перед опитуванням ( 48 % - серед хлопців, 45% - серед дівчат );

- досвід вживання марихуани або гашишу у своєму житті мали 16 % учнівської молоді віком 15-17 років ( 24 % - серед хлопців, 9 % - серед дівчат ), за останні 12 місяців вживали наркотичні речовини 8 % опитаних ( 14 %- серед хлопців, 4 % - серед дівчат);

- 38 % учнівської молоді щонайменше раз на рік брали участь у бійках, 32% - зверталися до медиків із травмами, майже 42% не рідше одного разу на 2 місяці потерпали від образ і 47 % ображали інших учнів/студентів свого навчального закладу;

- 42 % опитаної учнівської молоді віком 15-17 років мають досвід статевого життя ( 55% серед хлопців, 31 % серед дівчат ), від 7 до 15 % підлітків (залежно від місця навчання ) вступали в статеві стосунки до 15 років.

«Соціальні умови, що продукують меркантильність і цинізм, сприяють деформації системи цінностей у досить значної частини населення України. Знецінюється одвічне: любов, сім’я, культурні цінності, а гіпертрофується матеріальне та культивуються особисті потреби і задоволення. Зниження рівня суспільної та особистої моралі, сприйняття молоддю гедоністичних установок, ранній початок статевого життя ведуть до формування особистості, яка не здатна створити міцну сім’ю, народити і відповідально виховати дітей. Це веде до поглиблення демографічної кризи.

Серйозну проблему складає інститут сучасної сім’ї (за останніми даними Державної служби статистики в Україні, 61 % шлюбів розпадається). Діти, які виростають у неблагополучних сім’ях або без достатньої уваги з боку батьків, відрізняються недостатньою соціальною зрілістю, агресивністю, можуть не сприйматися однолітками, що ускладнює їхній особистісний розвиток.

Сучасна психолого-педагогічна наука вважає джерелом мотивації вчинків людини та її поведінки – ієрархію внутрішніх цінностей. У психічно здорової людини ця система має три рівні, на нижчому – особисті та матеріальні цінності (власні потреби, задоволення), на другому ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 951 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 23.07.2014 | Комментарії (0)

Атестація по-новому      Міністерство освіти і науки України оприлюднило на офіційному веб-сайті проект Концепції Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, навчально-виховних комплексів та об’єднань.

Робоча група за участю педагогічних працівників, науковців, представників громадськості та органів управління освітою розробила Проект Концепції.

Проект Концепції є попереднім етапом підготовки відповідного наказу Міністерстві освіти і науки України, яким будуть визначені нові підходи до урегулювання державної атестації вищевказаних навчальних закладів, — зазначають у МОН.

Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту можна надсилати до 10 вересня 2014 р. на електронну адресу: dsm1@ukr.net.

Проглядів матеріалу: 725 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.07.2014 | Комментарії (0)

     Міністерство освіти і науки запрошує громадськість до обговорення нової редакції навчальних програм з історії України та всесвітньої історії для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Про це йдеться у повідомленні прес-служби МОН.
В освітньому відомстві зазначають, що пропозиції щодо внесення змін до програм з історії були внесені за наслідками проведеної експертизи навчальних програм з історії України та всесвітньої історії.
До експертизи були долучені вчителі, методисти та науковці. У Міносвіти наголошують, що до узагальненого варіанту нової редакції навчальних програм включено ті пропозиції, що були підтримані більшістю експертів у ході громадського обговорення.
З новою редакцією навчальних програм з історії України та всесвітньої історії для 5-9 класів можна ознайомитися за наступним посиланням.
Пропозиції необхідно надсилати до 10 вересня 2014 року на адресу: r_yevtushenko@mon.gov.ua.
У Міністерстві освіти і науки також повідомили про завершення громадського обговорення змін до нині чинних програм з історії України для 10-11 класів. Зміни будуть винесені на затвердження Колегією МОН.

За інформацією сайту osvita.ua
 
 
Проглядів матеріалу: 679 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 15.07.2014 | Комментарії (0)

    Вже 17-ий раз скликав нещодавно туристів-краєзнавців наметовий дитячий табір «Райдуга»,який є структурним підрозділом Глибоцького центру туризму й краєзнавства. 178 вихованців гуртків та 36 педагогів з різних навчальних закладів району з′їхалися в село Просокиряни, щоб максимально корисно й цікаво відпочити, оздоровитись, зреалізувати свої інтереси та пізнавальну активність.
Цьогорічна табірна зміна має приємну і значущу особливість,Ще навесні директор Глибоцького ЦТКСЕУМ Дудка А.П. запросив на літній відпочинок групу туристів-краєзнавців з Херсонської області, а саме׃ з Чаплинського та Голопристанського районів,що межують з Кримом.
І вони приїхали й долучилися до буковинців,щоб цілюща енергетика та барви карпатського літа оздоровили їх, наповнила їхні серця незабутніми спогадами та романтичним пізнанням нового.
Тому особливо яскравим,святковим було урочисте відкриття табірної зміни 30 червня.Значимість цього заходу підсилювала участь представників місцевої влади.Це голова Глибоцької районної ради Григорій Ванзуряк,начальник управління освіти Глибоцької райдержадміністрації Василь Швець, голова райкому профспілки працівників освіти Глибоцького району Світлана Лазурко, начальник відділу у справах сім′ї, молоді й спорту Ольга Сабран Глибоцької райдержадміністрації.
Учасники табірної зміни отримали благословення від настоятеля Глибоцького храму рівноапостольної княгині Ольги отця Романа Грищука.
Всі запрошені гості виступили з вітаннями, вручили багатьом керівникам гуртків грамоти Українського Державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді за перші місця в різних Всеукраїнських конкурсах,експедиціях.
Цікавим і приємним моментом на урочистій лінійці було вручення Георгієм Ванзуряком та Василем Швецем 35 навчальним закладам району туристичних наметів.Це результат проекту «Шкільний намет»,який започаткували 8 років тому управління освіти Глибоцької райдержадміністрації та Глибоцький ЦТКСЕУМ. На даний час всі навчальні заклади освіти району мають намети і це дасть можливість учням та педагогам активізувати туристичні подорожі,походи,експедиції,які є важливими факторами ідейно-морального,фізичного,естетичного й патріотичного виховання учнівської молоді.
У ході проведення святкового заходу на відкритті табірної зміни лунали патріотичні й туристські пісні,які підсилювали позитивну енергетику та емоційний настрій присутніх.Звучали пісні «Ми українці» у виконанні Мар′яни Мицак, «Перевал» у виконанні учасників гуртка «Самодіяльна й туристська пісня».А учні Глибоцького ліцею майстерно й яскраво з Державним Прапором України виконали музичну композицію «Діти України».Про любов до рідного краю,про «чуття єдиної родини» співала в своїх піснях румунською мовою талановита Крістіна Величко з Опришенської школи, що особливо вразило гостей з Херсонщини.
Важливим,цікавим фактом в ході урочистої лінійки було представлення наших Херсонських друзів.Два керівники та 12 дітей вийшли на середину майданчика і наші діти й педагоги вітали їх бурхливими, щирими оплесками та словами «Україна Єдина».Про своє ставлення до них,сердечне тепло сказали в поетичній формі сценарію ведучі заходу Мар′яна Мицак та Володимир Романюк׃
Гостей Буковина сьогодні стрічає,
Які завітали з Херсонського краю.
Тож просимо щиро до нас у Карпати,
Щоб друзів знайти і разом мандрувати.
На вас вже чекають туристські стежки,
Хай будуть легкими для вас рюкзаки.
А дружба міцною,на довгий час,
Щоб ви ще не раз приїжджали до нас.
Відтак наші дівчата у барвистих вишиванках подарували всім учасникам Херсонської групи, пам′ятні буковинські сувеніри,книги про наш край,буклети про позашкільний заклад та сфотографувалися разом на згадку.
У своєму виступі один з керівників групи Володимир Ліфінцев сказав, що в них надзвичайно приємні перші враження про Буковину та її людей.Їх також зачарувала дивовижна природа нашого краю.Вони вдячні Глибоцькому Центру за цікаву екскурсію по місту Чернівці,за ознайомлення з унікальним Опришенським музеєм археології та етнографії ім..М.Гакіана.
Варто відзначити,що за перші дні,проведені в таборі, херсонські друзі відзначали, що їм тут все подобається,все цікаво, є створені всі умови для повноцінного відпочинку й оздоровлення.Це, насамперед, упорядкована територія табору серед мальовничої природи та біля озера.Це і спортивні майданчики, різноманітні виставки фотогазет,конкурси,ігри,спортивно-туристичні змагання, майстер-класи.
А попереду буде ще більше вражень, емоцій та відкриттів,адже через 3 дні перебування дітей в таборі 15 груп вирушили в туристські подорожі. Група з Херсонщини мандруватиме разом з вихованцями Михайлівської НВК та їх педагогом Василем Гушулом та інструктором Дмитром Лупуляком. Їх маршрут пролягає по Рахівських Альпах та Чорногорії- найвищих масивах Українських Карпат.І постануть гори перед дітьми у всій величі, красі й неповторності. 
Безперечно, що розкішна природа, спілкування з друзями і пісні біля туристичної ватри ,зроблять дітей фізично сильнішими духовно й моральними багатшими і добрішими.
У таборі настало затишшя, але не надовго.Після подорожей знову всі разом зберуться в «Райдузі» вируватиме життя в цьому дитячому просторі активного відпоч ... Читати далі - тисни тут
Проглядів матеріалу: 710 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 15.07.2014 | Комментарії (0)

  Саме за таким принципом відпочивають вихованці Глибоцького центру туризму та краєзнавства. Літні канікули тільки-но в розпалі, а юні туристи вже втигли активно, цікаво й корисно відпочити, і не будь-як, а досить активно.

З 7 по 20 червня в мальовничому місті Вижниця на території пансіонату «Черемош» Чернівецьким обласним центром туризму та краєзнавства було зорганізовано туристсько-краєзнавчий наметовий табір «Мандрівник Буковини» для вихованців позашкільних навчальних закладів Чернівецької області. З Глибоцького району в таборі мали змогу оздоровитись 18 учнів.

У програмі наметового табору було проведено обласні змагання з пішохідного туризму серед учнівської молоді Чернівецької області (молодша група), обласний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») та 11-ий збір-змагання «Школа безпеки». Тому юним туристам-краєзнавцям було ніколи нудьгувати.

На етапах військово-патріотичної гри «Джура» учасники демонстрували вміння зі стройової підготовки, знання історії і традицій українського  козацтва, брали участь у командній інтелектуально-екстремальній грі з елементами орієнтування «Пластун», представляли звіти про діяльність козацьких роїв. Представники Глибоцького району в нелегкій боротьбі вибороли почесне друге місце.

Обласні змагання з пішохідного туризму серед учнівської молоді Чернівецької області для молодшої вікової групи відбувались на дистанціях ІІ класу: «Смуга перешкод» (особисто-командна) та «Контрольно-туристський маршрут». І тут наші спортсмени не відставали. Рухаючись на нелегкій дистанції довжиною в 5 км. по гірських просторах Вижниччини, юні туристи посіли ІІІ місце, що в загальному підсумку змагань з пішохідного туризму дало їм можливість завершити трійку лідерів та здобути загальнокомандне ІІІ місце.

Всі учасники табірної зміни залишились задоволеними, адже кожен з них зробив свій посильний вклад в успішні результати Глибоцької команди.

Не встигнувши розпакувати рюкзаки, туристи Глибоччини вирушили шукати нових пригод. Вже традиційним для туристів-краєзнавців став відпочинок в профільному пересувному туристсько-виховному оздоровчому наметовому таборі «Райдуга». Особливістю табору та його родзинкою є туристські спортивні походи, які здійснюються учасниками табору під пильним керівництвом інструкторів.

Так, цьогоріч, учні Червонодібровського НВК, Тарашанської та Глибоцької ЗОШ вирушили в пішохідний похід ІІІ ступеня складності по одному з найцікавіших та найскладніших масивів Українських Карпат – Горганах.

Розпочався маршрут з села Микуличин та пролягав в напрямку хребта Явірник. В перший день погода була похмура – тому учасникам походу не вдалося одразу побачити, що за випробування їх чекало попереду. Підйом на Явірник виявився водночас складним і цікавим, адже рухатись по величезних брилах каменю та через жереп дуже складно і незвично. З полонини Новобудови почалась нова цікава ділянка маршруту г.Довбушанка та г.Ведмежик. Вся ця ділянка проходить по території природного заповідника Горгани – і саме тут природа збереглася у всій своїй красі та неповторності.

Частина маршруту проходила по старому чесько-польському кордоні, що зараз розділяє території Івано-Франківської та Закарпатської областей. На схилах гори Братківська учасникам довелось перечекати грозу, і тільки тоді рухатись далі далі. І ось вона - вершина г.Братківська –  остання вершина на нашому маршруті.

Далі на учасників чекав спуск до витоків річки Чорна Тиса, де з маленького джерельця набирає своєї сили потужна гірська річка Чорна Тиса та від’їзд додому з смт.Ясиня. Як би там не було, але все одно дуже приємно було спускатись з гір втомленими, трохи брудними, але з щасливими обличчями.

Трохи сумно думати про те, що про гори залишаться тільки спогади. Насправді все побачене нереально описати словами, варто просто хоча б раз побувати в горах!

В підсумку загальна протяжність 8-денної подорожі склала 75 км.

Восени всі будуть розповідати про свої літні пригоди: про поїздки в табори відпочинку, на моря, в санаторії. Наші юні туристи з гордістю будуть ділитися своїми враженнями: бо ж  вони ще одне літо провели активно, в русі і праці. І саме такий активний відпочинок є запорукою здоров’я, зарядом енергії та адреналіну. А здорове дитинство - це національне багатство країни. Від цього залежить здоров'я наступних поколінь.

Своїми враженнями про літні канікули ділиться Владислав Цвік вихованець гуртка «Пішохідний туризм»: «Щоліта я відпочиваю в таборі «Райдуга» Глибоцького центру туризму і краєзнавства. Особливо мені тут подобається подорожі в Карпати. Адже я маю прекрасну можливість відчути красу природи, активно відпочити, дізнатися багато нового, поспілкуватися з друзями. Важливим для мене в туристичних походах є прагнення зміцнити, загартувати своє здоров’я, вдосконалитись фізично, навчитись в різних екстремальних ситуаціях проявляти витримку, кмітливість, силу волі, уміння швидко прийняти правильне рішення. Також у мене та моїх друзів виробляються навички бережного, дбайливого ставлення до природи. Я в поході глибше усвідомлюю, що це наша рідна земля, яку треба любити й берегти».

 

Руслан Щур

заступник директора Глибоцького ЦТКСЕУМ,

керівник групи

... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 882 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 15.07.2014 | Комментарії (0)

   11 липня розпочали роботу приймальні комісії вищих навчальних закладів. Строки прийому заяв та документів на навчання до ВНЗ І-ІУ р.а. за вечірньою і заочною формами навчання визначаються Правилами прийому, тривалість прийому документів – не більше одного місяця. Зарахування проводиться не пізніше ніж через 15 днів після завершення прийому заяв та документів.

При вступі на навчання до ВНЗ І-ІУ р.а. за освітньо-кваліфікаційними рівнями молодшого спеціаліста, а також бакалавра, вступник може подати заяву в паперовій або в електронній формі не більше ніж до п’яти вищих навчальних закладів України та не більше ніж на три напрями підготовки (спеціальності) у кожному з них.

Заяви, подані на певний напрям підготовки (спеціальність) до одного ВНЗ І-ІУ р.а. за різними формами навчання, вважаються фактом подання однієї заяви.

Кількість вузів та напрямів підготовки (спеціальностей) для осіб, які вступають до ВНЗ ІІІ-ІУ р.а. на навчання за ОКР спеціаліста чи магістра, не обмежена.

Факт кожного подання заяви в паперовому вигляді (із зазначенням того, оригінали чи копії документів додані до заяви) реєструється уповноваженою особою приймальної комісії у Єдиній державній електронній базі з питань освіти безпосередньо під час прийняття заяви.

Заяви в електронному вигляді мають право подати вступники до         ВНЗ І-ІУ р.а., які бажають взяти участь у конкурсному відборі на основі атестата про повну загальну середню освіту, сертифіката (сертифікатів) зовнішнього незалежного оцінювання з конкурсних предметів.

Вступники мають право подавати до ВНЗ І-ІУ р.а. сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання, виданий у 2014 році, або сертифікати чи їх дублікати, видані у 2008-2013 рр.

Вступники подають до ВНЗ І-ІУ р.а.  сертифікати з кількістю балів:

-для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста – не нижче 124 балів з конкурсних предметів;

-для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарно-медичного спрямувань) – не нижче 124 балів з непрофільних конкурсних предметів та не нижче 140 балів з профільних конкурсних предметів.Вищий навчальний заклад на окремі напрями (спеціальності) може встановити вищу кількість балів сертифіката з профільних загальноосвітніх предметів, з якими вступник допускається до участі у конкурсному відборі, для зарахування на навчання.

У випадку, якщо кількість балів з одного з непрофільних конкурсних предметів, визначених Правилами прийому, становить нижче 124 балів, а профільним предметом є творчий конкурс, особа не допускається до участі у конкурсному відборі.

Вищий навчальний заклад за рішенням приймальної комісії допускає до участі у конкурсному відборі для вступу на навчання вступника, який має кількість балів з одного з непрофільних конкурсних предметів, визначених Правилами прийому, нижче 124 балів, за умови, якщо кількість балів з профільного конкурсного предмета становить не нижче 170 балів.

Внесений до Єдиної державної електронної бази з питань освіти за        12-бальною шкалою середній бал  автоматично переводиться не у 200-бальну, як було у минулих вступних кампаніях, а у 60-бальну шкалу з використанням коефіцієнта «5» за таблицею відповідності середнього бала документа про повну загальну середню освіту.

У разі відсутності у вступника до ВНЗ ІІІ-ІУ р.а. додатка до диплома в друкованому вигляді під час подання заяви для здобуття ОКР спеціаліста або магістра відомості про цей додаток  (його змістову частину) приймальна комісія отримує з Єдиної бази.

Факт ознайомлення вступника до ВНЗ І-ІУ р.а. з Правилами прийому, наявною ліцензією і сертифікатом про акредитацію відповідного напряму підготовки (спеціальності), а також факт наявності чи відсутності підстав для вступу поза конкурсом фіксується в заяві вступника і підтверджується його особистим підписом при поданні заяви у паперовій формі.

Інформація про осіб, які є призерами IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, вноситься Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки до Єдиної державної електронної бази з питань освіти до 1 липня.

Величина додатково нарахованих балів встановлюється:

- особам, нагородженим дипломами I ступеня, – 50 балів;

- особам, нагородженим дипломами IІ ступеня, – 40 балів;

- особам, нагородженим дипломами IІІ ступеня, – 30 балів.

Чемпіонам та призерам (особам, які посіли І–ІІІ місце і вступають на напрям підготовки «Спорт») чемпіонатів України, проведених протягом двох останніх років, додатково нараховуються бали:

- чемпіонам України – 50 балів;

- особам, які посіли ІІ місце на чемпіонаті України –  40 балів;

- особам, які посіли ІІІ місце на чемпіонаті України – 30 балів.

Наказом Міністерства освіти і науки України від 09.07.2014 р. № 808 затверджено розподіл обсягу державного замовлення на 2014 рік.   Проте, обсяг державного замовлення у межах ліцензійного обсягу у процесі доведення до вищих навчальних закладів.
У 2013 році згідно ліцензованого обсягу було зараховано 15219 студентів, з них 11 462 – ВНЗ ІІІ-IV р.а. та 3757 – І-ІІ р.а. На контрактній основі – 9402 студентів, з них 7605 ... Читати далі - тисни тут
Проглядів матеріалу: 762 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 11.07.2014 | Комментарії (0)

    Інтернет - це зручна, популярна та корисна можливість для навчання та розваги, але він несе в собі багато небезпек для дітей і підлітків. Про це говорять всі батьки, у тому числі й зіркові. Переможниця третього сезону шоу «Х-Factor» Аїда Ніколайчук, у якої підростає 11-річний син Максим, каже: «Я дуже турбуюся за сина, коли я далеко від будинку на гастролях або на зйомках. Але, ми вже давно обговорили правила поведінки в інтернеті, які дуже спрощують життя. Крім того, я довіряю програмами Батьківського контролю, в яких можна скласти список недоступних дитині сайтів і максимально убезпечити його доступ в мережу ».

Для того, щоб кожна дитина знала ці прості правила, з січня 2014 року в Україні проходить великий навчально-пізнавальний соціальний проект «Безпечний інтернет» за ініціативи провайдера Домашній телеком. Зоряні експерти проекту Аїда Ніколайчук, Геннадій Попенко та Дядя Жора (Вадим Мічковський) склали список правил безпечного користування інтернетом для дітей і підлітків, якими користуються самі і рекомендують іншим.

Батько двох доньок шоумен Дядя Жора (Вадим Мічковський) хвилюється, щоб деякі сайти непристойного змісту не стали «неприємним відкриттям» для Устини та Уляни. «Подібного роду речі і так дуже поширені в сучасному світі - навіщо посилювати ще більше? Більшість дітей вже в ранньому віці користуються смартфонами і планшетами. Головне - постійний контроль за дитиною в інтернеті. Потрібно спостерігати і реагувати, з ким дружить дитина в соцмережах, що там пише, на які сайти заходить. А крім того - постійно проводити бесіди, щоб дитина не боялася і не ховалася, а сама розуміла, що добре в інтернеті, а що погано », - говорить зірковий експерт. Солідарний з ним і відомий шоумен і телеведучий Геннадій Попенко. Він уже переживає за майбутнє навчання своєї дочки Богдани, а їй ще не виповнилося й трьох років. «Донька вже активно використовує планшет і ноутбук, дивиться на ньому мультики, грає в ігри. Пройде зовсім небагато часу - і вона почне активно користуватися інтернетом. І треба подумати, як їй пояснювати, що не всі сайти в мережі розміщують інформацію, яку можна скачати легально, а на деяких сайтах є те, чого краще не бачити до певного віку ».

Отже, які правила поведінки в мережі слід пояснити дитині, перш ніж залишити її наодинці зі всесвітньою павутиною?

Правило перше. Ввічливість в спілкуванні важлива в мережі не менше, ніж в реальному житті.

Правило друге. Копіювання та поширення чужих текстів - незаконно. Варто з повагою ставитися до авторського права.

Правило третє. Інформація про сім'ю, про місце вашого проживання, будь-які контакти, а також все, що пов'язано з вашим фінансовим становищем - це закрита інформація, яку не слід поширювати.

Правило четверте. Необхідно пояснити дитині, що будь-яка людина в інтернеті може з легкістю видавати себе за іншу особу. І це несе в собі величезну небезпеку. Ні в якому разі не можна зустрічатися з незнайомими людьми, навіть якщо ви давно спілкуєтеся.

Правило п'яте. Вартість відправки sms на різні портали дуже відрізняється, тому, перш за все, варто порадитися з батьками.

Правило шосте. Послуги в інтернеті не завжди безкоштовні. Не можна скачувати піратські фільми, музику або книги. Найбільш безпечний спосіб отримати нову інформацію - це користуватися ліцензійним контентом в мережі.

Правило сьоме. Поясніть дитині, що інтернет - це необхідний інструмент пізнання в сучасних умовах, і якщо їй щось не зрозуміло, то ви з радістю допоможете.

Відзначимо також, що одним з найефективніших методів захисту дитини в мережі є Батьківський контроль. Таку функцію надає відомий в Україні інтернет-провайдер «Домашній Телеком» від оператора «Датагруп». Дана послуга дозволяє автоматично фільтрувати контент в інтернеті і її можна налаштувати виходячи з ваших особистих вимог. Наприклад, кожен з батьків може вибрати день і час перебування дитини в мережі, а також Батьківський контроль блокує раптову появу «нецензурних» банерів, зображень, посилань, сумнівних і піратських контентів з будь-якого пристрою: комп'ютера, ноутбука, планшета або смартфона дитини. Використовуючи Батьківський контроль, ви можете залишатися спокійними - ваша дитина надійно захищений, поки ви зайняті своїми справами.

У наш час інтернет став потужним ресурсом, який при правильному використанні допоможе вам розкрити потенціал вашої дитини. Головне, що залишається - це забезпечити її безпеку в режимі онлайн.

 

за матеріалами http://osvita.ua/news/41808/

Проглядів матеріалу: 710 | Завантажив: освіта | Дата: 11.07.2014 | Комментарії (0)

1 липня, депутати ухвалили у другому читанні закон, який кардинальним чином змінить систему вищої освіти в Україні.

Еспресо.TV проаналізувало, які ж основні зміни передбачає цей документ:

1.    Мовою викладання у вишах має бути винятково українська.

2.    Університети отримають автономію та зможуть самі розпоряджатися власними коштами.

Також виші отримають право постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності, але вона не підлягає продажу.

Автономія стосується визначення форми навчання, розробки та введення освітніх програм, присудження ступенів вищої освіти, надання додаткових навчальних послуг тощо.

3.    Змінюється структура освітньо-кваліфікаційних рівнів відповідно до західних стандартів.

Аспірантуру, докторантуру, освітньо-кваліфікаційні рівень спеціаліста, наукову ступень кандидата наук скасовують. Тепер законом прописана дошкільна освіта, з’явиться наукові ступені доктора філософії та доктора наук за фахом.

4.    Ліквідуються такі заклади освіти як технікум, училища та консерваторія. Замість маємо коледж, інститут, академія та університет.

Щоб здобути рівень молодшого спеціаліста треба подавати документи до коледжу, а бакалавра, магістра, доктора філософії, доктора наук до університету, академії або інституту.

5.    Скасовуються державні рівні акредитації навчальних закладів, натомість залишаються університети, академії, інститути.

Нагадаємо, що раніше відповідно до статусу вищих навчальних закладів встановлено чотири рівні акредитації: I рівень — технікум, училище, інші прирівняні до них вищі навчальні заклади; II рівень — коледж, інші прирівняні до нього вищі навчальні заклади; III рівень — інститут, консерваторія; IV рівень — інститут, консерваторія, академія, університет.

За результатами акредитації вищих навчальних закладів, закладів післядипломної освіти Міністерство освіти України разом з міністерствами і відомствами, яким підпорядковані навчальні заклади встановлює рівень акредитації навчального закладу. Ця процедура передбачала чимало корупційних схем.

6.    Має бути створено національне агентство з якості вищої освіти та незалежні установи оцінювання і забезпечення якості вищої освіти.

Ця структура буде вести аналіз якості освітньої діяльності ВНЗ, займатися ліцензійною експертизою, формуванням єдиної бази спеціальностей, затвердженням стандартів вищої освіти, акредитацій спеціальностей. Раз на рік агентство має оприлюднити результати своєї роботи.

7.    Законопроект прописує принципи проведення незалежного зовнішнього тестування та внормовує ЗНО як основний критерій вступу до вишу.

Прийом абітурієнта для отримання ступеня молодшого спеціаліста або бакалавра здійснюється за результатами незалежного зовнішнього тестування та конкурсу їх творчих  або фізичних здібностей, а також враховує середній бал атестата.

З 2016 року абітурієнт, складаючи ЗНО буде вказувати заклади, де він би хотів навчатися. Якщо він отримає вищий результат ЗНО, потрапить до того університету, який обрав як пріоритетний. Державні кошти, виділені на навчання, підуть саме цьому закладу.

Основною ідеєю системи грантів є конкуренція між університетами за абітурієнтів. А конкурувати навчальні заклади мають високою якістю освіти.

8.    Передбачено створення електронної бази даних.

Вся інформація про видані дипломи має вноситься вузами в Єдину державну електронну базу з питань освіти.  Доступ до цієї бази повинен здійснюватися через офіційний сайт Міносвіти.

9.    Зникла норма, за якою студенти зобов’язані відпрацювати за направленням три роки, якщо вони навчались за рахунок держави.

Проглядів матеріалу: 697 | Завантажив: освіта | Дата: 10.07.2014 | Комментарії (0)

    9 липня під головуванням заступника Міністра освіти і науки Павла Полянського відбулася Всеукраїнська нарада з питань цілей, змісту та форм дошкільної освіти.Під час наради заступник Міністра наголосив на важливості залучення громадських інститутів до обговорення питань освіти. За словами Павла Полянського, сьогодні існує багато нагальних питань, зокрема, в дошкільній освіті, які необхідно вирішувати спільними зусиллями.Тому на нараду було запрошено представників громадських організацій, батьківських комітетів, Національної академії педагогічних наук України, вихователів та засобів масової інформації.

Учасники заходу обговорили питання рівного доступу до навчання дітей з особливими потребами; оплати праці в дошкільних навчальних закладах; відсудження державою та повернення у державну або комунальну власність будівель та приміщень дитячих садків; навантаження вихователів та інше.

Як зазначив заступник Міністра освіти і науки, сьогодні, у дошкіллі, існування дитячого садка залежить від різних дозвільних паперів та інстанцій, що ускладнює повноцінну роботу дитячих закладів і педагогічних колективів. Ці питання необхідно вирішувати на законодавчому рівні.

Під час заходу учасники наради також обговорили функціювання електронної черги в дитячі садки, що наразі збільшуються, адже треба вирішувати питання забезпечення місцями дітей тимчасово переміщених родин із Криму та східних областей України.

Проглядів матеріалу: 608 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 09.07.2014 | Комментарії (0)

     Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» структуру навчального року встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням із місцевими органами управління освітою. 

Міністерство освіти і науки України рекомендує навчальні заняття організувати за семестровою системою (лист МОН від 11.06.2014 р. № 1/9-303):

- І семестр – з 1 вересня до 26 (27 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) грудня;

- ІІ семестр – з 12 січня до 29 (30) травня.

Канікули рекомендуємо провести в такі терміни:

- осінні з 27 жовтня до 2 листопада;

- зимові з 29 грудня до 11 січня;

- весняні з 23 до 29 березня.

Як передбачено статтею 34 Закону України «Про загальну середню освіту», навчальний рік закінчується проведенням державної підсумкової атестації випускників початкової (12-21 травня), основної (1-8 червня) і старшої (22-28 травня) школи.

У 2014/2015 навчальному році передбачається проведення державної підсумкової атестації для учнів початкової школи у вигляді підсумкових контрольних робіт з трьох предметів: читання, української мови та математики.

Державну підсумкову атестацію для учнів основної та старшої школи передбачається провести у письмовій формі з трьох предметів: української мови, математики або історії та з предмета за вибором учнів (11 клас) чи школи (9 клас) за завданнями, розробленими загальноосвітніми навчальними закладами.

Вручення документів про освіту рекомендуємо провести для випускників 9-х класів 10-11 червня, 11-х класів – 30-31 травня.

Рішення про доцільність проведення навчальної практики та навчальних екскурсій загальноосвітні навчальні заклади приймають самостійно.

З рекомендаціями щодо навчальних планів можна ознайомитися у листі Міністерства №1/9-303 від 11.06.2014 "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014/2015 навчального року".

 

Проглядів матеріалу: 729 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.07.2014 | Комментарії (0)

        Глибоцький ліцей – єдиний навчальний заклад Глибоччини, в якому цього річ працював волонтер Корпусу миру – урядового агентства США, діяльність якого присвячена зміцненню миру та дружби між народами світу, ХолуерАлександрі.

         Вже вдруге учні цього навчального закладу мали унікальну нагоду опановувати англійську через живе спілкування з носієм мови упродовж тривалого часу. Однак, із початком революційних виступів на Майдані, організація відкликала усіх волонтерів з території України, евакуювавши їх на Батьківщину.

        Та добрі напрацювання не втрачено. Так, 2 липня цього року Глибоцький ліцей приймав поважну делегацію у складі представника Корпусу миру США – ДжейсонаКейн, регіонального координатора з питань безпеки волонтерів та регіональних менеджерів Корпусу миру в Україні – Романа Олексенко та Оксану Шабас. Присутні на зустрічі начальник управління освіти Глибоцької РДА – В.Г. Швець, начальник відділу економіки Глибоцької РДА – Козачук Л.П., керуючий справами Глибоцької районної ради – Бужак Г.А., начальник сектору кримінальної міліції у справах дітей Глибоцького РВ УМВС – старший лейтенант міліції – Турецький В.В., директор Глибоцького ліцею – Д.І. Глобак обговорили можливості подальшої співпраці, запевнивши, що ситуація на Глибоччині спокійна і контрольована, відсутні будь-які сепаратистські прояви та немає росту злочинності.

        На завершення зустрічі гості подякували за змістовну розмову, а господарі, в свою чергу, пообіцяли зробити все можливе, аби волонтери організації почувалися тут у безпеці та комфорті.

        Днями стало відомо, що пані Александрі, яку вже встигли полюбити в ліцеї і вчителі й учні, нажаль, більше не повернеться до Буковини, продовжить волонтерську діяльність у Тайланді. Натомість, ліцей очікує нового волонтера, дбаючи про високий рівень досягнень своїх вихованців, використовуючи всі можливості аби сприяти інтеграції у світовий освітній простір ліцеїстів.

    Така співпраця навчальних закладів району із міжнародними організаціями найвищого рівня – переконливе свідчення на користь вагомих здобутків крайової освіти.

Проглядів матеріалу: 741 | Завантажив: Оксана | Дата: 08.07.2014 | Комментарії (0)

     З метою формування у дітей та молоді високоморальних якостей, патріотичної та громадянської свідомості, ціннісних орієнтирів, які ведуть людину шляхом пізнання Істини, Добра, Краси, вбачається необхідним вивчення предметів духовно-морального спрямування, складовою яких є спеціальний курс "Основи християнської етики".

Курс "Основи християнської етики" є дисципліною християнсько-світоглядного, культурного та освітньо-виховного спрямування, який вибудовується як фундамент буттєвих цінностей сучасної людини. Він не є вченням віри, не включає релігійних обрядів, не ставить за мету залучення до певної конфесії. Викладання предмету передбачає виховання в учнів поваги до свободи совісті, релігійних та світоглядних переконань інших людей; здатності до співжиття в полікультурному та поліконфесійному українському суспільстві.

Метою курсу "Основи християнської етики" є формування в учнів християнських моральних чеснот. У процесі досягнення мети передбачається реалізація таких завдань:

• ознайомлення учнів із основами християнської моралі як фундаменту загальнолюдських цінностей;

• ознайомлення учнів із християнськими моральними цінностями: істини, благочестя, добра, любові, краси, гідності, обов'язку, совісті, честі;

• формування свідомої та відповідальної особистості учня на основі християнських духовних, моральних та культурних цінностей;

• створення належних морально-етичних умов для самопізнання, самореалізації. Детальніше -  Тисни тут!

Проглядів матеріалу: 864 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 07.07.2014 | Комментарії (0)

   На першому засіданні Колегії Міністерства освіти і науки в оновленому складі (29.04.14) Міністр освіти і науки Сергій Квіт зауважив, що необхідні зміни у ставленні кожного до особистої безпеки, у вихованні культури у дотриманні всіма учасниками дорожнього руху встановлених правил поведінки, тому освіта, має пряме відношення до вирішення цього питання.

Головний спеціаліст з безпеки життєдіяльності Григорій Гребницький звернув увагу членів Колегії на проблему дорожньо-транспортного травматизму серед вихованців, учнівської та студентської молоді. За його словами, в Україні щороку відбувається майже 200 000 дорожньо-транспортних пригод, в яких 40 000 осіб отримують травми, а понад 5 000 осіб гинуть. Рівень  смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод в Україні (102 особи на 1 млн. жителів) значно перевищує показники таких країн, як Швейцарія (49 осіб), Німеччина (62 особи).
За словами Григорія Гребницького, у результаті здійснення відповідними державними органами заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, в тому числі тих, що вживаються Міністерством освіти і науки, вдалося зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод, зокрема пригод з тяжкими наслідками,  підвищити рівень безпеки дорожнього руху в цілому.
Порівнюючи 2013 рік з попереднім 2012 роком, кількість дорожньо-транспортних пригод зменшилася на 2,8 відсотки, що складає 5559 випадків (з 196411 до 190852). На 126 менше скоєно автопригод із постраждалими, що означає зниження на 0,4 відсотка.
Кількість учасників дорожньо-транспортних пригод зменшилася на 11529 ociб (з 391815 до 380286), що становить 2,9 відсотків. З них кiлькiсть загиблих зменшилася на 399 ociб (з 5131 до 4732) або 7,8 відсотків, кiлькiсть травмованих учасників дорожнього руху зменшилася на 44 особи (з 37519 до 37475), що складає 0,1 відсотка. 
Пропонуємо матеріали для проведення занять з питань безпеки дорожнього руху.
 
 
 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  
щодо проведення в загальноосвітніх навчальних закладах занять з питань безпеки дорожнього руху
Добровольський І.Ю.,
головний спеціаліст відділу кадрового забезпечення та 
профілактичної роботи ДАЇ у Чернівецькій області
 
На сьогодні в Україні ми дотримуємось Правил дорожнього руху, які діють з  1  січня 2002 року - це основні правила поведінки всіх учасників дорожнього руху. Знати і виконувати правила поведінки на вулиці повинні всі учасники дорожнього руху: і дорослі, і діти.
Усі ми багато разів на день користуємося вулицями та дорогами тих міст, містечок І сіл, у яких живемо, або й просто любимо прогулятись тихої днини рідною вулицею. Проте чи завжди ми пам'ятаємо, що, вийшовши за поріг домівки, стаємо учасниками дорожнього руху і заради своєї безпеки повинні орієнтуватись у складній ситуації на дорозі, самостійно приймати рішення. Допомагає нам у цьому знання відповідних правил поведінки.
До речі, коли виникли перші правила поведінки на дорозі? Так от, перші правила виникли більше двох тисячоліть тому. Ще в першому столітті до нашої ери Юлій Цезар заборонив колісницям з'являтися на вулицях Риму вдень, це створювало реальну небезпеку жителям міста. У Європі спробували ввести правила руху кінних екіпажів у XXVII столітті, а в Росії перші правила і відповідальність за їх порушення було введено в 1683 році.
Минав час. Змінювалось життя, з'явились сучасні автомобілі. Відповідно змінювалися і правила. Для того, щоб на дорогах було безпечно, весь автотранспорт підкоряється суворим законам вуличного руху.
У кожній країні багато роблять для того, щоб на дорогах було безпечно, щоб було добре і зручно. І суворо стежать, щоб усі виконували правила дорожнього руху. Хто ж слідкує за тим, щоб не порушувалися закони вулиць І доріг? Так, Державна автомобільна інспекція - ДАІ. Це спеціальний підрозділ працівників міліції - людей зірких і уважних. Вони стежать за порядком на дорогах нашої країни. Вони оберігають життя і здоров'я людей.
Вивчення правил безпечної поведінки на дорозі  рекомендуємо розпочинати з їх основи - порядку та принципів, що визначають організацію всіх процесів руху на дорогах нашої країни.
Розділ І
(рекомендовано для проведення занять з учнями молодших класів)
Учасники дорожнього руху: пішоходи
Умови безпечного переходу дороги
Спільною частиною для руху пішоходів і автомобілів є пішохідний перехід. Для вибору моменту переходу треба визначити, чи не створює автомобіль для пішохода небезпеку. Існує три випадки, за яких можна переходити дорогу.
Перша умова безпечного переходу дороги: автомобіль далеко - можна переходити. Якщо автомобіль знаходиться на відстані більше 150 м до місця переходу, то це означає, що автомобіль далеко.
Друга умова безпечного переходу дороги: окремий автомобіль стоїть можна переходити. Водій зважив на наміри пішохода перейти дорогу, зупинився і пропускає його. У цьому випадку автомобіль знаходиться дуже близько до пішохода, тому спостерігати за ним треба безперервно. А якщо автомобіль знаходиться поблизу і рухається, то він створює небезпеку.
Водій, який не бачить пішохода і сповільнює рух автомобіля з інших причин, може ввести пішохода в оману. Тому ступати на перехід можна, коли автомобіль повністю зупинився перед пішохідним переходом. Не зайвим буде ... Читати далі - тисни тут
Проглядів матеріалу: 1092 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 06.07.2014 | Комментарії (0)

На цьому наголосила сьогодні, 3 липня 2014 року, директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Оксана Палійчук під час зустрічі з освітянами Глибоцького району.

Оксана Михайлівна разом з начальником управління освіти і науки Георгієм Куришем ознайомилася з освітніми закладами Глибоччини.
Під час зустрічі з працівниками районного управління освіти та методичного центру керівник освітньої галузі краю закцентувала увагу на важливості морального виховання дітей.
«Сьогодні ми добре дбаємо про комп’ютерну грамотність учня, а чи на належному рівні ми дбаємо про те, чи вміє дитина співжити, йти на компроміси, чи знає вона що таке добро і зло, правда і брехня?! Прикро, але статистика показує, що Україна на 1 місці в Європі по дитячому алкоголізму, дитячій проституції і за кількістю розлучень. Це жахливі дані. Тому, всі наші зусилля повинні бути спрямовані на дитину, на її виховання. Ми маємо створити відповідний освітній простір в якому школяр буде розвиватися і духовно, і морально, буде всебічно розвиненим. Адже, беручи до уваги статистику, і не тільки, не всі сім’ї благополучні і виховують своїх дітей на високоморальних засадах. З дитиною необхідно займатися, пояснювати їй, спілкуватися з нею.
Ми повинні «пропускати»» моральність через всю систему роботи освіти і через кожен предмет окремо. Найголовніше – зберегти духовний зв’язок з дитиною. 
З цією метою, з 1 вересня в навчальних закладах області будуть запроваджені предмети духовно-морального спрямування: «Християнська етика», «Етика сімейного життя».
Також зауважу, потрібно значно покращувати роботу щодо національно-патріотичного виховання учнів», – підкреслила Оксана Палійчук.
Директор Департаменту також зауважила, що необхідно піднімати авторитет вчителя. І, за її словами, потрібно починати кожному педагогу з себе.
«Боляче, коли освітян називають корупціонерами. Цього потрібно позбуватися. Нам потрібно переломити самих себе. Ми маємо створити той моральний клімат, в якому ми хочемо щоб виховувалися наші учні», – наголосила Оксана Михайлівна.
У ході робочої поїздки директор Департаменту відвідала такі заклади: Коровійську ЗОШ І-ІІІст.; Молодійський ДНЗ; Молодійську ЗОШ І-ІІІ ст.; Грушівський НВК; Димківський НВК; Глибоцьку дитячо-юнацьку спортивну школу; Петричанський НВК; Старововчинецький ліцей та музей старожитностей в с.Старий Вовчинець.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 848 | Завантажив: ToniaRMC | Дата: 03.07.2014 | Комментарії (2)

     Літні канікули – це завжди приємно. Закінчилися уроки, позаду залишилися дзвінки, перерви, а попереду – щось дуже хороше. Влітку є час і з друзями погуляти, і в ігри пограти, і в гості поїхати. Але найбільше учні 6 класу Старововчинецького ліцею чекали обіцяної поїздки у гори. Гори– це щось дуже близьке та водночас далеке, тепле і прохолодне. І як приємно поринути в спекотний день у прохолоду Карпатських лісів.  Спогади після подорожі залишилися якнайкращі! Ділиться враженнями від мандрівки учениця 6 класу Подлєсна Наталя: " Я ще й зараз відчуваю, як шумлять верхівки дерев, співають птахи, дзюркотять чисті гірські струмочки". "А я в урочищі "Протяте каміння" була вже не вперше, але задоволення отримала величезне, адже сьогодні сюди завітала разом із своїми однокласниками", - підхопила її подружка Качуляк Олександра.

Повернулися  додому і з захопленням ділилися з друзями своїми літніми новинами.


 

        

       

  

Проглядів матеріалу: 726 | Завантажив: Жанет | Дата: 03.07.2014 | Комментарії (0)

      Львів – одне із найпрекрасніших міст Європи, в якому органічно переплелись минуле і сучасне. Львів – це перлина Європи, столиця Галичини, місто, яке зуміло зберегти своє давнє обличчя понад сім століть. Львів – це також місто храмів, пам’яток архітектури. Це немов би музей під відкритим небом. Вузенькі вулички, величні храми створюють відчуття застиглого часу.   Учні 8,10-тих класів  та вчителі Глибоцького ліцею днями провели захоплюючу екскурсію Льовом та замками львівщини. 
Олеський замок
Розташований у надзвичайно мальовничій місцині; прогулюючись по периметру оборонних мурів, ви будете насолоджуватися величними краєвидами навколо замку. А на подвір’ї замку і в його залах відчуєте дихання середньовічної краси і величі.
Підгорецький замок
Розташований на високому пагорбі старовинний замок, вже з шосе привертає увагу. На місце більш давнього укріплення, в 1635-1640 під керівництвом архітекторів Андрея дель Акви та Боплана побудовано замок, фундований Станіславом Конєцпольським. Підгорецький замок - це одне з вдалих поєднань палацу і бастіонних укріплень. Підгорецький замок був споруджений у сімнадцятому столітті французьким інженером Бопланом. А триповерховий палац спорудив італієць Дель Аква. Цей замок більше схожий на палац, ніж на фортецю, і різко контрастує з суворими, войовничими форпостами Поділля.
Золочівський замок
Збудований на зразок цитаделі, зберігся до сьогодні майже повністю. На подвір‘ї знаходиться двоповерховий житловий корпус — палац у стилі ренесансу. Поряд з палацом побудований так званий Китайський палац. Серед багатьох власників замка варто згадати короля Речі Посполитої Яна III Собєського .
Проглядів матеріалу: 3046 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 01.07.2014 | Комментарії (1)

25 та 26 червня 2014 року пройшов інтернет-марафон ВГ «Основа». Протягом інтернет-марафону відбулось 2174 підключень під час 14 годинного прямого ефіру. Було переглянуто 16 вебінарів нон-стоп. 

 Викладаємо посилання на записи вебінарів, які відбулись:

25 червня

№1 09.00 – 09.30 «Зміни в освіті: що корисного?» . Для всіх категорій педагогів.

Спікер —Гришина Інна Іванівна, директор ВГ «Основа»

Тисни тут для перегляду відеозапису вебінару

№ 2 09.45 – 10.15 «Психологічні секрети продуктивного уроку». Для всіх категорій педагогів. 

Спікер — Андрєєва Вікторія Миколаївна,  головний редактор журналів «Шкільному психологу. Усе для роботи», «Класний керівник»

Тисни тут для перегляду відеозапису вебінару

№3 10.30 – 11.00 «Особливості викладання предмету «Сходинки до інформатики» в початковій школі». Для вчителів початкової школи та вчителів інформатики в початковій школі.

Спікер — Табарчук Ірина Вікторівна, вчитель інформатики в початкових класах Харківського ліцею №89

Тисни тут для перегляду відеозапису вебінару

№4 11.15 – 11.45 «Оцінювання в управлінській діяльності». Для адміністрації школи.

Спікер — Григораш Віктор Валентинович, головний редактор журналу «Управління школою»

Тисни тут для перегляду відеозапису вебінару

№5 12.00 – 12.30 «Ігрова феєрія для учнів початкових класів. Включення ігор на розвиток уваги, пам"яті ті мислення в НВП». Для вчителів початкових класів.

Спікер — Баришполь Світлана Володимирівна, учитель початкових класів Харківської гімназії №55, спеціаліст вищої категорії, звання "старший учитель", практичний психолог ХГ №55 вищої категорії; переможець районного та лауреат обласного конкурсу "Учитель року-2009"

Тисни тут для перегляду відеозапису вебінару

№6 12.45 – 13.15 «Як закріпити знання й навички учнів початкової школи за допомогою електронних тренажерів». Для вчителів початкових класів.

Спікер — Юрченко Наталія Федорівна, головний редактор журналу «Зростаємо разом»

Тисни тут для перегляду відеозапису вебінару

№7 13.30 – 14.00 «Раціональний споживач – свідомий споживач». Для вчителів економіки.

Спікер — Пужайчереда Лариса Миколаївна, головний редактор журналу «Економіка в школах України»

Тисни тут для перегляду відеозапису вебінару

№8 14.15 – 14.45 «Креативне мислення в системі розвитку творчих здібностей учня». Для вчителів української мови та літератури.

Спікер — Маленко Олена Олегівна, головний редактор журналу «Вивчаємо українську мову та літературу»

Тисни тут для перегляду відеозапису вебінару

 

26 червня

 

... Читати далі - тисни тут
Проглядів матеріалу: 1015 | Завантажив: освіта | Дата: 29.06.2014 | Комментарії (0)

      День Конституції України відзначається щорічно 28 червня і є офіційним державним святом. Прийняттям даного документа в 1996 році ознаменувався початок становлення і розвитку нової демократичної і незалежної країни.

Можливо, для когось це свято не більше ніж черговий вихідний, проте для кожного свідомого громадянина день Конституції України — це більше ніж просто червоний день календаря, це подія, з якої, власне, починається існування держави, як такої.

Навряд чи варто нагадувати, що значить для української нації наявність власної незалежної держави, визнаного члена світової спільноти і повноправного учасника міжнародних відносин. До цього народ прагнув багато сотень років, і сьогодні йому нарешті пощастило пожинати плоди багатовікових зусиль, саме тому день Конституції України володіє особливим історичним та почесним значенням.

Як відомо, хороший меч кують не за один день, процес створення Конституції Україні також був довгий і тернистий. Починаючи з Конституції Пилипа Орлика 1710 року, яка, щоправда, так і не вступила в дію, і закінчуючи безсонною ніччю з 27-го по 28-е червня 1996-го року, коли Основний Закон нарешті був прийнятий, — таким був нелегкий шлях цього великого документа, який стверджує незалежність, демократичність, соборність  України.

Проглядів матеріалу: 703 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 28.06.2014 | Комментарії (0)

Наказ "Про підсумки 69 районної спартакіади школярів" тисни тут!

Проглядів матеріалу: 769 | Завантажив: ToniaRMC | Дата: 27.06.2014 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024