Сьогодні, 27 грудня, в приміщенні конференц-зали РМЦ, під головуванням начальника управління освіти Глибоцької РДА Василя Івановича Барарюка відбулася колегія управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації, в якій взяли участь працівники районного методичного центру, директори загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, завідуючі дошкільними навчальними закладами.
Згідно порядку денного, розглядались питання:
-
Про стан розгляду звернень громадян управлінням освіти Глибоцької районної державної адміністрації. Доповідач - Колісник В.В. – юрист управління освіти.
-
Про стан злочинності й правопорушень серед школярів за 2017 рік, напрями удосконалення правовиховної роботи в навчальних закладах у 2018 році. Доповідач - Марчук А. І. – головний спеціаліст управління освіти .
-
Про стан організації харчування в загальноосвітніх навчальних закладах та дошкільних навчальних закладах району. Доповідач.- Бондарчук Д.Г. – спеціаліст з організації харчування.
По закінченню доповідей були ухвалені рішення з кожного окремого питання. В ході колегії присутні обмінялися думками з приводу заслуханих питань. Рішення колегії покликані покращити діяльність ЗНЗ та ДНЗ.
|
Згідно з планом роботи ІППОЧО 22.12.2017 року на базі РМЦ управління освіти Глибоцької РДА відбулось засідання методичної студії для вчителів румунської мови та літератури (румунської і зарубіжної) району на тему: «Технології компетентнісного навчання у закладах освіти з викладанням мовами національних меншин».
Сучасне суспільство вимагає виховання самостійних, ініціативних, відповідальних громадян, здатних ефективно взаємодіяти у виконанні соціальних, виробничих і економічних завдань.
Виконання цих завдань потребує розвитку особистісних якостей і творчих здібностей людини, умінь самостійно здобувати нові знання та розв'язувати проблеми, орієнтуватися в житті суспільства. Саме ці пріоритети лежать в основі реформування сучасної загальноосвітньої школи, головне завдання якої – підготувати компетентну особистість, здатну знаходити правильні рішення у конкретних навчальних, життєвих, а в Майбутньому і професійних ситуаціях.
Тому актуальним завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетенцій особистості. Результатом такого процесу має бути сформованість загальної компетентності людини, яка включає сукупність ключових компетенцій і є інтегрованою характеристикою особистості.
На ці проблеми акцентувала увагу методист науково-методичного центру суспільно-гуманітарних дисциплін ІППОЧО Говорнян Лілія Серафимівна.
Компетентнісний підхід у навчанні – це формування здатності діяти в ситуації невизначеності при рішенні актуальних для учнів проблем.
При обговоренні взяли участь вчителі освітніх закладів Глибоцького району та головний спеціаліст управління освіти Глибоцької РДА Міхай Домніка Мірчівна.
Такі заходи дають змогу вчителям розширити свою професійну компетентність, збагатитися новими педагогічними та методичними ідеями, ознайомитися з передовим педагогічним досвідом своїх колег.
Учасники методичної студії висловлюють вдячність ІППОЧО за сприяння в розвитку професійної діяльності.
|
Фестиваль дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» у Привороцькій ЗОШ І-ІІ ст. це завжди чудове свято. Цього року на фестивалі у номінації «Фольклорне мистецтво», учні 5-9 класів презентували сценку з джерел народної творчості «Nașterea Domnului», керівник Романюк Л.І., учениця 7-го класу Цинтар Тетяна колядувала «Leru-i ler», брати Зазубек Стас, Богдан, Вадим та їхня сестра Надія колядували «Florile cine le-a creat», «Astăzi s-a născut Hristos». Учениця 7-го класу Микитюк Евеліна та учениця 1-А класу Микитюк Сара колядували «Într-un sat», учень 9-го класу Микитюк Віталій колядував «Într-un grajd într-o esle», учениця 5-го класу Мокалюк Данієла та учениця 8-го класу Москалюк Діна колядували «Noapte de Crăciun», учениця 7-го класу Микитюк Евеліна та учениця 8-го класу Мокалюк Діна колядували «În Betleem azi», щедрівки виконували учні 1-9-х класів. У номінації «Образотворче та декоративно-ужиткове мистецтво» була виставка робіт гуртка «Паперопластика» керівник Жиряда Ю.В. Найкращі вироби цього гуртка були відправленні на районну виставку новорічних композицій. На виставці були представлені найкращі роботи з бісеру і виставка старовинних подушок і картин зібраних від майстринь села.
|
Свято Різдва - найкрасивіше зимове свято. Це свято приходить до людей морозної ночі в годину опівнічної храмової служби в сяйві свічок, у світлі зірок і гучному співі хору. Звуки дитячих голосів, що славословлять Бога, як ангельський глас, наповнюють торжеством Всесвіт. Небо і земля славлять Різдво. На землі, хоча б ненадовго, запановує мир, а серця сповнюються доброю волею.
Щоб свято Різдва надовго запамяталося нашим дітям та нагадувало про добро, радість і тепло, вихователі разом з дітьми створювали власноруч різдвяний вертеп, прикрашали залу атрибутами Різдва.
Метою даного дійства є формування пізнавального інтересу дошкільнят до Новорічних обрядових свят, дитячих колядок, виховання у дітей бажання робити добрі справи, співчувати та допомагати один одному.
|
З Новим Роком в добрий час
Дід Мороз іде до нас,
А до тебе хай завітає
З тим що серце забажає,
Хай принесе тобі у хату,
Щастя й радості багато
Хай здоров’я повний міх
Покладе на твій поріг!
Сьогодні, в Глибоцькому ліцеї панувала неймовірна атмосфера новорічних ранків учнів початкових класів. Неперевершена програма ігор і розваг панувала в актовій залі, яку створила аматорська група. Учні отримали море задоволення від свого свята, батьки також з задоволенням брали участь в рухливих іграх зі своїми дітками. Доповненням настрою був неперевершений новорічний куточок нашого залу, біля якого мають змогу сфотографуватися всі учні, батьки, гості наших новорічних свят.
Новорічні свята є радісною подією, особливо для дітей, коли збуваються мрії.
Тож, нехай новий Рік принесе Вам Хороших друзів, днів веселих.
Взаємних, щирих почуттів і успіхів на кожнім кроці —
Бажаю Вам в Новому році!
Сподіваюсь буде з Вами Запашна, смачна хлібина,
Щастям сповнена година,
Сіль жадана на столі,
Лад і спокій на землі!
|
Прийнято новий закон «Про освіту». Щоб гідно прийняти історичний виклик XXI ст., освіта мусить мати випереджувальний характер, тобто бути націленою на майбутнє. Працювати за новими вимогами може тільки творчий вчитель, що перебуває в постійному пошуку, повсякчасно навчається . І саме зараз виправдовується стара істина: «Творчий учитель — творчий колектив».
А з чого починається творчий колектив учителів — творців завтрашнього майбутнього України? Перш за все, зі cпівпраці: вільної, творчої, актуальної, цікавої,спільної! Тому заняття Відкритої педагогогічної академії за темою «Удосконалення самоосвіти вчителя в умовах особистісно зорієнтованого навчання » було проведено у формі педагогічної ділової гри .
«Нині Відкрита педагогогічна академія дійсно оправдовує свою назву , адже у неї - день відкритих дверей. Сьогодні ми об’єднали в одне ціле і роботу постійно діючого семінару «Шляхи вдосконалення педмайстерності», і роботу Педагогічної майстерні «Психологічні та методичні засади роботи з обдарованими дітьми» під одним дахом , під одним гаслом - удосконалення самоосвіти вчителя», - підкреслили організатори заходу , заступники директора Глибоцької гімназії Вороніна Л.А. та Остафійчук О.К.
Девізом заняття стали слова Сократа «Неможливо жити краще, ніж проводячи життя в прагненні стати досконалішим. Хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе».
Учасникам педколективу було запропоновано низку цікавих інтерактивних вправ. Вчителі з інтересом відповідали на цікаві запитання бліц-інтерв’ю, розглядали самоосвітню діяльність як сукупність декількох «само-», працювали у групах, які об’єднали досвідчених і молодих , талановитих, креативних, творчих педагогів. Співпраця була вільною, актуальною, цікавою, адже педагоги вчилися , спільно виконуючи вправи «Джерело знань», «Самоосвіта очима вчителя» «Рух протилежностей», створювали «Портрет ідеального вчителя», виступали від імені міністерства освіти і науки України і пропонувати нові ідеї щодо структури, змісту освіти, методів і прийомів навчання, поглядів на урок, ролі вчителя в процесі набуття учнями знань, складали «Портрет вчителя професіонала», були учасниками дискусійної каруселі « Учитель: хто він?»
У перервах між роботою груп члени педколективу Глибоцької гімназії прослухали цікаві виступи колег , які поділилися досвідом роботи з деяких питань. Так , Грижюк Н.М. поділилася досвідом, як розвивати творчий потенціал та життєві компетенції учнів в умовах особистісно зорієнтованого навчання ; Скибінська Л.С. , дала цікаві рекомендації щодо роботи з обдарованими учнями на різних етапах роботи; вчителі української мови та літератури Чугуєва Н.В. та Романюк Н.П. поділилися досвідом роботи як розвивати творчі здібності обдарованих дітей на уроках мови та літератури; Бошелюк А.О. розповіла як допомогти школяру , який працює над науково - дослідницькою роботою та підготувати його до успішного захисту.
Логічним завершенням заняття у Відкритій педагогічній академії для вчителів Глибоцької гімназії стала ця притча: «Один чоловік після смерті батька одержав у спадок земельний наділ. Прийшла весна. Вийшов він у поле, а там усе буяє зеленню, квітами, тріпочуть крильцями метелики, щебечуть пташки. Яка краса! Яке багатство!
Прийшло літо. Вийшов чоловік у поле, а там – у зріст людини різнотрав’я, від запаху якого забиває дух. Ах, яка краса! Яке багатство!
Уже й осінь на порі. Дивиться чоловік – сусіди збирають збіжжя,зносять до комори. На його ж полі немає нічого!
Образився чоловік на батька: не таку землю залишив той йому у спадок»
Притча нагадала кожному вчителю , що без важкої кропіткої праці, постійної самоосвітньої діяльності на нашій педагогічній ниві не буде гарних врожаїв.
Завершися методичний захід словами видатного педагога К. Ушинського: «Учитель живе доти, доки вчиться, як тільки він перестає вчитися, в ньому помирає учитель».
Вороніна Л.А., заступник директора
Глибоцької гімназії з науково-методичної роботи
|
|